Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 22:54
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Hey,

ik zit al een tijdje met iets raars, en zou graag willen weten of jullie dit herkennen. Ik heb namelijk verkering, wat helemaal geen echt geheim is. Maar ik heb er altijd een hekel aan als mensen vragen hoe het met me vriendin is, sommige geloven daardoor geeneens dak er één heb. Ik hou er gewoon niet van om over me vriendin te praten, met haar praten is OK, maar over is anders. Heb gewoon een afkeer ervan, iemand die dit herkent?

Greetz The Ðark Prince(of Dennis, wat jij wilt )
Oud 12-05-2003, 23:03
igfy
igfy is offline
nouja, hangt er bij mij vanaf wie het vraagt. Als familie het vraagt dan heb ik wel zoiets van ja het is wel goed, jullie zeuren. (maar dat komt omdat hoe gaat het met je vriend dan net zoiets is als hoe gaat het op school). en nouja met andere mensen praat ik niet veel over mijn vriend. ik vertel zelf wel dingen enzo, maar ze vragen er niet echt naar. En als ze ernaar vragen dan zeg ik gewoon dat het goed met hem gaat en verder eigenlijk ook niets. Niet dat ik me eraan erger om erover te praten, maar het is ook niet interessant voor andere mensen waarschijnlijk. en nouja wat wij hebben gaat anderen ook niet zoveel aan dat ze allerlei details hoeven te weten.
Oud 13-05-2003, 00:22
Verwijderd
Hm, hij is ongeveer mijn favoriete onderwerp van gesprek, dus neej.. eigenlijk herken ik het niet
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 05:45
miro
miro is offline
Als ik eerlijk ben vind ik t een btje vreemd, ik herken t dan ook niet. Ik praat juist graag over mijn vriend, ik ben ook trots op hem. Hij praat ook over mij. Het is toch juist fijn dat anderen geinteresseerd zijn in jouw vriendin? Ik zou het ook niet weten waarbij het aan jou zou kunnen liggen..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 07:55
xearo
xearo is offline
meisjes vinden het geloof ik leuk om over hun vriend te praten.

ik en vele andere jongen hebben zoiets van: het zal allemaal wel. als er gevraagd wordt hoe het met je vriendin gaat dan zegt toch bijna iedereen goed met een zucht.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 09:29
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
K-Master-K schreef op 13-05-2003 @ 10:15:
ey dat heb ik ook mar ik heb ook elke keer een ander chickie dus ik kkan dan ook niet always over dezelfde meti praten maar als mense vrage of ik iemant heb dan zeg ik gewoon ja en hoe het gaat dan zeg ik lekker we hebbe nog seks gehad laast en het was superlekker en dan houwe ze wel op! maar ik ben er wel trots op dus ik wil er eg wel over takke!
dat kan ook
Oud 13-05-2003, 09:48
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik herken het niet echt. Wel bij sommige mensen heb ik zoiets van, dat ga ik echt niet allemaal aan jullie vertellen hoor. Dan zeg ik idd ook zo van; Ja, het gaat goed hoor. Maar vaak zijn dat dus ook de mensen die het geen ruk interesseerd, dus dat is ook het enige wat ze willen horen Maar normaal praat ik er heel graag over. Ik zou ook niet weten waarom niet
Schaam je je voor je vriendin ofzo?

Maar ik denk dat het heel normaal is om gewoon een beetje te praten over je vriend(in). Als het maar niet te veel word. Anders worden mensen om je heen echt gek. Dan krijg je meteen weer van die verhalen in je omgeving van; JAh, hij kan echt over niks anders praten dan zijn vriendin.
Maar zo praat ik bijvoorbeeld ook echt TE veel over mijn nichtje. Wat voor gekkuh wij wel niet zijn
Oud 13-05-2003, 09:55
ABrules
ABrules is offline
nou, heb geen meisje meer waarover ik kan praten, maar toen ik dat wel had... heb ik geen idee wat ik erover moet zeggen... het gaat ook nergens over... ik bedoel... je gaat toch ook niet vragen aan euh... je tante hoe het met haar man gaat ofzo... om tja, maar iets te zeggen... als er iets zou zijn ofzo is dat iets anders, dan doe je dat uit bezorgdheid, maar als je vraagt wat die mensen willen weten, dan weten ze dat niet eens... heeft weinig nut om erover te praten dan...
heeft overigens niets met enthousiasme te maken vind ik... ik zou liever tegen me vriendin praten dan over haar...
Oud 13-05-2003, 10:20
damaetas
damaetas is offline
ik heb er ook altijd wel een hekel aan als iedereen vraagt waar mn vriend is, of hoe het met em gaat of weetikveel wat nog meer. ik hoef hen dat toch niet te vertellen. als ze wat van em willlen weten moeten ze het maar zelf vragen. ik ben sn moeder toch niet
Oud 13-05-2003, 11:18
Verwijderd
Ik vind vooral de vragen "Hee, heb je Theodoor niet meegenomen?" en "Waarom ben jij er wel en Theodoor niet?" en "Is het uit tussen jullie? Want ik zie Theodoor nergens..." erg vervelend... alsof ik 'm altijd maar met me mee moet nemen... hij is m'n horloge niet...

Toen ik nog met mijn ex-vriend samen was, vroeg een klasgenote ontzettend vaak "Hee, hoe gaat het met je vriend?", maar ze vroeg echt nóóit hoe het met míj ging. Vond ik ook een beetje krom.

Maargoed, ik praat verder graag over m'n vriend, daarom ben ik ook op dit forum
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:08
*meissie*
*meissie* is offline
khou er ook niet van
Oud 13-05-2003, 17:00
cin-D
cin-D is offline
Als ik met m'n vriendinnen ben kan ik het uren over HEM hebben
Oud 13-05-2003, 17:03
Verwijderd
ik lul bijna alleen maar over hem en wat we samen hebben 'meegemaakt' enzo
sorry herken t dus niet..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:11
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef op 12-05-2003 @ 23:54:
Hey,

ik zit al een tijdje met iets raars, en zou graag willen weten of jullie dit herkennen. Ik heb namelijk verkering, wat helemaal geen echt geheim is. Maar ik heb er altijd een hekel aan als mensen vragen hoe het met me vriendin is, sommige geloven daardoor geeneens dak er één heb. Ik hou er gewoon niet van om over me vriendin te praten, met haar praten is OK, maar over is anders. Heb gewoon een afkeer ervan, iemand die dit herkent?

Greetz The Ðark Prince(of Dennis, wat jij wilt )
ik herken het ook wel een beetje. ik ben sowieso redelijk gesloten, dus dat speelt ook wel mee. daarnaast heb ik totaal geen behoefte om uit beleefdheid alle ins en outs over mijn vriendje te vertellen. Met vriendinnen is het wel een beetje anders, dan praat ik er wel gewoon over.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten