Oud 15-10-2003, 17:22
Verwijderd
Hoi

OK misschien is dit al es eerder geweest hoor.
Ik vroeg me gewoon wat af ...
Met m'n vriend ben ik nu 6 maand samen, heb hem leren kennen op een fuif en ik zag hem staan en wist direct dat ik hoe dan ook hem beter moest leren kennen omdat hij mijn leven zou veranderen. Hij zegt dat hij het net zo voelde. We waren die avond direct een stel. Verliefd? Ja, maar meer dan dat. Het voelde gewoon alsof we elkaar al jaren kenden en dat is sindsdien alleen maar bevestigd. We zeggen op hetzelfde moment hetzelfde ding, we bellen zonder af te spreken gelijk naar elkaar en krijgen dan allebei de bezettoon ...
Mensen zeggen dat ik gewoon verliefd ben en dat het altijd nog mis kan gaan en blablabla, maar ik voel gewoon dat dit NIET mis gaat ... Ik heb tevoren 1 relatie van 4 jaar gehad en hem heb ik ook graag gezien maar het was toch niet zoals nu; bij mijn ex was ik er me zeer goed van bewust dat het idd kon misgaan.
Herkennen jullie dit of wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2003, 17:25
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
roosje schreef op 15-10-2003 @ 18:22:
Herkennen jullie dit ?
Nee.
Oud 15-10-2003, 17:27
Last Resort
Last Resort is offline
ik heb het (helaas) nog nooit gehad, maar ik hoor die verhalen wel vaker, ken ook een stelletje wat op zo'n manier een beetje bij elkaar is gekomen. Werkt prachtig toch?

en trouwens, desecrator, niet zo gek dat jij het nog niet hebt meegemaakt, jij hebt nog helemaal nix meegemaakt
Oud 15-10-2003, 17:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 15-10-2003 @ 18:25:
Nee.
Ja hoor, we hebben allemaal diep meedelijden met je.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 17:31
zeep007
zeep007 is offline
herken het niet, maar gefeliciteerd meid!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Last Resort schreef op 15-10-2003 @ 18:27:
ik heb het (helaas) nog nooit gehad, maar ik hoor die verhalen wel vaker, ken ook een stelletje wat op zo'n manier een beetje bij elkaar is gekomen. Werkt prachtig toch?

en trouwens, desecrator, niet zo gek dat jij het nog niet hebt meegemaakt, jij hebt nog helemaal nix meegemaakt
Mmm, weet je wat het is, het is ... je je leven lang een vreemde eend voelen hier, het gevoel hebben dat niemand je begrijpt, dat je van een andere planeet komt ... en dan kom je hem tegen en zie je in zijn ogen de bloemen en het water en de zon van je eigen planeet terug. Da's onbeschrijfelijk. Ze noemen het vaak tweelingzielen en de herkenning is, als ze er is (want het kan best dat je elkaar al een tijdje kent maar er nog niet 'klaar' voor bent), bij beiden tegelijk en onomkeerbaar. Als je dat meemaakt dan ben je aan elkaar vastgeklonken voor je hele leven, schijnt het.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 15-10-2003 @ 18:31:
herken het niet, maar gefeliciteerd meid!
thx ;-)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 17:34
Gatara
Gatara is offline
Citaat:

Ja, heel erg goed. Ga ervoor!
Oud 15-10-2003, 17:36
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
roosje schreef op 15-10-2003 @ 18:32:
Als je dat meemaakt dan ben je aan elkaar vastgeklonken voor je hele leven, schijnt het.
Waarschijnlijk. In mijn geval zal t dan wel op Platonisch niveau zijn.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=630557
Oud 15-10-2003, 17:42
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-10-2003 @ 18:29:
Ja hoor, we hebben allemaal diep meedelijden met je.
Ik geef alleen een droogkloterig antwoord op de vraag. Als je denkt dat ik medelijden wens dan begrijp je dus echt helemaal niks van hoe ik in elkaar steek.
Oud 15-10-2003, 18:48
Verwijderd
Ik herken het wel enigszins, alleen is het toch anders..

Toen ik met mn vriend een avond doorbracht was er tussen ons een soort klik, een klik die ik nooit op die manier heb gehad met iemand. Het ging niet om seksuele spanning en we kenden elkaar amper.. maar er was iets. Het voelde zo ontzettend goed en zo.. ja, ik kan het heel moeilijk uitleggen..

Alleen zijn we dus echt totaal verschillend. Onze manier van denken en met dingen omgaan is echt tegenovergesteld. Qua humor komen we wel erg overeen en qua hoe we dingen zien ook wel, maar toch ook niet.

Maar ja, tegenpolen trekken elkaar aan?

In ieder geval is er onder elk probleem wat zich voordoet een ondertoon, een soort gevoel daar nog onder wat zegt dat het goed komt, hoe dan ook.

Ach, ik kan ook niet uitleggen wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 10:14
floorzub
floorzub is offline
Ik dacht dat ik het herkende...
Na twee dagen intensief met hem te zijn omgegaan, omdat het zo goed klikte en we zo ontzettend veel overeenkomsten hadden ging het aan... Na een mislukking met een zogenoemde 'tegenpool' dacht ik / hoopte ik dat het deze keer echt zou zijn...
Maar na vijf weken kwam hij langs en vertelde dattie was vreemdgegaan. Hij had met een ander meisje gezoend en wilde het uitmaken. Hij was eigenlijk al wel langer een beetje aan het twijfelen en vroeg zich af of dit het nou was dus hij vond zichzelf echt een klootzak en ik verdiende het niet blablabla maar dat was dus het einde van het 'we passen zo goed bij elkaar'-sprookje.
Ik wil echt niet pessimistisch zijn maar bedenk dat er altijd iets kan gebeuren wat je niet had verwacht....
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 10:51
Verwijderd
Ach, herkennen...het is me ook wel eens gebeurd, maar herkennen, nee. Het heeft niet dusdanige indruk op me gemaakt dat ik 'lotgenoten' zoek.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 10:51
Thomas
Thomas is offline
Nee, lijkt me dat het zo is. Je gelooft waarschijnlijk toch niet wat ik zeg, dus dan geef ik je maar een advies; doe voorzichtig zodat je niet gekwetst wordt in de toekomst.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 10:54
ratjas
ratjas is offline
Citaat:

Herkennen jullie dit
ja!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 10:56
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb ook vanaf het begin af aan een heel goed gevoel bij mijn vriend. Ik kon over alles met hem praatten ondanks dat we elkaar zo kort kenden en hij was zo lief.. Nu zeggen we vaak hetzelfde, weten we van elkaar wat de ander gata zeggen en dat soort shit.. is echt leuk!
Oud 16-10-2003, 15:24
Happycooper V
Happycooper V is offline
Eeeeej.. ben blij voor je!!!!
Ik zelf heb t nog niet echt meegemaakt
Momenteel heb ik wel zoeits bij een jongen, maar kweet niet of het wederzijds is. Maar echt leuk voor je!!!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 15:28
Verwijderd
ik herken het niet...maar ik zou zeggen, go for it en maak er het beste van!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 15:42
Aniken
Aniken is offline
*knip&plak*:

Citaat:
....Verliefd? Ja, maar meer dan dat. Het voelde gewoon alsof we elkaar al jaren kenden en dat is sindsdien alleen maar bevestigd....

....We zeggen op hetzelfde moment hetzelfde ding, we bellen zonder af te spreken gelijk naar elkaar en krijgen dan allebei de bezettoon ...

...maar ik voel gewoon dat dit NIET mis gaat ...

Citaat:
Happycooper V schreef op 16-10-2003 @ 16:24:
Momenteel heb ik wel zoeits bij een jongen, maar kweet niet of het wederzijds is.

Gaat t niet om iets wat je allebei moet voelen??
Je kunt moeilijk tegelijk iets zeggen zonder dat dat 'wederzijds' is
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 15:43
Verwijderd
Dat is nu net wat ik bedoel (aan alle mensen dus die zeggen van wees toch voorzichtig); ik bedoel niet dat er nooit wat mis kan/zal lopen, maar wel dat ik het gevoel heb dat we hoe dan ook voor elkaar zullen kiezen, wat er ook gebeurt en hoe lang het ook duurt, snap je?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2003, 16:15
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik kende mijn vriend al een aantal jaar en vond hem wel aantrekkelijk, toch duurde het lang voordat ik hem echt leuk begon te vinden en we een afspraakje hadden. het grappige is dat we ongeveer op hetzelfde moment echt op elkaar verliefd werden. Inderdaad wel een gevoel van herkenning en ik weet ook zo zeker als je maar zijn kan dat deze relatie stand zal blijven houden. Tuurlijk, er kan altijd wel wat misgaan, maar het VOELT alsof dit niet gaat gebeuren en ik ben nog nooit zo zeker over iets geweest. Voelt wel goed en hoop dat het zo blijft.
Oud 16-10-2003, 16:31
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ja....dat zeg ik ook
we hebben nu een jaar en ik vind het vreemd....stel je nu voor dat ik me hele leven bij hem blijf....ik wil (op dit moment) niets lievers want ik voel me bij hem op mijn best maar tog....dat is toch vreemd....ik weet niet waarom het vreemd is maar het is gewoon vreemd, niet voor te stellen....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten