Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik herken het niet echt. Wel bij sommige mensen heb ik zoiets van, dat ga ik echt niet allemaal aan jullie vertellen hoor. Dan zeg ik idd ook zo van; Ja, het gaat goed hoor. Maar vaak zijn dat dus ook de mensen die het geen ruk interesseerd, dus dat is ook het enige wat ze willen horen
![]() ![]() Schaam je je voor je vriendin ofzo? Maar ik denk dat het heel normaal is om gewoon een beetje te praten over je vriend(in). Als het maar niet te veel word. Anders worden mensen om je heen echt gek. Dan krijg je meteen weer van die verhalen in je omgeving van; JAh, hij kan echt over niks anders praten dan zijn vriendin. Maar zo praat ik bijvoorbeeld ook echt TE veel over mijn nichtje. Wat voor gekkuh wij wel niet zijn ![]()
|
nou, heb geen meisje meer waarover ik kan praten, maar toen ik dat wel had... heb ik geen idee wat ik erover moet zeggen... het gaat ook nergens over... ik bedoel... je gaat toch ook niet vragen aan euh... je tante hoe het met haar man gaat ofzo... om tja, maar iets te zeggen... als er iets zou zijn ofzo is dat iets anders, dan doe je dat uit bezorgdheid, maar als je vraagt wat die mensen willen weten, dan weten ze dat niet eens... heeft weinig nut om erover te praten dan...
heeft overigens niets met enthousiasme te maken vind ik... ik zou liever tegen me vriendin praten dan over haar...
|
ik heb er ook altijd wel een hekel aan als iedereen vraagt waar mn vriend is, of hoe het met em gaat of weetikveel wat nog meer. ik hoef hen dat toch niet te vertellen. als ze wat van em willlen weten moeten ze het maar zelf vragen. ik ben sn moeder toch niet
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind vooral de vragen "Hee, heb je Theodoor niet meegenomen?" en "Waarom ben jij er wel en Theodoor niet?" en "Is het uit tussen jullie? Want ik zie Theodoor nergens..." erg vervelend... alsof ik 'm altijd maar met me mee moet nemen... hij is m'n horloge niet...
Toen ik nog met mijn ex-vriend samen was, vroeg een klasgenote ontzettend vaak "Hee, hoe gaat het met je vriend?", maar ze vroeg echt nóóit hoe het met míj ging. Vond ik ook een beetje krom. Maargoed, ik praat verder graag over m'n vriend, daarom ben ik ook op dit forum ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Problemen met eten: opgebazen gevoel, ontzettende dorst - weet iemand raad? Bibliofiel | 3 | 16-08-2014 14:05 | |
Psychologie |
Herkent iemand dit? HelpMePlease | 32 | 28-08-2006 19:16 | |
Liefde & Relatie |
Herkent iemand dit?? Angeloes | 15 | 15-06-2006 19:05 | |
Liefde & Relatie |
herkent iemand dit?? (afstandelijk/onverschillig zijn) Sangria | 16 | 30-08-2004 18:32 | |
Psychologie |
Herkent iemand dit? BELLEKE | 9 | 12-08-2002 15:40 | |
Psychologie |
Herkent iemand deze situatie of weten jullie wat het is? goossss | 13 | 20-05-2002 19:52 |