![]() |
|
Posts die eindigen met "is dit gek?" zijn vrijwel universeel niet serieus.
Eens snel een zoekcommando in Google (tip: sla dit op in je favorieten zodat je hem snel weer kunt gebruiken!) op "luiers dragen" geeft 159.000 resultaten. De eerste paar links bekijkend lijken dit geen links die gaan over babies, dus het zal wel vaker voorkomen. Door te klikken op deze links krijg je bovendien meer informatie, andere mensen met dezelfde interesses en nog veel meer handige zaken. Wellicht nuttig om eens te overwegen. Wat betreft fetisj topics: het is en blijft een scholieren forum, en hoewel er af en toe wel eens een topic over geopend wordt, is het merendeel van de doelgroep nog bezig met het ontdekken van seks en seksualiteit. Ik denk daarom persoonlijk dat topics over dit soort onderwerpen niet iets zijn waar vanuit de doelgroep veel reacties uit gaan komen. Daarnaast is er een groep oudere leden die hier veel rondhangt, maar die zetten dit soort zaken waarschijnlijk niet op het forum. Kortom, ik denk dat dit soort topics vrijwel altijd de standaardreacties teweeg brengen maar nooit echt een serieuze discussie zullen uitlokken. Dergelijke onderwerpen horen gewoon niet zo bij dit forum, denk ik.
||
Citaat:
Klikkerdeklik is een recent voorbeeld van een fetisjtopic. Een enkeling geeft een reactie op de vraag van de TS, maar veel nuttige informatie, ervaringen etc. komen er niet uit voort. Daarnaast heb je de standaard "iewww" reacties, wat niet veel zal goeds zal brengen bij mensen rond die leeftijd. Offtopic: Eigenlijk hoort dit op BZ he? Sorry ![]()
|
Het is aan de forumbazen om in te grijpen als men niet normaal kan reageren. Fetisjen horen ook bij seksualiteit. Nogmaals : een fetisj komt niet zomaar uit de lucht vallen en waarom zou het niet nuttig zijn daarover te praten,júist als je in die ontwikkeling zit. Ik zie bijvoorbeeld ook niet het nut van de topic op hardware en software. Dat lijkt me dus iets persoonlijks.
Maar goed, dit is inderdaad offtopic dus ik zal ophouden ![]()
|
Ik vind dat fetisj-topics absoluut moeten worden toegestaan en ik kan er helemaal niet tegen wanneer mensen een "ieeww"-reactie hebben, maar er zijn altijd wel een aantal problemen mee. Als het bijvoorbeeld heel duidelijk is dat de TS een troll is, is het lastig om ervoor te zorgen dat het topic in een goede richting blijft gaan, omdat je eigenlijk niet van leden kunt verwachten dat ze hun tijd verspillen (lees: serieus reageren) aan iemand die gewoon zit te ouwehoeren. Ten tweede ben ik ook voor een vrijheid van meningsuiting, óók wanneer iemand een debiele mening heeft. Dus eventuele "ieeuww"-reacties moeten dan ook kunnen (anders zou het hypocriet zijn, want ik kan natuurlijk niet alleen "goede" meningen toestaan).
Maar other than that vind ik dat fetisj-topics helemaal geen probleem zijn. Vooral dingen die niet alledaags zijn, want ik ben het eens met Zeppelin. Vooral voor jongeren is het eng om af te wijken van wat "normaal" is en het zou goed zijn als er meer openheid en voorlichting komt/is. Bepaalde fetisjen zijn wellicht niet "normaal" (als in: komen niet vaak voor), maar het hebben van een fetisj is dat wél. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ten tweede had ik eigenlijk een vraag voor je: in je verhaal lijkt het alsof je helemaal niet geil wordt (kunt worden) van "normale" seksuele dingen. Is dit zo? Vind je het ook niet lekker? Jouw fetisj is dus niet iets dat náást seks bestaat (zoals dat vaak voorkomt bij mensen), maar het ís jouw hele geaardheid? Dat lijkt me ontzettend moeilijk. Heb je dan überhaupt geen zin in seks? En heb je het dan in het verleden met tegenzin gedaan (of misschien niet met complete tegenzin, maar zonder dat het je echt iets deed)? |
![]() |
||
Voor Vowel:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het komt inderdaad vaak voor bij mensen dat ze naast hun fetisj/afwijkende voorkeuren ook nog interesse hebben in reguliere seks. Ik heb dat niet, maar naast mijn fetisj heb ik wel nog andere voorkeuren zoals bdsm. Natuurlijk heb ik wel zin in seks, alleen niet in standaard seks ![]() Seks is voor mij mijn fetisj beleven en daarnaast bdsm dus. Ik zoek gericht naar mannen die ook niet van standaard seks houden, dus iedereen weet van te voren waar ie aan toe is. De seks die ik in het verleden had, had ik inderdaad met complete tegenzin. Ik kon helemaal niet mezelf zijn, het was een soort toneelspel. Maar ik dacht gewoon dat het een soort 'verplichting' was. Net zoiets als werken en eten, hoort gewoon bij het leven en daar kom je niet onderuit. Daar kwam nog bij dat ik mijn fetisj iets ziekelijks vond en veel seks ging hebben in de hoop dat ik normaal zou worden en daar interesse in zou krijgen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mastruberen in luier Juliaxoxo | 7 | 30-11-2016 08:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Luier gedragen Jongen14 Y/O | 3 | 28-08-2016 21:05 | |
Seksualiteit |
Mijn vriend met een luier Fetish, TheGmailGuy | 5 | 27-11-2015 14:36 | |
Lichaam & Gezondheid |