Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2003, 22:35
Tulpje6
Tulpje6 is offline
In mijn relatie kom ik uberhaupt nooit klaar, maar als ik het met mezelf doe moet ik daarna altijd plassen (en het is nat vanonder dus dat wil ik ook afvegen voor ik ga slapen want dat voelt ook niet fijn).
Ik heb dit altijd al gehad en het is best vervelend want vaak is mijn bed net zo lekker opgewarmd door al mijn bezig-zijn en ben ik net zo lekker loom/ moe in zo'n post-orgasmic chill en wil ik eigenlijk me lekker opkrullen in mn bed en gaan doezelen/ slapen.....maarja ik moet dus telkens weer de kou in om te plassen en me af te vegen...

Wie herkent dit? En wie absoluut niet? Zijn er misschien ook meiden die het gehad hebben maar het nu niet meer hebben omdat ze hebben geleerd gewoon niet naar de WC te gaan zodat je dat gevoel op den duur kan negeren?

Ik vind het nl best irritant.

Ook bij sex met mn vriend moet ik tussendoor vaak naar de WC, het voelt dan net alsof ie tegen mn blaas stoot en dat voelt niet fijn.
Ik moet sowieso altijd al vaker naar de WC dan een normaal mens.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:42
juno
juno is offline
Er loopt een zenuwbaan daarbeneden, die alle organen bedient. Blaas, baarmoeder, clitoris, G plek. Als je klaarkomt, raakt dus ook de blaaszenuw geprikkeld. Veel meisjes hebben ook pijn in hun blaas als ze ongesteld moeten worden. Die blaasspier krampt dan gezellig mee.

Dat lijkt vervelender dan het is. Je moet na de sex met een jongen toch eruit om te plassen tegen de blaasontsteking. Zo erg is het toch niet, om ook daar gevoelig te zijn voor sexuele prikkels. Zoek een houding uit die niet teveel gebonk tegen je blaas oplevert, en laat hem niet als een dolle tekeergaan daar. Hou het subtiel, en profiteer van de drie of vier soorten orgasmes waar jij met je gecompliceerde zenuwbanen toe in staat bent.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 22:46
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Tja, maar het is wel lastig als je net lekker ligt na het bezigzijn (met jezelf want bij een jongen ga/ wil ik er sowieso al uit om dat spul kwijt te raken). Als je dan eruitmoet moet je weer de kou en de realiteit in en als je dan terugkomt in je bed is je bed ineens al een stuk kouder geworden en zit je niet meer in die soezelige post-orgasmic-chill, ben je al een stuk wakkerder....nouja dat heb ik dan iig...en dat vind ik toch een stukje minder....
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 00:43
Ireentje
Ireentje is offline
Hmmz das wel minder jah..

Ik moet alleen na de sex plassen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 01:58
jan met de pet
jan met de pet is offline
moet ik ook vaak ja, en dan lukt het vaak ook niet goed, kan ik dus niet slapen, hehe.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 07:14
JCL
JCL is offline
Yep ik moet ook wel eens plassen na het "M'en"
Oud 23-10-2003, 09:33
Verwijderd
hmm mijn ex had dat ook altijd
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:33
Verwijderd
ik moet altijd na de sex naar de wc en dat vind ik ook erg irritant.. Maar ja.. het lucht altijd wel op
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:53
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
juno schreef op 22-10-2003 @ 23:42:
Er loopt een zenuwbaan daarbeneden, die alle organen bedient. Blaas, baarmoeder, clitoris, G plek. Als je klaarkomt, raakt dus ook de blaaszenuw geprikkeld. Veel meisjes hebben ook pijn in hun blaas als ze ongesteld moeten worden. Die blaasspier krampt dan gezellig mee.

Dat lijkt vervelender dan het is. Je moet na de sex met een jongen toch eruit om te plassen tegen de blaasontsteking. Zo erg is het toch niet, om ook daar gevoelig te zijn voor sexuele prikkels. Zoek een houding uit die niet teveel gebonk tegen je blaas oplevert, en laat hem niet als een dolle tekeergaan daar. Hou het subtiel, en profiteer van de drie of vier soorten orgasmes waar jij met je gecompliceerde zenuwbanen toe in staat bent.
mijn vriendin gata (bijna) nooit plassen na t sexen ook niet na een paar keer achtereen bijv als ik blijf slapen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:56
Beryll
Beryll is offline
Citaat:
ratjas schreef op 23-10-2003 @ 11:53:
mijn vriendin gata (bijna) nooit plassen na t sexen ook niet na een paar keer achtereen bijv als ik blijf slapen
Wellicht werkt seks met jou als een rem op de neurotransmitters.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:59
juno
juno is offline
Wat me meer zorgen zou baren is het feit dat je met je vriend niet klaar kunt komen. Maar jij klaagt over moeten plassen?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 10:59
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
Beryll schreef op 23-10-2003 @ 11:56:
Wellicht werkt seks met jou als een rem op de neurotransmitters.
je bedoelt dat ze haar neurotransmissie in vaginale onderdelen zo hard stimuleert door een net opgewekt Long Term Potentiation door binding van glutamate aan AMDA receptoren welke proteine kinese opwekken tussen pre en postsynaptische neuronen in bepaalde op dat moment extreem actieve hersenonderdelen, dat ze er niet eens aan toekomt om neurotranmissie in de blaasregio te verrichten?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:03
ratjas
ratjas is offline
w8 leg t nou nog 1 keer uit tegen wie jij spreekt???
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:06
juno
juno is offline
Ik had het tegen de topicstartster. Anders had ik je wel gequote.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:14
ratjas
ratjas is offline
ok t was ff verwarrend waar is nou die pipo met zijn neurotransmitters heen?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:18
Some
Some is offline
Citaat:
betercore schreef op 23-10-2003 @ 10:33:
hmm mijn ex had dat ook altijd
jep mijnes ook...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:27
Beryll
Beryll is offline
Citaat:
ratjas schreef op 23-10-2003 @ 12:14:
ok t was ff verwarrend waar is nou die pipo met zijn neurotransmitters heen?
Hiero.

Dat bovenstaande was niet wat ik bedoelde, wat ik bedoelde was dat ze uit pure afschuw hormonen aanmaakt die inwerken op post-synaptische neuronen en daarmee doorgifte belemmeren.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:32
Verwijderd
Hm, ja, ik moet eigenlijk ook wel plassen... maar alleen als ik vaker klaarkom, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:34
Thomas
Thomas is offline
Ik moet dat meestal ook.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 13:32
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
Beryll schreef op 23-10-2003 @ 12:27:
Hiero.

Dat bovenstaande was niet wat ik bedoelde, wat ik bedoelde was dat ze uit pure afschuw hormonen aanmaakt die inwerken op post-synaptische neuronen en daarmee doorgifte belemmeren.
pure afschuw........nou aanagezien ik haar had aangesloten op de CT-scan merkte ik een gigantisch verhoogde hypofyse-activiteit, vooral iedere keer dat ze klaarkwam, en de amygdala vertoonde ook verhoogde activiteit wat duidt op emotionele betrokkenheid, echter door metingen te verrichten naar LTP en de daaropvolgende orgasmes kan ik met zekerheid concluderen dat zij neit uit afschuw maar uit genot niet naar de wc hoefde, zoals ze dat nooit hoeft ( en ja ook bij haar loopt t er wel gewoon uit)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:12
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 22-10-2003 @ 23:35:
In mijn relatie kom ik uberhaupt nooit klaar, maar als ik het met mezelf doe moet ik daarna altijd plassen

Ook bij sex met mn vriend moet ik tussendoor vaak naar de WC, het voelt dan net alsof ie tegen mn blaas stoot en dat voelt niet fijn.
Ach, zolang je maar niet plast TIJDENS je orgasme, toch?
Dat lijkt me ECHT heel vervelend...
Oud 28-10-2003, 17:03
SonOfSinterklaz
SonOfSinterklaz is offline
Ik snap waar je het over hebt,je lijkt net mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:10
l_vida_l
l_vida_l is offline
moet ook vaak plassen.. komt omdat je een druk krijgt tegen je blaas
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:14
Verwijderd
Heb ik ook, vaak is 't niet veel ofzo, maar 't gevoel gaat niet echt weg. Mja, ik ga altijd maar gewoon, anders val ik toch niet fijn in slaap..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 01:32
Verwijderd
Citaat:
jan met de pet schreef op 23-10-2003 @ 02:58:
moet ik ook vaak ja, en dan lukt het vaak ook niet goed, kan ik dus niet slapen, hehe.
Hoi.

Moet jij ook vaak plassen na sex of aftrekken?

Moet je normaal ook vaak of kan je het niet zo lang ophouwe?

Als je meer info wil, mail dan effe.

Mazzel,

Jelle/InfoBoy
JelleNetherlands@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 12:05
*Madel*
*Madel* is offline
Misschien is het een idee om, voordat je gaat slapen of voordat je met je vriend naar bed gaat, naar de wc te gaan. Kun je mee voorkomen dat je erna of ertussen door naar de wc toe moet

En over dat nooit klaarkomen...misschien eens op een andere manier proberen? Want kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die gewoon nóóit klaarkomen...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 14:10
Spaanse Vlieg
Spaanse Vlieg is offline
tijd om aan plassex te denken, me dunkt...

getypecast voor de job!

(grapje)

SV
Oud 26-01-2004, 16:32
ieniemienie
ieniemienie is offline
Bij mij helpt het wel, zoals Madel ook zegt, om voor het slapen / sexen naar de wc te gaan. Soms ook niet, maar het aantal keren dat ik er dan nog uit moet om te plassen wordt wel kleiner.
Oud 30-01-2004, 10:43
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 22-10-2003 @ 23:35:
In mijn relatie kom ik uberhaupt nooit klaar, maar als ik het met mezelf doe moet ik daarna altijd plassen (en het is nat vanonder dus dat wil ik ook afvegen voor ik ga slapen want dat voelt ook niet fijn).
Ik heb dit altijd al gehad en het is best vervelend want vaak is mijn bed net zo lekker opgewarmd door al mijn bezig-zijn en ben ik net zo lekker loom/ moe in zo'n post-orgasmic chill en wil ik eigenlijk me lekker opkrullen in mn bed en gaan doezelen/ slapen.....maarja ik moet dus telkens weer de kou in om te plassen en me af te vegen...

Wie herkent dit? En wie absoluut niet? Zijn er misschien ook meiden die het gehad hebben maar het nu niet meer hebben omdat ze hebben geleerd gewoon niet naar de WC te gaan zodat je dat gevoel op den duur kan negeren?

Ik vind het nl best irritant.

Ik heb exact hetzelfde... zelfs dat laatste zinnetje
Vaak ga ik voor de seks naar de wc, maar moet ik een kwartier later (tijdens de seks) opeens weer. dan ga ik (vervelend om het zo te moeten onderbreken), en moet even later weer. Behoorlijk irritant
Moet niet altijd zo veel hoor, maar zeker toch al erna.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:55
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Vroeger had ik daar wel last van.

Sinds een paar jaar niet meer
Met citaat reageren
Oud 31-01-2004, 12:11
LM
LM is offline
Heb ik ook, is heel normaal.
Oud 31-01-2004, 16:22
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
heb ik ook soms last van hoor! don't worry!
Oud 01-02-2004, 19:13
Punkygirl
Punkygirl is offline
Je kan ook een handdoek klaarleggen om die nattigheid aan af te vegen.. hoef je iig daarvoor niet je bed uit, alleen als je moet plassen.
en plassen na seks of klaarkomen is erg gezond ( las ik laatst ergens) voorkotm blaasotsteking ofzow.
Oud 02-02-2004, 22:52
Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Ik denk dat het bij mannen voornamelijk is om de laatste restjes uit die plasbuis te pissen. Klinkt misschien wat minder romantiserend, maar ja ... Da's mijn reden
Oud 03-02-2004, 13:34
TRW
TRW is offline
Ik heb er ook vaak last van ja, zal wel komen doordat je spieren zich aanspannen en dan ontspannen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 13:39
snoopy
snoopy is offline
Mijn vriend moet ook altijd plassen nadat ie is klaargekomen. Is soms best irritant (als je lekker samen in slaap wilt vallen na de seks, bijv...), maar meestal gaat-ie gewoon naar de wc en dan blijft het daarbij.
Oud 03-02-2004, 13:45
Poekiebeestje
Poekiebeestje is offline
Volgens mij is dat vrij normaal omdat er meer mensen zijn die zeggen dat ze daar last van hebben. Weet je wat? Het wordt zelfs aanbevolen om na de seks naar de wc te gaan. Vooral voor meisjes. Zo is de kans op infecties een stuk kleiner. Meiden die sexueel actief zijn hebben ook vaker last van blaasontsteking, vertelde mijn dokter. Daar ben ik er ook een van
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 18:34
skadhd
skadhd is offline
Citaat:
*Madel* schreef op 26-01-2004 @ 13:05:
Misschien is het een idee om, voordat je gaat slapen of voordat je met je vriend naar bed gaat, naar de wc te gaan. Kun je mee voorkomen dat je erna of ertussen door naar de wc toe moet

En over dat nooit klaarkomen...misschien eens op een andere manier proberen? Want kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die gewoon nóóit klaarkomen...
`

ik ga voor sex naar de wc, als k net mn kleren uit heb moek weer, als k klaargekomen ben moet k na et neuken moet ik..ik moet de hele dag door joh, k word niet goed

en er zijn vrouwen die gewoonweg niet klaar Kunne komen ja.
maar deze mevrouw komt wel klaar als ze et zelf doet, lijkt mij dat je je vriend beter moet inlichten en proberen te ontspannen enzo ofzo
Oud 08-03-2004, 00:26
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
skadhd schreef op 09-02-2004 @ 19:34:
`

ik ga voor sex naar de wc, als k net mn kleren uit heb moek weer, als k klaargekomen ben moet k na et neuken moet ik..ik moet de hele dag door joh, k word niet goed

Haha, ja precies dat heb ik ook...dus voor de sex even naar de WC gaan helpt niet....ik moet toch binnen no-time een 2e keer...en dan weer na de sex..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 03:42
casual dreamer
casual dreamer is offline
ja heb er ook last van en ben geen meisje
na 1-2-3 keer mastruberen moet ik dus altijd dringend naar het toilet het is zo een irritant gevoel als ik net voor het slapen ga handmatig mn ding doe ben ik meestal moe maar dan moet ik altijd opstaan voor na het toilet te gaan en dan is mn bed ineens weer koud
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 10:07
Miss Undercover
Miss Undercover is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 22-10-2003 @ 23:46:
Tja, maar het is wel lastig als je net lekker ligt na het bezigzijn (met jezelf want bij een jongen ga/ wil ik er sowieso al uit om dat spul kwijt te raken). Als je dan eruitmoet moet je weer de kou en de realiteit in en als je dan terugkomt in je bed is je bed ineens al een stuk kouder geworden en zit je niet meer in die soezelige post-orgasmic-chill, ben je al een stuk wakkerder....nouja dat heb ik dan iig...en dat vind ik toch een stukje minder....
ok, msschien een beetje een rare oplossing, maar wat zou je er van zeggen als je eens voor 1 keer een emmertje naast je bed zou zetten.... mocht je dan naar de wc moeten kan je op dat emmertje gaan zitten en gwoon soezelig blijven wezen... schoonvegen en gelijk je (dan nog) warme bed induiken... Is natuurlijjk ietwat genant als je een vriend te logeren heb, maar gwoon voor als je een keer alleen bent
Oud 08-03-2004, 15:06
Verwijderd
Ik heb dat ook een tijd gehad.. Heel erg, maar nu heb ik er nog maar nauwelijks last meer van..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 19:08
starshine
starshine is offline
t schijnt idd heel normaal te zijn... ik had pas blaasontsteking en toen gaf mn dokter me ook als tip om na de sex naar de wc te gaan, dit zou blaasontstekingen helpen voorkomen.. dusz..
Oud 08-03-2004, 20:45
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-03-2004 @ 16:06:
Ik heb dat ook een tijd gehad.. Heel erg, maar nu heb ik er nog maar nauwelijks last meer van..
ik had er 2 jaar geleden ook last van, nu bijna nooit meer...
Oud 08-03-2004, 21:26
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 08-03-2004 @ 21:45:
ik had er 2 jaar geleden ook last van, nu bijna nooit meer...
idd. en heb er niet speciaal iets voor gedaan ofzo.. Nog af en toe moet ik ffies naar de wc huppelen om een plasje te doen. Met mn vriend kan ik er gewoon om lachen. In de tijd dat t altijd was dan riep ik: schat, ben zo terug.. plasje doen! En dan rende ik snel naar de wc en snel weer terug in bed Hij hield ondertussen gewoon mn plekkie warm en kon ik hem pesten met mijn koudere lichaampje
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 22:01
Bravo
Bravo is offline
Ja, ik heb dat ook echt ALTIJD! Super irritant! Verpest de sfeer van ´lekker samen in slaap vallen´ enzo.
Oud 09-03-2004, 11:15
Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Ik heb na de seks soms het gevoel alsof ik moet blijven plassen, terwijl ik eigelijk helemaal niet moet. Geen idee wat het is, maar het is wel héél erg irritant.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 11:27
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sadistik_Fukk schreef op 09-03-2004 @ 12:15:
Ik heb na de seks soms het gevoel alsof ik moet blijven plassen, terwijl ik eigelijk helemaal niet moet. Geen idee wat het is, maar het is wel héél erg irritant.
dat is idd kut ja
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten