![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat bovenstaande was niet wat ik bedoelde, wat ik bedoelde was dat ze uit pure afschuw hormonen aanmaakt die inwerken op post-synaptische neuronen en daarmee doorgifte belemmeren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat lijkt me ECHT heel vervelend... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moet jij ook vaak plassen na sex of aftrekken? Moet je normaal ook vaak of kan je het niet zo lang ophouwe? Als je meer info wil, mail dan effe. Mazzel, Jelle/InfoBoy JelleNetherlands@hotmail.com |
![]() |
|
Misschien is het een idee om, voordat je gaat slapen of voordat je met je vriend naar bed gaat, naar de wc te gaan. Kun je mee voorkomen dat je erna of ertussen door naar de wc toe moet
![]() En over dat nooit klaarkomen...misschien eens op een andere manier proberen? Want kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die gewoon nóóit klaarkomen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vaak ga ik voor de seks naar de wc, maar moet ik een kwartier later (tijdens de seks) opeens weer. dan ga ik (vervelend om het zo te moeten onderbreken), en moet even later weer. Behoorlijk irritant ![]() Moet niet altijd zo veel hoor, maar zeker toch al erna. |
![]() |
|
Je kan ook een handdoek klaarleggen om die nattigheid aan af te vegen.. hoef je iig daarvoor niet je bed uit, alleen als je moet plassen.
en plassen na seks of klaarkomen is erg gezond ( las ik laatst ergens) voorkotm blaasotsteking ofzow.
|
![]() |
Volgens mij is dat vrij normaal omdat er meer mensen zijn die zeggen dat ze daar last van hebben. Weet je wat? Het wordt zelfs aanbevolen om na de seks naar de wc te gaan. Vooral voor meisjes. Zo is de kans op infecties een stuk kleiner. Meiden die sexueel actief zijn hebben ook vaker last van blaasontsteking, vertelde mijn dokter. Daar ben ik er ook een van
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ga voor sex naar de wc, als k net mn kleren uit heb moek weer, als k klaargekomen ben moet k na et neuken moet ik..ik moet de hele dag door joh, k word niet goed en er zijn vrouwen die gewoonweg niet klaar Kunne komen ja. maar deze mevrouw komt wel klaar als ze et zelf doet, lijkt mij dat je je vriend beter moet inlichten en proberen te ontspannen enzo ofzo
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja heb er ook last van en ben geen meisje
na 1-2-3 keer mastruberen moet ik dus altijd dringend naar het toilet het is zo een irritant gevoel als ik net voor het slapen ga handmatig mn ding doe ben ik meestal moe maar dan moet ik altijd opstaan voor na het toilet te gaan en dan is mn bed ineens weer koud |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
plassen na het trekken. elvis presly | 4 | 05-08-2009 23:12 | |
Seksualiteit |
pijn na de sex? Michaellover | 13 | 09-10-2004 22:07 | |
Seksualiteit |
Naar het toilet na masturbatie? carla-tje | 51 | 23-06-2004 17:48 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
plassen na klaarkomen italianboy | 17 | 17-10-2002 16:38 | |
Seksualiteit |
plasgevoel; plassen of niet? freaky me | 25 | 09-10-2002 21:31 |