Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Leuk, iemand die leest wat de TS precies wil. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk als mensen hun herkenning uitspreken is daar niets mis mee, maar aan diagnoses heeft TS naar mijn mening helemaal niets. En helpen kan haar hier niemand, dat kan ze alleen zelf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
HSP kan soms ook een onderdeel van een vorm van autisme zijn. Ik heb zelf asperger en ik zit ook op een forum voor mensen met ASS (autsider ), daar lees ik vaak dat mensen met ASS last hebben van overgevoeligheid. (ik zelf niet zo).
Dat van structuur en moeite hebben met sociale/emotionele wederkerigheid is ook heel kenmerkend voor ASS. Als ik jou was, zou ik me wel laten onderzoeken. Zoals iemand hier al zei, als er iets uitkomt geeft je dat misschien wat meer rust. Succes ermee. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De film heet
Mozart & the Whale (met josh hartnett) lees anders dit (mss heb ik het helemaal mis hehe heb het niet zelf gelezen) http://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Asperger en http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Asperger |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar afijn, heb ik ook weer iets bij geleerd over hoe TS hier werkt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Problemen met eten: opgebazen gevoel, ontzettende dorst - weet iemand raad? Bibliofiel | 3 | 16-08-2014 14:05 | |
Liefde & Relatie |
Herkent iemand dit?? Angeloes | 15 | 15-06-2006 19:05 | |
Liefde & Relatie |
herkent iemand dit?? (afstandelijk/onverschillig zijn) Sangria | 16 | 30-08-2004 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Herkent iemand dit? Super Vegeta | 13 | 13-05-2003 17:11 | |
Psychologie |
Herkent iemand dit? BELLEKE | 9 | 12-08-2002 15:40 | |
Psychologie |
Herkent iemand deze situatie of weten jullie wat het is? goossss | 13 | 20-05-2002 19:52 |