![]() |
|
Ik heb er zelf gelukkig geen last van
![]() Heeft ze misschien nare ervaringen uit het verleden? Zo niet, dan moet je toch aan de slag, zou ik denken. Ga lekker samen in bed liggen en geniet van elkaars lichaam, zonder meteen de geslachtsdelen erbij te betrekken. Geef haar een uitgebreide massage bijvoorbeeld, die steeds 'erotischer' wordt (ik raad ten zeerste een bilmassage aan: ontspannend, maar toch opwindend). Misschien raakt ze op een gegeven moment toch heel opgewonden en wil ze met je vrijen. Maar laat haar dat moment van 'ik wil seks hebben' echt beleven, en probeer niet voordat ze dat heeft al bezig te zijn.
|
Ik vind het een beetje een vaag verhaal... Als ze totaal niet geinteresseerd zou zijn in sex zou ze er mijns inziens ook niet aan doen. Als je haar toch opgewonden weet te krijgen heeft ze wel interesse in sex, maar heeft gewoon een lage behoefte.
Dat geval is voor een aantal meiden inderdaad zo. Ze vinden het allemaal wel lekker enzow, maar hun behoefte ligt zo dramatisch laag dat ze nauwelijks klaarkomen en moeilijk opgewonden zijn te krijgen. Dat ligt vaak inderdaad een beetje aan de hormoonhuishouding. Is weinig aan te doen. Er zijn pillen voor beschikbaar, maar dan moet ze dat zelf willen. En zo te horen heeft ze daar weinig behoefte aan. Dus ik zou je niet kunnen vertellen waar dit nou precies aan ligt omdat ik de situatie verder totaal niet ken, maar dit is mijn vermoeden zeg maar...
|
Als ze nog nooit een hoogtepunt heeft bereikt/of gehad heeft. Hoe moet ze dan weten waar ze 'zin' in moet hebben? als zij er geen lekker gevoel bij heeft waarom zou ze er dan interesse in hebben? Je moet haar inderdaad eens 'verleiden' bv, binnekant van haar hand met vinger gaan (is lekker
![]() ![]() Moeilijke situatie..! veel succes ![]() |
![]() |
|
Met hem hoeft het niets te maken te hebben. Ik ken nog zo'n stel. Hij is echt verschrikkelijk goed in bed, maar ze wil niet, durft niet, kan zich er niet toe zetten. Als het lukt is dat eens per 6 of 8 weken, en dan moet hij echt een engelengeduld hebben om haar op te winden. Als ze zich dan laat gaan wordt ze wel wild, maar daarna is het weer weken afblijven geblazen.
Dat gaat nu al jaren zo, en zal ook wel zo blijven. Ik geloof dat hij het wel aanvaard heeft. Verder zijn ze wel een lief stel. Ze willen nu kinderen, dus nou moet het eens per maand, en dat is een drama. |
![]() |
|
God, ik heb een vriend gehad met zo'n laag-pitjes behoefte. Geen lol aan met die vent... Ik kon er niet mee leven, is mede daardoor uitgegaan destijds.
Is het iets hormonaals? Niet onwaarschijnlijk. Is ze aan de pil? Is ze om te praten tot het switchen naar een andere? Je weet niet.
|
het is al vaker gezegt maar ik denk ook dat het best zou kunnen dat ze iets naars heeft meegemaakt in het verleden. Probeer dat eens voorzichtig te vragen. Een andere verklaring zou inderaad ook haar hormoonhuishouding kunnen zijn, dan zou je met haar moeten praten of ze daar iets aan wil doen. Dat ze er nu niet veel of geen behoefte aan heeft kan ik wel begrijpen, wat je niet kent dat mis je ook niet. Ik miste ook geen sex in me relatie toen ik het nog nooit gedaan had. En als laatste wil ik zeggen dat ik het heel goed vind dat je haar niet pushed ofzo, lijkt me ook niet makkelijk voor jou
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik door omstandigheden wat minder sex zou hebben dan nu, zou het voor mij geen relatie killer zijn |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het persoonlijk ook niet erg leuk vinden als het maar zo weinig was. Ik vind het heerlijk om intiem bezig te zijn, lekker vrijen. Sex maakt je ergens heel kwetsbaar en ik vind het heel mooi om hem zo te zien. Hij zal niet gauw 'zomaar' zich kwetsbaar opstellen. Dat maakt het toch wel speciaal. Bovendien vind ik sex een heerlijke manier om je liefde te uiten tegenover elkaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan me best voorstellen dat ze geen behoefte heeft aan seks, though. Dat komt volgens mij bij jongens ook wel eens voor. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kan me goed inbeelden dat er velen zijn die minder behoefte hebben aan sex dan anderen maar er werkelijk nooit zin in hebben?
Ik heb ook soms momenten dat ik een week lang niks wil, als ik het druk heb bijvoorbeeld. In het begin van mijn relatie met mijn vriend ongeveer een jaar geleden, had ik het zeer moeilijk me bloot te geven aan hem, er was een soort van blokkade in mij. Seks is altijd taboe geweest bij me thuis en ik dacht werkelijk dat seks hebben iets 'vies' was. Vreselijk, ik had er een trauma van, gelukkig heeft mijn vriend dit veranderd. Het kan dus psychologisch zijn en dan ben jij diegene die dit kan veranderen. Maar even een vraagje: is het niet vervelend voor jou om je niet bevredigd te voelen? Ik denk dat mijn vriend 't er moeilijk mee zou hebben, ik ook trouwens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
het is ook zeker wel erg moeilijk. Ik vind seks zelf geweldig, zeker om je geliefde zo te zien genieten en haar zie je gewoon niet genieten, das best wel jammer. Het heeft volgens mij niet te maken met een nare ervaring uit t verleden, ik denk eerder iets met dr hormonen, maarja hoe begin je daar over he...Ik denk dat Juno weleens gelijk kan hebben en dan is de vraag hoe belangrijk seks is in een relatie, want de relatie is echt super alleen de seks nie
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja als je samenwoont, wat ik de komende 2 jaar niet van plan ben is het wat anders |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als zij het gewoon niet leuk vindt, en het is geen trauma, dan is het des te makkelijker op te lossen met hormonen. Denk eens wat ze nu allemaal mist, gewoon omdat ze het niet kent! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou het persoonlijk heeeeel erg jammer vinden als mijn vriend niet zo van sex hield. Gelukkig is hij net zo erg als ik ![]()
||
Citaat:
Heibel in de tent krijg je er toch wel om, beter nu dan over een paar jaar. |
![]() |
|
oef.. daar zou ik echt compleet gek van worden.. het gaat natuurlijk absoluut niet alleen om seks in een relatie.. maar je hebt toch bepaalde behoeften..
![]() Ik denk dat ik wel een beetje van haar zou kunnen gebruiken en zij een beetje van mij..
|
Al diegenen die zeggen dat het niet uitmaak.. nodig ik uit om het eens te proberen. Een relatie met een aantrekkelijke partner die je veel ziet (of mee samenleeft), die jij geilt vind, maar die gewoonweg nooit zin heeft in sex. Die ene keer per maand gaat het dan ook lang niet van harte.
Het is niet alleen dat je lichamelijk niet aan je trekken komt (kom ik nu ik single ben ook niet, valt mee te leven) maar het gevoel dat de ander dat geile gevoel niet deelt, je blijkbaar dus niet aantrekkelijk of begeerlijk vind, en je je vaak ook nog schuldig doet voelen als jij wel sex wilt. Nou m'n volgende vriendje nog selecteren op passende sex-drive. Niet iemand die 4x daags tegen me aanhijgt en nooit wat anders kan of wil, maar gewoon lekker regelmatig sex wil hebben. "Dus ehhh... hoe vaak wil je 't zo'n beetje?" ![]()
|
![]() |
In plaats van allemaal problemen verzinnen kan het ook gewoon zijn dat er niks achterzit en dat ze het gewoon niet erg interessant of belangrijk vind om heel vaak te doen en geniet ze er meer van op een van de dan waarschijnlijk weinige momenten dat het er gewoon van komt.
Er zijn meer mensen die neit elke dag-week sex willen. |
![]() |
||
Citaat:
Er is nogal een verschil tussen 'niet elke dag' en 'eens per maand'. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |