Advertentie | |
|
![]() |
|
hier staan er ook nog genoeg...
|
Verwijderd
|
Bij ons in de wc's staat er niet zo veel eigenlijk..
behalve van die rijtjes.. staan erop de deur een aantal mensen/dingen en dan moet je daar een plus of een min of een woord achter zetten... het ziet er echt lelijk uit ![]() hmm er staat ook meestal wel van die dingen zoals hakenkruizen en i love blablabla |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier op de faculteit staat er niets op de deurtjes, op mijn ouder school kwam men niet veel verder dan Duitse rijtjes en 'die-en-die is lekker' enzo.
Wel paar leuke verzameld in de loop van mijn leven op wc's overal ![]() Some come here to sit and think Some come here to shit and stink I sit here and I hesitate Shall I shit or masturbate? Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven Ik mag niet op wc-deuren schrijven (en dat in vijf rijtjes naast elkaar) |
![]() |
|
De witte deur is leeg,
gesloten en massief. De stilte wordt gevangen, in mijn oren klinkt muziek. Onspringt mij inspiratie en word ik activist, mijn viltstift in de aanslag, wc deur vandalist.
||
Citaat:
![]() ![]() Gave link in je profiel trouwens ![]()
|
Der staan er echt veel bij ons...voorbeeldjes:
- B&S together forever, tot de schijt ons doodt ![]() - some come here to sit and think, I come here to sit and stink - Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, als ik in deze WC kom, denk ik aan jou - Geld stinkt niet, maar hier zit er een luchtje aan - Beter 1 scheet in de hand dan de lucht van 10 - Ik heb vannacht over M. gedroomd. Ze was heel bruin en kon heel goed zwemmen. Toen ik achterom keek heb ik haar toch maar doorgespoeld. - Eet en gij zult winden - Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen - Wie zijn billen brandt mag blij zijn dat ie niet andersom stond.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Tafel/WC-hokjes teksten Dingaantouwtje | 53 | 08-11-2010 14:36 | |
De Kantine |
Jouw WC-lifestyle Verwijderd | 21 | 26-05-2010 11:11 | |
De Kantine |
het grote kots-topic Verwijderd | 58 | 10-11-2008 10:50 | |