Advertentie | |
|
![]() |
|
eerste strofe is mooi, maar de tweede en derde vind ik te veel herhaling en te 'opsommend' > het mooie woordgebruik uit strofe één lijkt daar nogal op te zijn. erg jammer, want het wordt er mijns inziens wat oppervlakkiger door, waardoor je de sfeer minder goed neer zet. nu krijg ik een beetje het 'ach wat zielig en ontroerend en so dark and depressed' idee. beetje zonde.
|
![]() |
|
hmmm, sublime nu ik erover bnadenk, dat eerste rolde er ook direct uit. eigenlijk is het gewoon een korte, directe engelse vertaling van wat er in de geschiedenisles werd verteld, en dat maakte veel indruk op me. misschien is het daardoor beter dan de andere twee. overigens, in de tweede strofe wordt verteld van de gebeurtenissen op het slagveld, in no mans land, het derde verhaalt over de gevolgen en onzekerheid die het met zich meedroeg. maar je hebt gelijk, zoals ik al eerder zei in een van mijn posts: ik mis een beetje sfeer.
maarja, het is ook maar een van mijn eerste gedichten, even vlug opgeschreven. ohja, escapism, ik zit in de derde. en dan ben ik nog blijven zitten ook.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
WWone grandmommy | 7 | 07-11-2003 08:06 |