Advertentie | |
|
![]() |
|
Poeh je weet t wel te brengen zeg..
![]() Enig minpuntje is dat ik het begin wat te direct vind, omdat je haast meteen weet waar het over gaat. Alsof je meteen middenin het verhaal gesmeten wordt en de rest niks meer te raden over laat. erg mooi ![]() Genesis |
![]() |
|
Een heel mooi gedicht...sterk woordgebruik; je gevoelens heb je echt prachtig verwoord! Mooi hoe je naar de slotzin toewerkt; je 'bouwt de regellengte stap voor stap af'. Ik vind dat er soms een lastig, maar over het algemeen erg rustig en mooi ritme inzit; het leest vrijwel overal prettig, ik struikel alleen hier een beetje over:
- en zacht. Die vind ik een beetje lastig in het ritme passen. Verder een prachtig gedicht, ook de inhoud is erg mooi en raakt me... ![]()
|
Mooi, leuk verwoord inderdaad, enige puntjes, ik vind de laatste regel van je eerste strofe niet helemaal goed lopen, twee keer alleen aan het einde is voor mij net iets te veel van het goeie, maar het zou best kunnen zijn dat ik de enige ben die dat vind.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Stilte flyaway | 0 | 12-11-2008 10:39 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De onvergetelijke treinreis. Ieke | 0 | 07-08-2005 13:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Stilte in juli (Riven en Zepp) Zepp | 6 | 12-07-2005 09:05 | |
Verhalen & Gedichten |
De weg naar een nieuwe toekomst MissyGeduld | 2 | 21-09-2004 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |
huppelen in de nacht ikbennietlief! | 5 | 19-12-2003 19:07 |