Zondag 23 augustus.
Grr… moet morgen weer naar school, dus mijn moeder heeft maar eens bedacht dat ik mijn kamer moet opruimen, want zegt ze: ‘met veel rommel om je heen kun je niet studeren.’ Niet dat ik deze week al huiswerk opkrijg, (kennismaking en al die blablabla) maar volgens mijn moeder gaat het daar niet om.
Volgens mij wordt dit jaar echt heel erg leuk. Ik Krijg een nieuwe klas met allemaal leuke mensen, we hebben veel excursies met school en mijn zus heeft beloofd dat ik een keer een weekendje bij haar in Amsterdam mag komen. Ik heb er nu al zin in.
Maargoed ik moet niet teveel afdwalen, ik moet mijn kamer opruimen. Oké, doen dus. Nee wacht, ik ga eerst nog even die cd luisteren en dan ga ik mijn kamer opruimen. Echt. Zucht.
Maandag 24 augustus
Oké, ik was te optimistisch gister, alles zou leuk worden. Niet dus, vandaag begint al goed; we moesten een enorm boekenpakket ophalen, wat natuurlijk veel te groot en te lomp is. Dat ding moet dus achter op je fiets. Nou niet dus, je bedoelt naast je fiets. Volgens mij is dat ding wel vijf keer van mijn fiets gevallen, natuurlijk midden in een plas of iets anders wat niet zo goed is voor je boeken. Nu zijn mij geweldige schoolboeken dus helemaal doorweekt.
Gelukkig was ik om één uur al weer vrij, kon ik mooi de rest van de dag vrij houden. Alhoewel, als mijn moeder heeft gezien dat ik mij kamer nog steeds niet heb opgeruimd, kon dit nog wel eens een zware middag worden…
Dit is niet een verhaal over mijzelf ofzo, dus niet echt gebeurd, maar gewoon bedacht... is nog nie klaar maar dit is het begin