Oud 06-11-2003, 14:03
HoopStront
HoopStront is offline
En ik heb alles verprutst, ik moet denk ik alles herkansen... lekker begin van het jaar....

Nog lotgenoten hier?? Kunnen we lekker klagen, ook al is het mn eigen schuld....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2003, 14:06
El Kim
El Kim is offline
Wees gerust, bijna iedereen verprutst zn eerste toetsweek... (ik ook ) en het met mij helemaal goed gekomen

Ik moest ook alles herren op 1 vak na dan... ach, je leert het wel
Oud 06-11-2003, 14:31
Qamra
Qamra is offline
Mijn eerste ECHTE toetsweek had ik pas na een halfjaar

Maar mijn eerste tentamen had ik verneukt ja (met een 3,6 en een 5,2) en overgedaan (en een 7,7 en een 9,2 gehaald)..

Je moet waarschijnlijk nog wennen aan de vraagstelling en wat ze precies van je willen weten. Zelfs ik heb daar nog moeite mee en ik ben toch al in mijn 2e jaar bezig..
Oud 06-11-2003, 14:59
Thomas
Thomas is offline
Had je maar beter moeten studeren, he. Maar ook nu komt alles nog wel goed, maak je niet druk.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 18:36
HoopStront
HoopStront is offline
Dank je, ben blij dat ik niet de enige ben geweest

Het is gewoon heel anders dan ik had verwacht, zal me voortaan beter voor moeten bereiden.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:29
blacky
blacky is offline
Ik heb geloof ik mijn eerste tentamen behoorlijk verknald, maar ach...we zien wel weer. zal wel weer een zooitje moeten herren, maar het komt wel goed.
Oud 09-11-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
HoopStront schreef op 06-11-2003 @ 19:36:
Dank je, ben blij dat ik niet de enige ben geweest

Het is gewoon heel anders dan ik had verwacht, zal me voortaan beter voor moeten bereiden.
Ja het is even wennen idd. Ik had ook geen idee hoe goed ik alles moest kennen. En achteraf gezien had ik denk ik ook wel wat beter kunnen leren.

Ik ben benieuwd, we zien het wel.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 20:08
El Kim
El Kim is offline
Het went hoor, geloof me

En na een jaartje kwam ik erachter dat ik nog steeds belachelijk weinig hoef te doen om het allemaal te halen
Oud 11-11-2003, 12:34
Pla
Pla is offline
Ik heb het ook hoor..echt sucks, zoals i ook al in een ander topic zei, ik heb al 2 onvoldoendes van de 6.. En 1 voldoende.. Mijn begin is ook niet goed ik hoop dat de rest van de cijfers meevallen
Oud 13-11-2003, 19:31
Verwijderd
ik heb een 4, een 5 en een 6 gehaald, wel een mooi rijtje al zeg ik het zelf
Ik moet nog 1 tentamen terug krijgen, dus we zien wel.. misschien 50% gehaald en anders ook niet getreurd en gewoon herren...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 09:02
INViCTuS
INViCTuS is offline
M'n verslagen waren allemaal prima maar m'n tentamens wat minder. Kump vast wel weer goed ja.
Oud 14-11-2003, 11:09
kevertje84
kevertje84 is offline
Ik wil niet doen alsof ik zo slim ben want dat ben ik niet, maar wat mij opviel tijdens mijn eerste HBO tentamenweek is dat het niveau van de tentamens zo laag ligt. Zelfs op het VWO waren de toetsen nog moeilijker :-s Maar goed, beter zo dan andersom...
Oud 14-11-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
kevertje84 schreef op 14-11-2003 @ 12:09:
Ik wil niet doen alsof ik zo slim ben want dat ben ik niet, maar wat mij opviel tijdens mijn eerste HBO tentamenweek is dat het niveau van de tentamens zo laag ligt. Zelfs op het VWO waren de toetsen nog moeilijker :-s Maar goed, beter zo dan andersom...
Hoezo zit jij dan niet op de Uni. Beetje raar, ik vind het ook altijd zo raar als havo-mensen mbo doen.

Laatst gewijzigd op 14-11-2003 om 11:30.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 15:23
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
Bij mij viel het niveau van sommige tentamens ook niet echt veel voor. Behaviour, accounting en recht was echt TE makkelijk. De rest vond ik wel weer pittig.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 16:52
watervlo
watervlo is offline
Citaat:
Dat ligt eraan wat voor opleiding je doet. Bij ons bakken de vwo'ers er niks van.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 17:00
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Syphon schreef op 14-11-2003 @ 12:27:
Hoezo zit jij dan niet op de Uni. Beetje raar, ik vind het ook altijd zo raar als havo-mensen mbo doen.
Sommige VWO'ers hebben nou eenmaal niks met de onderzoekende aard van het wetenschappelijk onderwijs.
Oud 14-11-2003, 18:17
jbtq
jbtq is offline
mmm...mijne ging ook niet echt heel goed. Maar vooral omdat ik veel domme foutjes heb gemaakt. nMaar goed, dat is een goede les voor de volgende keer.
Oud 14-11-2003, 18:18
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
watervlo schreef op 14-11-2003 @ 17:52:
Dat ligt eraan wat voor opleiding je doet. Bij ons bakken de vwo'ers er niks van.
dat lijkt me puur toeval.

edit: tenzij de rest doorgestroomde MBO'ers zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 21:07
El Kim
El Kim is offline
Ik heb tot mijn stomme verbazing Financiele Communicatie gehaald

Geloof mij, dit is voor mij een héél grote gebeurtenis, aangezien ik een ramp ben in financiën en ik het tentamen al opgegeven had het is ook dat ik alleen om Financiën mn P niet in 1 jaar heb gehaald *snik*
Oud 14-11-2003, 22:35
watervlo
watervlo is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-11-2003 @ 19:18:
dat lijkt me puur toeval.

edit: tenzij de rest doorgestroomde MBO'ers zijn.
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 14-11-2003, 22:46
Verwijderd
Ja . Nou ja , bij eentje is er nog hoop .
Ik had 3 tentamens . 1 was bij voorbaad al een ramp . De 2de dacht ik nog wel goed gemaakt te hebben , maar die hoop was ook gevlogen toen ik de leraar over die tentamens hoorde praten .

Ik HAAT mechanica . Dat is geen vrouwenvak .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten