Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik vind het ook zeker niet te vreg hoor
![]() kan gewoon heel gezellig/fijn/intiem zijn en als je je heel vertrouwd voelt bij de ander gewoon heel leuk/fijn! ik zou zeggen, maak er iets heel moois van, vooral de 1ste x, dan heb je daar een hele leuke herrinnering aan. veel plezier en suc6 ![]() ollie
|
Ik vind 6 maanden ook echt niet te vroeg! Als jullie het beide willen.. waarom niet? Ik wil ook graag bij m'n vriend blijven slapen, we hebben nou 1,5 maand. Maar ik durf het eigenlijk niet aan m'n ouders te vragen
![]() ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt niet te vroeg. M'n zusje, die nu net 15 is, kreeg toen ze net 14 was met haar vriend van (nu) 20. Omdat hij nogal ver weg woont, was het eigenlijk vrij logisch dat ze bij elkaar bleven slapen. Dat was dus al na een paar maanden ofzo.
Aangezien jij al 6 maanden met je vriend hebt, niet al te jong bent en het erg graag wilt, zie ik er geen probleem in. Behalve misschien je ouders dan, maar dat is bij jou ook niet zo. Eigenlijk vind ik niks vroeg: iedereen moet het maar op het moment doen dat ze het zelf willen. Al is het na een dag: maakt niks uit. Slaapze trouwens ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn vriend slaapt al bij mij van lange voor we wat kregen.. ik bij hem sinds drie maand nadat we wat hadden (Wel een hele stricte regel dat ik boven slaap en hij beneden)
Ik vind het niet te vroeg hoor... met mn ex bleef ik daar na 3 maand bijna elk weekend slapen... ik was toen net 16.. dus mjah. |
![]() |
|
wow, ik sliep al na een maand bij mn vriend
![]() ...ik vind een half jaar zeker niet te snel. als je zeker weet dat er niets zal gebeuren wat je niet wilt, en dat je je veilig zal voelen bij hem etc. zou ik het geen problemen. leg het ook gewoon duidelijk uit aan je moeder dat het niet om de sex gaat maar gewoon om het met elkaar in slaap vallen en samen wakker worden. de eerste keer dat ik bij mn vriend sliep hadden we ook geen sex gehad, maar wou ik het gewoon omdat ik bij hem wou zijn
|
als je jezelf prettig voelt bij de gedachte aan bij elkaar slapen is het niet te vroeg hoor...
m'n huidige vriendin en ik sliepen binnen een week al bij elkaar, lag er ook aan dat we elkaar al superlang kennen, ging allemaal wat makkelijker...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind 6 maanden lang hoor... je kunt toch best bij m blijven slapen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja komop joh, na een half jaar al?? Pas een half jaar verkering, dan ga je elkaar toch nog niet genoeg vertrouwen om bij 'm in bed te liggen slapen? Straks wurgt-ie je als je slaapt! En waarom zou je ook bij 'm willen slapen, 't is je vriend toch maar? En bovendien, je bent pas 16, en in een eenpersoonsbed raak je elkaar vast wel aan, daar is 16 toch echt veel te jong voor, dan hoor je nog niet in de buurt van jongens te komen!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ruik ik hier sarcasme boven me hangen?
![]() Goed, ja zes maanden is dus eigenlijk wel lang ja ![]() ![]() ![]() (bdw: hoezo zou het erg zijn (dat vraag ik me dan af aan de ouders) als het alleen om de sex zou gaan? ) |
![]() |
|
Bij het lezen van dit topic was mijn eerste reactie
Dan pas ![]() Dus nee.. ik vind het totaal niet te vroeg... Bij mijn vorige vriendje sliep ik meteen bij hem, maar dat was wel "gedwongen situatie"door de grote afstand tussen ons.. En bij mijn huidige vriendje sliep ik .. uh denk denk.. zo na 3 weken bij hem denk ik... |
![]() |
|
Is juist niet te vroeg. Je kent elkaar nu toch wel goed zou je denken, dus dan is het toch perfect?
Ik sliep pas na 8 maanden bij mijn vriend (mjah, heb dan ook best strenge ouders)... En aan je moeder vertellen dat het niet om de seks draait heeft geen zin, dat snappen ze toch niet. Want "wat is dan het nut om bij elkaar te slapen?? " "Uuhmm... misschien omdat we graag bij elkaar willen zijn en het gewoon heerlijk is om lekker knus tegen elkaar aan te slapen?" " Jaaaa jaa....." ![]()
|
Verwijderd
|
ik vind het niet te vroeg om bij hem te blijven slapen, ik sliep na 3 weken (da tik hem kende) al bij hem, omdat ik mn fietssleutel kwijt was geraakt.
En dat sexen kan je ook op een andere plek, en dat is een argument wat MIJN moeder gebruikte om ons juist WEL bij mekaar te laten slapen, want dan deden we het tenminste ergens waar het vertrouwd was, en niet ergens waar mensen het konden zien ofzo... ![]() |
![]() |
|
Ik zie dat veel ouders hier nog moeilijk over doen
![]() Mijn ouders zijn echt super relaxed. Ze zeggen: Je bent nu 18, je mag alles zelf bepalen, je weet zelf wel wat het beste voor je is. Na 2 weken sliep ik bij mijn vriendje (afstand, tis 1.5 uur treinen/auto en middagjes zijn zo kort, dus waarom niet een heel weekend blijven ![]() Mijn ouders vinden het gewoon goed ![]() Na 4 weken kwam hij hier, bij mij in bed, terwijl mijn ouders thuis waren. Doen ze ook niet moeilijk over. ![]() Ow, en het gaat hier ook alleen maar om het bij elkaar slapen hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar wat dan als je 14/15 bent.. Je hebt een bijv. 3 maanden en je blijft bij elkaar slapen (en yes het gaat wel om de sex hier) is het dan wél okee?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vanaf hoe lang (en hoe oud) samen slapen Miracle | 74 | 30-05-2017 17:03 | |
Liefde & Relatie |
vriendje mag niet blijven slapen.. esmeexd | 22 | 28-02-2012 14:37 | |
Liefde & Relatie |
voor de eerste keer blijven slapen bij je vriend/vriendin muziekvlinder | 46 | 15-07-2003 14:29 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen stier | 16 | 26-04-2003 18:08 | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij elkaar volgens de ouders .... Verwijderd | 15 | 30-01-2003 22:33 | |
Seksualiteit |
Voor het eerst bij elkaar slapen!!!! STAR86 | 48 | 27-06-2002 17:28 |