Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Laat me je een goed advies geven..Uit eigen ervaring weet ik dat als hij echt een toekomst met jou gaat willen opbouwen zal hij in negen en negentig procent van de gevallen aan jou vragen moslim te worden, dan heb je namelijk iets meer kans bij de ouders ...
Verder kan het wel een relatie met zo een cultuurverschil, maar er blijven wel grote verschillen, zoals b.v., hoe voedt je de kinderen op?Als je een dochter krijgt b.v., mag zij dan uit en vriendjes hebben? Want nu is het allemaal koek en ei, maar het gedonder begint pas goed als je samen gaat wonen of trouwt en dat is dan alleen tussen jullie dan, maar vergeet niet, als je met hem trouwt, trouw je met zijn hele famillie, en die hebben erg veel invloed op jullie samenzijn .... Het kan ook goed lopen hoor, ik heb een nederlandse buurvouw getrouwd met een turk en een dochtertje, en het is een heel leuk en lief stel , en die famillies van beide kanten kunnen goed met elkaar opschieten.. Maar ja, laten we realistisch blijven, daar moet je een hoop moeite voor doen om het zover te krijgen. Als jullie echt zoveel van elkaar houden , dan kunnen jullie er samen voor vechten, maar weet wel van tevoren hoe hij IJN toekomst ziet , want dat kan later cruciaal zijn ... Sterkte in ieder geval |
![]() |
|
zal hij in negen en negentig procent van de gevallen aan jou vragen moslim te worden, dan heb je namelijk iets meer kans bij de ouders ... Dat weet ik en dat zal hij ook doen, ik kan niet zeggen of ik dit kan en wil, ik weet er te weinig over. Ik vraag me soms wel af hoe het kan, ik bedoel, ik ben niet gelovig...
hoe voedt je de kinderen op?Als je een dochter krijgt b.v., mag zij dan uit en vriendjes hebben? Daar hebben we het soms nu over en hij heeft wel andere ideeën als mij. Ik vind het prima als mijn kind een Turkse naam zoou krijgen, maar ik wil niet dat het ook gelovig word, tenminste, daar moet hij of zij dan zelf voor kiezen... als je met hem trouwt, trouw je met zijn hele famillie, en die hebben erg veel invloed op jullie samenzijn .... True. Het kan ook goed lopen hoor, ik heb een nederlandse buurvouw getrouwd met een turk en een dochtertje, en het is een heel leuk en lief stel , en die famillies van beide kanten kunnen goed met elkaar opschieten.. Ik zie ook wel eens een stel met een Turkse man en een Nederlansde vrouw, mijn vriend kent ze en weet dat de vrouw moslims is geworden...Ik hoop echter dat het tussen ons wel gaat lukken! Maar ja, laten we realistisch blijven, daar moet je een hoop moeite voor doen om het zover te krijgen. True, we merken nu al dat het moeilijk wordt *zucht, waren zijn ouders maar Nederlands* ![]() Als jullie echt zoveel van elkaar houden , dan kunnen jullie er samen voor vechten True en ik hoop dat het t gevecht waard is... maar weet wel van tevoren hoe hij ZIJN toekomst ziet , want dat kan later cruciaal zijn ... Uhuh, ik weet het en soms maak ik meer wel een beetje zorgen om... Sterkte in ieder geval Dankjewel, ook voor je reactie! ![]()
|
WE waren voorelkaar bestemd en door de gedachten van je dat het slecht ging is het uit gegaan. Je hebt mischien wel 4maanden volgehouden maar in die 4 maanden is een tijdje geweest dat je het niet uitmaakte omdat je mij had . Je hield toch zo veel van me ? .Met Joel kon je niet praten en jij zei dat je niet met hem kon lachen ..hij was een zombie en pat was ook niet te best je zei vandaag dat ik voor je gevoel de eerste jongen voor je was.
en nu wil je niet eens vrienden blijven ik heb men excuses aangeboden en ik gaf je de reden om weer te proberen maar nee je wou het niet meer proberen . je denkt dat het makkelijk is voor mij ,een vriendin die je lover word en door mijn fout men ex wordt . net of dit niet moeilijk is wil je me een tijdje ook niet spreken waar heb ik dit aan verdiend ik ben toch ook een mens of niet ik heb het netzoals jou uitgehouden met je ma. je zou toch met men ouders kennismaken als het zover was . ik heb gezegd dat het goed zou komen maar je geloofde me niet. ik vind dit niet waard wat wij hadden naar 4 maanden weg tegooien en het ergste van het ergste is je wil me de kans niet meer geven omdat ik het niet kon proberen met je ma maar het wel wou maar omdat ik er gek van werd , dat ik weer normaal moest doen tegen haar terwijl ze mijn geloof beldigd en alles deed om deze relatie kapot te maken . maar ik wou het niet uit maken, ik zei de verkeerde dingen toen ik me gelijk had geven je had me gelijk gegeven en je zei of je probeert normaal te doen of het is uit het deed me toen niks omdat ik dacht dat ik gelijk had en dat men keuze opdat moment ik vraag het nog een keer geef me de kans als ik het niet waard kan maken de kans die ik heb gekregen kan ik er mee rusten ![]() je bent nog maar 16 vergeet dat niet je moet nu leven wat je nu hoort te leven en wat komt komt wel ik hou van je 4 altijd please laten we normaal doen jij houd ook van mij ![]() p.s als iedereen die slecht gereageerd heeft eens voelde wat ik voor haar heb gevoeld en nog steeds voel dan zouden jullie anders piepen en niet vergeten elk mensen is anders niet alles kan aflopen zoals jullie het denken
Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 23:09. |
![]() |
|
Hey,
Ik wou ffies zeggen dat ik het begrijp.Ik heb namelijk ook een turkse vriend..waar het op het begin ook zo ging. Ik kende zijn ouders niet, en ik was slecht etc. etc. zulke dingen heeft gewoon zijn tijd nodig. Maar na loop van tijd zien ze wel dat het goed gaat.. Nu kom ik zelf daar thuis en weet zijn familie en kennisen van mij bestaan af.. ![]() Meis zulke dingen heeft gewoon tijd nodig en vooral omdat turkse mensen anders zijn, met een heel ander cultuur... Het belangrijkste is toch dat die jongen gek op JOUW is en dat HIJ van jou houdt..en zo te lezen doet hij dat ook.. Sterkte P.s Waarom is het eigenlijk uitgegaan?? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Complete onzin wat je hier nu verkondigd en het heeft ook bovendien helemaal niks met het topic te maken. |
![]() |
||
Citaat:
tuurlijk is dit geen onzin, en het heeft alles met het toppic te maken!! offtoppic: ben jij mijn persoonlijke forumstalker??
|
en het ergste van het ergste is je wil me de kans niet meer geven Hatice; ''soms moet je aan jezelf denken, als je er onderdoor gaat''
omdat ik het niet kon proberen met je ma, maar het wel wou maar omdat ik er gek van werd Ja, en ik werd gek van dat getouwtrek van jou en mijn moeder, daar wed ik gek van Abdu, snap dat nou eens een keer! het deed me toen niks omdat ik dacht dat ik gelijk had en dat men keuze opdat moment Goed was? Is dat t? Ja, hij was ook goed voor mij, voor jou niet en dat spijt me... ![]() ik vraag het nog een keer geef me de kans En ik zeg het nog maar een keer...Nee Abdu...Nee! je bent nog maar 16 vergeet dat niet I won't... je moet nu leven wat je nu hoort te leven en wat komt komt wel Precies, daarom is het ook uit. please laten we normaal doen please? Ik doe wel normaal, ik wil nu alleen ff niks, geen mail en al helemaal geen verwijten op t forum! jij houd ook van mij Houden van is soms niet altijd genoeg... niet alles kan aflopen zoals jullie het denken True, en ook niet zoals jij het wil...
||
Citaat:
In die 4 maanden dat ik niet bij hem thuis kwam, heeft hij me gesteund en inderdaad heel veel, maar dan ook heel veel liefde gegeven, maar ik miste ook wel de liefde van zijn familie, ik ben iemand die dat gewoon nodig heeft... Mijn moeder was het vanaf dag 1 dat wij iets kregen het er niet mee eens, dit heeft mij dan ook elke dag pijn gedaan! Elke keer als we het over hem hadden, hoorde ik aan haar stem dat ze het er moeilijk mee had, ze liet mij niet graag naar hem toe gaan en ze heeft zich heel veel zorgen over mij gemaakt... Ik geef om mijn moeder more than anything, ze is alles voor me, niet alleen een moeder, maar ook een goede vriendin, ik kan alles aan haar kwijt...In deze relatie heb ik dingen verzwegen tegen haar (pm als je wil weten wat, maar dat doet er verder niet veel toe). Ze vond dat ik veranderde naar haar toe, afstandelijk werd en is dat zo goed? Is dat dan gelukkig in de liefde zijn? Elke keer als zij mn ogen open deed trok ze me naar haar toe en elke keer als ik Abdu dan zag of sprak, werd ik weer zijn kant opgetrokken, omdat ik bij hem nu alles kwijt kon wat ik bij mijn moeder niet meer deed... Ik ben geen touw meer waar aan getrokken word, dankjewel... Meer ga ik er niet over zeggen, dan moet ik namelijk huilen...
|
![]() |
Ik zou het niet kunnen. Ik vind het wel belangrijk dat de omgang met de schoonouders (van beide kanten) goed is dus ik zou dit heel erg vinden.
Ik zou, denk ik, ook niet tegen het cultuurverschil kunnen. Ok, je gaat voor elkaar enzo maar toch... zou het er wel heel moelijk mee hebben. Ik vind het ook heel knap dat je dit volhoudt! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
en voor de topicstarter ik vind het heel knap dat je het zo die 4 maanden met hem had uitgehouden. Ik denk dat het bij mij weliswaar een stuk makkelijker zou gaan omdat ik niet zo goed met me ouders opschiet. Wel zou ik gek worden van het idee dat zijn ouders me niet zouden mogen maar als hij 100% voor me zou gaan zou ik dat ook voor hem. iig veel suces verder meis (K)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Psychologie |
Ouders scheiden D1984 | 19 | 17-03-2003 21:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Beginnetje.. blaatje0000 | 5 | 29-09-2002 11:46 |