Oud 03-11-2003, 18:01
* Marne *
* Marne * is offline
Ik weet niet zeker of deze hier goed staat, maar ik denk het wel!

Ik heb nou een half jaar iets met m'n vriend en ik vind zelf dat het ontzettend goed gaat.
We zijn in het weekend altijd 's avonds bij elkaar. Maar nu wilden we graag eens gewoon bij elkaar blijven slapen.

Wat vinden jullie hiervan? Te vroeg, of niet?
M'n moeder heeft er in principe geen problemen mee, maar zij denkt dat het me gaat om de sex.

Maar dat is juist helemaal niet het geval. Het gaat me gewoon om het bij elkaar zijn.... het naast elkaar liggen, elkaar vasthouden.

Vinden jullie 6 maanden dan te vroeg om echt bij elkaar te blijven slapen?
Oud 03-11-2003, 18:04
Gothic
Gothic is offline
Nee zeker niet te snel. Ik sliep volgens mij al redelijk snel bij hem, omdat we 's avonds naar de bios zouden gaan...

Vertel je ouders dat je overdag net zo goed seks kunt hebben...

Probeer het ze uit te leggen. Maar ik vind het absoluut niet te snel...
Oud 03-11-2003, 18:11
Gwinnie
Gwinnie is offline
zeker niet te vroeg. mn vriend en ik sliepen bij elkaar toen ik voor t eerst naar hem ging (80km afstand) dat was na anderhalve maand ofzo. mijn ouders weten dit nog steeds niet maar dat is omdat ze wat dat betreft nogal ouderwets zijn. ze denken dat ik daar op zolder slaap... *hum* (na een half jaar he...)

maar een half jaar is netjes denk/vind ik.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:20
Verwijderd
Nee hoor. Dat vind ik niet te vroeg.
Mijn vriend en ik sliepen (illegaal ) al heel erg snel (na 1 of twee weken) bij elkaar. Wij slapen vanaf drie maanden dan legaal bij elkaar. Toen ik 6 maanden had ben ik aan de pil begonnen en vond mijn moeder het goed dat ik sex had. Misschien stom, maarja, ze wou niet dat ik te snel sex zou hebben en blablabla...

Leg gewoon uit waarom het je gaat. Dat had ik ook. Ik heb er heel vaak met mijn moeder over gepraat. En haar proberen te overtuigen. Op mijn verjaardag heb ik het onderwerp op tafel gelegd waar de visite bij was en daarvoor al had ik het er met verschillende volwassenen over gehad en die steunden me erin. Zo heb ik de familie ook voor me gekregen en stond mijn moeder redelijk alleen in haar standpunt (dit was: als je bij elkaar gaat slapen kunnen er signalen overkomen etcetc blablabla) en toevallig werd hij die dag heeel erg ziek en toen was t wel logisch dat ik bij hem op 1 kamer en in 1 bed bleef slapen..
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zelf vind het niet te vroeg. Je weet zelf wanneer het goed voelt, en inderdaad, het hoeft helemaal niet om de seks te gaan, maar gewoon het samen in slaap vallen en samen wakker worden, dat is geweldig...
Ik ben voor het eerst bij mijn vriend blijven slapen toen zijn ouders een feest gaven; we hadden toen bijna 5 maanden iets. Dat was een mooi excuus.
Het is namelijk nog geen 10 minuten fietsen van zijn huis naar het mijne... Dus niet echt een 'reden' om per se te moeten blijven slapen...
Tegenwoordig mogen we wel af en toe bij elkaar slapen. Zijn ouders doen niet moeilijk, van de mijne mag het alleen als we een speciale reden hebben. Zijn ouders weten ook dat we samen in een bed slapen, terwijl ik hier thuis altijd mooi een logeerbedje klaarmaak (wat dus niet gebruikt wordt)...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 18:40
Buffy
Buffy is offline
mijn vriend en ik sliepen al vrij gauw bij elkaar, we hadden toen net 4 maanden wat. we vonden dat onze ouders het niet meer mochten verbieden (alsof ze dat in ged88 hadden ofsow ) omdat we al meerdere keren samen een weekendje weg waren gweest met een tentje en op vakantie met zijn ouders ook samen in een tentje hadden geslapen. nee, dan vind ik 6 maanden een netjese tijd!!!
Oud 03-11-2003, 19:11
Punkygirl
Punkygirl is offline
Nee ik vind het zelf niet te vroeg.
Toen wij bij elkaar wouden blijven slapen dacht mijn moeder ook dat het alleen om de seks ging, maar we hebben echt de eerste keren niks anders gedaan als knuffelen en lekker tegen elkaar aan liggen.
Wij sliepen trouwens ook bij elkaar toen we 5 a 6 maanden wat hadden..
Oud 03-11-2003, 20:22
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik vind na een half jaar netjes is niet snel enzo... mijn vriend blijft dit weekeind voor de 2de keer bij me slapen en we hebben nu ong. 2 maanden met elkaar....
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 20:29
biep
biep is offline
Ik sliep de eerste dag dat ik hem leerde kennen (en die dag ook wat "kregen" ) al bij mijn (huidige) vriend
Oud 04-11-2003, 07:43
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 03-11-2003 @ 19:35:
.
Het is namelijk nog geen 10 minuten fietsen van zijn huis naar het mijne... Dus niet echt een 'reden' om per se te moeten blijven slapen...
Mijn vriend woont naast me ...
Oud 04-11-2003, 08:03
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik vind het ook niet te vroeg...Ik sliep (toen ik 14 was) na 4 maanden bij m'n exvriend.
Oud 04-11-2003, 09:31
snoopy
snoopy is offline
tsja... ik weet niet of ik hierin wel n goede maatstaf ben... Mijn vriend en ik sliepen namelijk al bij elkaar nog voordat we iets kregen...
Nou ja, ik vind een halfjaar op jouw leeftijd wel goed. Ik vind 16 nl. nog wel jong, maar na een halfjaar moet t kunnen.
Oud 04-11-2003, 09:35
Verwijderd
Te vroeg?

eerder te laat . Ik sliep al vanaf mijn 13e bij mijn toenmalige vriendin.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 10:42
Aniken
Aniken is offline
Vind ik niet te vroeg.. Na een halfjaar moet dat toch wel kunnen!Ik bleef na 2 weken al bij mn vriend slapen omdat ie nou niet echt in de buurt woont.. Nouja, halfuurtje met de auto, maar toch

En toen ik 16 was.. Even denken, ik denk dat ik toen na 3 maanden bij 'm bleef slapen, maar dat was dan ook een kwartiertje fietsen dus niet echt nodig..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 11:00
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Ik sliep binnen 6 weken bij mijn vriend, dus nee, 6 maanden vind ik niet perse vroeg. Het is alleen vroeg als je zelf het gevoel hebt er nog helemaal niet aan toe te zijn (nah ja, aan de seks dan, maar het gaat jou om het echt bij elkaar slapen, dus dan is het helemaal makkelijker).
Oud 04-11-2003, 12:15
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
* Marne * schreef op 03-11-2003 @ 19:01:
Ik weet niet zeker of deze hier goed staat, maar ik denk het wel!

Ik heb nou een half jaar iets met m'n vriend en ik vind zelf dat het ontzettend goed gaat.
We zijn in het weekend altijd 's avonds bij elkaar. Maar nu wilden we graag eens gewoon bij elkaar blijven slapen.

Wat vinden jullie hiervan? Te vroeg, of niet?
M'n moeder heeft er in principe geen problemen mee, maar zij denkt dat het me gaat om de sex.

Maar dat is juist helemaal niet het geval. Het gaat me gewoon om het bij elkaar zijn.... het naast elkaar liggen, elkaar vasthouden.

Vinden jullie 6 maanden dan te vroeg om echt bij elkaar te blijven slapen?
Het gaat erom wat je voor elkaar voelt en of de tijd rijp is...
Als je denkt dat het ok is, meot je het gewoon doen... ongeacht hoelang jullie al iets hebben
Oud 04-11-2003, 12:35
Faery
Faery is offline
Ja, dan kun je hoog en laag springen, maar dat wordt geheid rampetampen.
Oud 04-11-2003, 12:43
Heipaalboktor
Heipaalboktor is offline
ja STEL dat dat ervan komt, dan is dat toch zo erg niet. dan zijn beide partijen er klaar voor, want anders komt ut toch niet.
Oud 04-11-2003, 12:51
Verwijderd
ik bleef al bij mijn vriend slapen toen we net een paar dagen hadden...

ik denk dus niet dat na een half jaar bijelkaar slapen te vroeg is als de relatie goed zit...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 13:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik sliep na 3 maanden bij mn vriend, vind t dus absoluut niet te vroeg. ik slaap nu ieder weekend bij hem, kan echt niet meer zonder
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 13:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 04-11-2003 @ 14:30:
ik sliep na 3 maanden bij mn vriend, vind t dus absoluut niet te vroeg. ik slaap nu ieder weekend bij hem, kan echt niet meer zonder
Ik zou zo'n chronisch slaap tekort opbouwen dan
Oud 04-11-2003, 13:36
Verwijderd
ach, alles went
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 13:49
*Primo
*Primo is offline
ik vind het ook zeker niet te vreg hoor net wat je vriend en jij zelf willen/voelen.
kan gewoon heel gezellig/fijn/intiem zijn en als je je heel vertrouwd voelt bij de ander gewoon heel leuk/fijn!
ik zou zeggen, maak er iets heel moois van, vooral de 1ste x, dan heb je daar een hele leuke herrinnering aan.
veel plezier en suc6
ollie
Oud 04-11-2003, 16:27
sas_andrea
sas_andrea is offline
wat is te vroeg? de een zn gevoel is al zover bij een week en die van een ander pas na een jaar. dus jah... maar ik vind zelf dat een half jaar absoluut niet te vroeg is.
Oud 04-11-2003, 19:16
BaLLooN
BaLLooN is offline
Ik vind 6 maanden ook echt niet te vroeg! Als jullie het beide willen.. waarom niet? Ik wil ook graag bij m'n vriend blijven slapen, we hebben nou 1,5 maand. Maar ik durf het eigenlijk niet aan m'n ouders te vragen En denk eigenlijk dat ze het niet goed vinden..!
Oud 04-11-2003, 22:08
Daevrem
Daevrem is offline
Sinds wanneer heb je een 6 maanden lange liefdesrelatie nodig om bij iemand to logeren?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 22:51
Verwijderd
Ik vind het echt niet te vroeg. M'n zusje, die nu net 15 is, kreeg toen ze net 14 was met haar vriend van (nu) 20. Omdat hij nogal ver weg woont, was het eigenlijk vrij logisch dat ze bij elkaar bleven slapen. Dat was dus al na een paar maanden ofzo.
Aangezien jij al 6 maanden met je vriend hebt, niet al te jong bent en het erg graag wilt, zie ik er geen probleem in. Behalve misschien je ouders dan, maar dat is bij jou ook niet zo.
Eigenlijk vind ik niks vroeg: iedereen moet het maar op het moment doen dat ze het zelf willen. Al is het na een dag: maakt niks uit. Slaapze trouwens
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:49
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Ik was net 16 en had toen 3 maanden iets met mijn toenmalige vriendje. Wij slapen nu elke week wel 2 keer bij elkaar. Mijn moeder vraagt zelfs of hij wil blijven.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:44
dolliefijntje
dolliefijntje is offline
ik vindt dat vrij laat.

ik sliep na de eerste nacht al bij hem.

we hebben overigens alleen geslapen. en gepraat. om elkaar even beter te leren kennen
Oud 05-11-2003, 20:16
grandmommy
grandmommy is offline
wees gewoon vanaf het eerste moment eerlijk en vertel je moeder dat de sex ooit misschien nog wel komt, maar dat dat nu bij jullie nog niet aan de orde is. maarja, dat werd hierboven in grove lijnen ook al gezegd
Oud 05-11-2003, 20:49
alpha
alpha is offline
Je bent 16, jullie zijn al een half jaar bij elkaar. Nee ik vind het dan niet te snel. En ook niet als het wel om de seks ging trouwens.
Oud 05-11-2003, 20:54
Verwijderd
mijn vriend slaapt al bij mij van lange voor we wat kregen.. ik bij hem sinds drie maand nadat we wat hadden (Wel een hele stricte regel dat ik boven slaap en hij beneden)
Ik vind het niet te vroeg hoor... met mn ex bleef ik daar na 3 maand bijna elk weekend slapen... ik was toen net 16.. dus mjah.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 08:18
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wow, ik sliep al na een maand bij mn vriend
...ik vind een half jaar zeker niet te snel. als je zeker weet dat er niets zal gebeuren wat je niet wilt, en dat je je veilig zal voelen bij hem etc. zou ik het geen problemen. leg het ook gewoon duidelijk uit aan je moeder dat het niet om de sex gaat maar gewoon om het met elkaar in slaap vallen en samen wakker worden. de eerste keer dat ik bij mn vriend sliep hadden we ook geen sex gehad, maar wou ik het gewoon omdat ik bij hem wou zijn
Oud 06-11-2003, 08:39
STP
STP is offline
als je jezelf prettig voelt bij de gedachte aan bij elkaar slapen is het niet te vroeg hoor...

m'n huidige vriendin en ik sliepen binnen een week al bij elkaar, lag er ook aan dat we elkaar al superlang kennen, ging allemaal wat makkelijker...
Oud 06-11-2003, 13:50
jacky151
jacky151 is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 04-11-2003 @ 10:35:
Te vroeg?

eerder te laat .
mee eens 6 maanden das wel erg lang he......
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 14:25
XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
biep schreef op 03-11-2003 @ 21:29:
Ik sliep de eerste dag dat ik hem leerde kennen (en die dag ook wat "kregen" ) al bij mijn (huidige) vriend
ik ga vanavond ook bij een jongen slapen die ik afgelopen dinsdag ontmoet heb, omdat we elkaar anders maar een uurtje kunnen zien.
Oud 07-11-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
XzeoN schreef op 06-11-2003 @ 15:25:
ik ga vanavond ook bij een jongen slapen die ik afgelopen dinsdag ontmoet heb, omdat we elkaar anders maar een uurtje kunnen zien.
ja, dat ga ik morgen ook doen heel misschien ik vind het vrij spannend, we slapen niet in één bed maar toch...

ik vind 6 maanden lang hoor... je kunt toch best bij m blijven slapen...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 17:21
Verwijderd
Ja komop joh, na een half jaar al?? Pas een half jaar verkering, dan ga je elkaar toch nog niet genoeg vertrouwen om bij 'm in bed te liggen slapen? Straks wurgt-ie je als je slaapt! En waarom zou je ook bij 'm willen slapen, 't is je vriend toch maar? En bovendien, je bent pas 16, en in een eenpersoonsbed raak je elkaar vast wel aan, daar is 16 toch echt veel te jong voor, dan hoor je nog niet in de buurt van jongens te komen!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:12
Verwijderd
Ruik ik hier sarcasme boven me hangen?

Goed, ja zes maanden is dus eigenlijk wel lang ja . Ik sliep met mijn huidige (lieve, leuke, etc ) vriendin al na 3 weken samen. En daar heb ik nooit spijt van gehad. En het is nooit te vroeg als je klaar voor dingen bent en je bereid bent stappen te willen nemen. Het is waarschijnlijk wel te vroeg als je er nog niet klaar voor bent .

(bdw: hoezo zou het erg zijn (dat vraag ik me dan af aan de ouders) als het alleen om de sex zou gaan? )
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 00:18
funkypunk
funkypunk is offline
het is zo fijn om samen te slapen en om sex te hebben hoef je niet bij elkaar te slapen en andersom...
Oud 11-11-2003, 06:59
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Bij het lezen van dit topic was mijn eerste reactie
Dan pas
Dus nee.. ik vind het totaal niet te vroeg...
Bij mijn vorige vriendje sliep ik meteen bij hem, maar dat was wel "gedwongen situatie"door de grote afstand tussen ons..
En bij mijn huidige vriendje sliep ik .. uh denk denk.. zo na 3 weken bij hem denk ik...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 14:46
Loezzel
Loezzel is offline
Is juist niet te vroeg. Je kent elkaar nu toch wel goed zou je denken, dus dan is het toch perfect?
Ik sliep pas na 8 maanden bij mijn vriend (mjah, heb dan ook best strenge ouders)...
En aan je moeder vertellen dat het niet om de seks draait heeft geen zin, dat snappen ze toch niet.
Want "wat is dan het nut om bij elkaar te slapen?? "
"Uuhmm... misschien omdat we graag bij elkaar willen zijn en het gewoon heerlijk is om lekker knus tegen elkaar aan te slapen?"
" Jaaaa jaa....."
Oud 11-11-2003, 14:54
Verwijderd
Waarom zou hij niet bij jou kunnen logeren of anders om? Als het je niet om de seks gaat is het toch gewoon voor de gezelligheid en dus net zoiets als logeren bij een goede vriend(in)?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 15:59
Verwijderd
ik vind het niet te vroeg om bij hem te blijven slapen, ik sliep na 3 weken (da tik hem kende) al bij hem, omdat ik mn fietssleutel kwijt was geraakt.
En dat sexen kan je ook op een andere plek, en dat is een argument wat MIJN moeder gebruikte om ons juist WEL bij mekaar te laten slapen, want dan deden we het tenminste ergens waar het vertrouwd was, en niet ergens waar mensen het konden zien ofzo...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 17:08
Yolcu
Yolcu is offline
Het gaat er niet om of wíj het te snel vinden, het gaat erom wat jíj vindt.

En nee, ik vind het niet te snel, ik bleef al wat sneller bij m'n ex-vriendjes slapen
Oud 11-11-2003, 18:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zie dat veel ouders hier nog moeilijk over doen

Mijn ouders zijn echt super relaxed.
Ze zeggen: Je bent nu 18, je mag alles zelf bepalen, je weet zelf wel wat het beste voor je is.

Na 2 weken sliep ik bij mijn vriendje (afstand, tis 1.5 uur treinen/auto en middagjes zijn zo kort, dus waarom niet een heel weekend blijven ). Maar hij woont ook op zichzelf, dus we hadden geen last van ouders.
Mijn ouders vinden het gewoon goed
Na 4 weken kwam hij hier, bij mij in bed, terwijl mijn ouders thuis waren. Doen ze ook niet moeilijk over.

Ow, en het gaat hier ook alleen maar om het bij elkaar slapen hoor de intimiteit. No sex yet
Oud 11-11-2003, 18:44
Zazoo
Zazoo is offline
haha wij sliepen na 1 a 2 weken geloof ik al bij elkaar en na een maand waren we een weekend alleen thuis .
als je van elkaar houdt en weet dat ie te vertrouwen is, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 20:23
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
alpha schreef op 05-11-2003 @ 21:49:
Je bent 16, jullie zijn al een half jaar bij elkaar. Nee ik vind het dan niet te snel. En ook niet als het wel om de seks ging trouwens.
^says it all

Maar wat dan als je 14/15 bent.. Je hebt een bijv. 3 maanden en je blijft bij elkaar slapen (en yes het gaat wel om de sex hier)
is het dan wél okee?
Oud 11-11-2003, 23:19
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 11-11-2003 @ 15:23:
Maar wat dan als je 14/15 bent.. Je hebt een bijv. 3 maanden en je blijft bij elkaar slapen (en yes het gaat wel om de sex hier)
is het dan wél okee?
Wie zijn wij om te zeggen of het okee is of niet? Doe gewoon waar je zin in heb en post later gewoon een nieuwe thread als je er spijt van hebt en wil uithuilen.
Oud 12-11-2003, 14:03
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 11-11-2003 @ 19:44:
haha wij sliepen na 1 a 2 weken geloof ik al bij elkaar en na een maand waren we een weekend alleen thuis .
als je van elkaar houdt en weet dat ie te vertrouwen is, waarom niet?
Maar je maakt mij niet wijs dat je na 1 a 2 weken al van je vriend hield. Wat was dan jouw reden om bij elkaar te blijven slapen?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten