Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 12:07
Verwijderd
ik ben een jongen van 15 jaar oud.

En ik draag nog steeds luiers. Ik vindt het gewoon heel lekker om er in te plassen of te poepen.
Is dit gek????
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 12:12
Pluis
Pluis is offline
Daar was deze week nog een aflevering over op dr. Phil Het heet overigens een luierfetisj en als je erop googlet vind je vast nog wel andere mensen die het ook fijn vinden.

Anyway: zo lang het geen problemen oplevert in je dagelijkse leven (dus het aangaan van vriendschappen/relaties, je schoolresultaten e.d.) moet je lekker doen wat je wil en is het geen probleem.
Oud 11-08-2012, 12:15
Zeppelin
Zeppelin is offline
Is dit weer dezelfde troll die de hele tijd dergelijke topics opent? Deze topics worden altijd gesloten, terwijl het wellicht voor andere mensen wel nuttig is (mensen die wel serieus zijn).
Er ontstaat zo een beeld dat dit soort topics hier niet kunnen, terwijl het dus eigenlijk aan de trollen ligt. Lijkt me goed om op een forum zoals deze, bedoeld voor een jonge doelgroep, dat andere vormen van seks en fetisjen ook aan bod komen, en niet op een manier als dit soort schijtlollige topics elke keer.
Kan er niet een centraal fetisj topic/andere voorkeuren topic oid komen?

Mocht de ts wel serieus zijn dan geldt dit natuurlijk niet voor hem.
Oud 11-08-2012, 12:25
Pluis
Pluis is offline
als het een troll was geweest dan had ik het topic al dichtgegooid. En ik ben het met je eens dat je er hier ook gewoon over moet kunnen praten op het forum.
Er was laatst een topic over fetisjen dacht ik maar die staat niet meer op de voorpagina, dus dan vind ik samenvoegen ook zo zonde.
Oud 11-08-2012, 12:35
Verwijderd
dit is serieus hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 12:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Posts die eindigen met "is dit gek?" zijn vrijwel universeel niet serieus.

Eens snel een zoekcommando in Google (tip: sla dit op in je favorieten zodat je hem snel weer kunt gebruiken!) op "luiers dragen" geeft 159.000 resultaten. De eerste paar links bekijkend lijken dit geen links die gaan over babies, dus het zal wel vaker voorkomen. Door te klikken op deze links krijg je bovendien meer informatie, andere mensen met dezelfde interesses en nog veel meer handige zaken. Wellicht nuttig om eens te overwegen.

Wat betreft fetisj topics: het is en blijft een scholieren forum, en hoewel er af en toe wel eens een topic over geopend wordt, is het merendeel van de doelgroep nog bezig met het ontdekken van seks en seksualiteit. Ik denk daarom persoonlijk dat topics over dit soort onderwerpen niet iets zijn waar vanuit de doelgroep veel reacties uit gaan komen. Daarnaast is er een groep oudere leden die hier veel rondhangt, maar die zetten dit soort zaken waarschijnlijk niet op het forum. Kortom, ik denk dat dit soort topics vrijwel altijd de standaardreacties teweeg brengen maar nooit echt een serieuze discussie zullen uitlokken. Dergelijke onderwerpen horen gewoon niet zo bij dit forum, denk ik.
Oud 11-08-2012, 13:11
Verwijderd
-
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 13:11
Verwijderd
Dat is niet goed!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 14:15
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Wat betreft fetisj topics: het is en blijft een scholieren forum, en hoewel er af en toe wel eens een topic over geopend wordt, is het merendeel van de doelgroep nog bezig met het ontdekken van seks en seksualiteit. Ik denk daarom persoonlijk dat topics over dit soort onderwerpen niet iets zijn waar vanuit de doelgroep veel reacties uit gaan komen. Daarnaast is er een groep oudere leden die hier veel rondhangt, maar die zetten dit soort zaken waarschijnlijk niet op het forum. Kortom, ik denk dat dit soort topics vrijwel altijd de standaardreacties teweeg brengen maar nooit echt een serieuze discussie zullen uitlokken. Dergelijke onderwerpen horen gewoon niet zo bij dit forum, denk ik.
Hier wil ik even op reageren vanuit mijn eigen situatie.
Ik heb een fetisj, ik kan me niet anders herinneren dan dat dat zo is, ook toen ik uberhaupt niet wist wat seks was (laat staan een fetisj). Omdat mijn fetisj niet alledaags is en ik het vreselijk raar vond, schaamde ik me er vreselijk voor. Ik had het gevoel dat seks alleen maar inhield dat je moest neuken/pijpen/beffen en dat het een onderdeel van het leven was, of je dat nou leuk vindt of niet. Net zoiets als eten en werken.
Als ik destijds op zo'n laagdrempelig forum als deze had gelezen over fetisjen of andere afwijkende seksuele voorkeuren, had ik misschien veel eerder gedacht dat het normaal is en had ik niet hoeven doen of ik interesse had in seks.
Een fetisj komt niet ineens uit de lucht gevallen he, het is een geaardheid. Juist als je bezig bent met seksualiteit te ontdekken komt dat veel meer naar voren. Het had mijn heel wat eenzame uren gescheeld als ik toen ik een jaar of 13/14/15 er achter was gekomen dat een fetisj hebben niet raar is, hoe afwijkend deze ook is voor je gevoel.

Ik ben heel erg voor veel meer openheid over dit soort zaken.
Oud 11-08-2012, 15:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb een fetisj, ik kan me niet anders herinneren dan dat dat zo is, ook toen ik uberhaupt niet wist wat seks was (laat staan een fetisj). Omdat mijn fetisj niet alledaags is en ik het vreselijk raar vond, schaamde ik me er vreselijk voor. Ik had het gevoel dat seks alleen maar inhield dat je moest neuken/pijpen/beffen en dat het een onderdeel van het leven was, of je dat nou leuk vindt of niet. Net zoiets als eten en werken.
Als ik destijds op zo'n laagdrempelig forum als deze had gelezen over fetisjen of andere afwijkende seksuele voorkeuren, had ik misschien veel eerder gedacht dat het normaal is en had ik niet hoeven doen of ik interesse had in seks.
Een fetisj komt niet ineens uit de lucht gevallen he, het is een geaardheid. Juist als je bezig bent met seksualiteit te ontdekken komt dat veel meer naar voren. Het had mijn heel wat eenzame uren gescheeld als ik toen ik een jaar of 13/14/15 er achter was gekomen dat een fetisj hebben niet raar is, hoe afwijkend deze ook is voor je gevoel.

Ik ben absoluut niet tegen openheid! Ik denk alleen, heel eerlijk gezegd, dat het op dit forum niet veel zal toevoegen om er topic(s) over te hebben. Ik zit al jaren op seksualiteit, en heb veel voorbij zien komen, inclusief een aantal fetisj topics m.b.t. verschillende onderwerpen, maar het is eigenlijk nooit echt tot wat nuttigs gekomen. Deels omdat de jongere leden er weinig vanaf weten, en deels omdat de oudere leden er niet serieus op ingaan, of omdat ze weinig behoefte meer hebben dergelijke informatie te delen.

Klikkerdeklik is een recent voorbeeld van een fetisjtopic. Een enkeling geeft een reactie op de vraag van de TS, maar veel nuttige informatie, ervaringen etc. komen er niet uit voort. Daarnaast heb je de standaard "iewww" reacties, wat niet veel zal goeds zal brengen bij mensen rond die leeftijd.

Offtopic: Eigenlijk hoort dit op BZ he? Sorry
Oud 11-08-2012, 15:43
Zeppelin
Zeppelin is offline
Het is aan de forumbazen om in te grijpen als men niet normaal kan reageren. Fetisjen horen ook bij seksualiteit. Nogmaals : een fetisj komt niet zomaar uit de lucht vallen en waarom zou het niet nuttig zijn daarover te praten,júist als je in die ontwikkeling zit. Ik zie bijvoorbeeld ook niet het nut van de topic op hardware en software. Dat lijkt me dus iets persoonlijks.

Maar goed, dit is inderdaad offtopic dus ik zal ophouden
Oud 11-08-2012, 20:34
Vowel
Vowel is offline
Ik vind dat fetisj-topics absoluut moeten worden toegestaan en ik kan er helemaal niet tegen wanneer mensen een "ieeww"-reactie hebben, maar er zijn altijd wel een aantal problemen mee. Als het bijvoorbeeld heel duidelijk is dat de TS een troll is, is het lastig om ervoor te zorgen dat het topic in een goede richting blijft gaan, omdat je eigenlijk niet van leden kunt verwachten dat ze hun tijd verspillen (lees: serieus reageren) aan iemand die gewoon zit te ouwehoeren. Ten tweede ben ik ook voor een vrijheid van meningsuiting, óók wanneer iemand een debiele mening heeft. Dus eventuele "ieeuww"-reacties moeten dan ook kunnen (anders zou het hypocriet zijn, want ik kan natuurlijk niet alleen "goede" meningen toestaan).

Maar other than that vind ik dat fetisj-topics helemaal geen probleem zijn. Vooral dingen die niet alledaags zijn, want ik ben het eens met Zeppelin. Vooral voor jongeren is het eng om af te wijken van wat "normaal" is en het zou goed zijn als er meer openheid en voorlichting komt/is. Bepaalde fetisjen zijn wellicht niet "normaal" (als in: komen niet vaak voor), maar het hebben van een fetisj is dat wél.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 22:15
Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:

Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig, wat is jouw fetisj, als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2012, 22:42
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Je maakt me nu wel erg nieuwsgierig, wat is jouw fetisj, als ik vragen mag?
zie hier: http://forum.scholieren.com/showthre...7#post32694037
Oud 12-08-2012, 08:51
Vowel
Vowel is offline
Ik had het hele topic gemist. Ten eerste even dit: ik vind het ontzettend tof en dapper dat je het zo even out in the open hebt gegooid, want het moet ontzettend lastig zijn geweest na zo'n lange tijd met een geheim rond te hebben gelopen.

Maar ten tweede had ik eigenlijk een vraag voor je: in je verhaal lijkt het alsof je helemaal niet geil wordt (kunt worden) van "normale" seksuele dingen. Is dit zo? Vind je het ook niet lekker? Jouw fetisj is dus niet iets dat náást seks bestaat (zoals dat vaak voorkomt bij mensen), maar het ís jouw hele geaardheid? Dat lijkt me ontzettend moeilijk. Heb je dan überhaupt geen zin in seks? En heb je het dan in het verleden met tegenzin gedaan (of misschien niet met complete tegenzin, maar zonder dat het je echt iets deed)?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 09:31
Dasherman
Dasherman is offline
Ik vind het erg tof dat je dat durft te delen!
Ik had nog nooit van die fetisj gehoord.
Zo. Mijn kleine wereldje is weer een beetje gegroeid.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 09:35
Dasherman
Dasherman is offline
Voor Vowel:

Citaat:
In de hoop 'normaal' te worden en interesse te krijgen in normale seks, ging ik veel seks hebben (normale seks) met allerlei mannen. Daar deed ik dan een soort act, terwijl ik me in mijn hoofd helemaal afsloot. Dat was pure zelfverloochening en zelfontkenning. Ik durfde niet eens mijn benen in een bepaalde positie te zetten omdat ik bang was dat de man in kwestie dan wel zou zien wat mijn fetisj was en daar vervelende opmerkingen over zou gaan maken, dat trok ik heel ver door.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 10:39
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Voor Vowel:
Ja, dat heb ik allemaal wel gelezen, maar dat betekent niet dat ze nooit van "gewone" seks heeft genoten, of dat zou kunnen. Vandaar dat ik het vroeg.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 14:53
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik had het hele topic gemist. Ten eerste even dit: ik vind het ontzettend tof en dapper dat je het zo even out in the open hebt gegooid, want het moet ontzettend lastig zijn geweest na zo'n lange tijd met een geheim rond te hebben gelopen.

Maar ten tweede had ik eigenlijk een vraag voor je: in je verhaal lijkt het alsof je helemaal niet geil wordt (kunt worden) van "normale" seksuele dingen. Is dit zo? Vind je het ook niet lekker? Jouw fetisj is dus niet iets dat náást seks bestaat (zoals dat vaak voorkomt bij mensen), maar het ís jouw hele geaardheid? Dat lijkt me ontzettend moeilijk. Heb je dan überhaupt geen zin in seks? En heb je het dan in het verleden met tegenzin gedaan (of misschien niet met complete tegenzin, maar zonder dat het je echt iets deed)?
Dat klopt, ik kan van regulieren seksuele handelingen niet geil worden. Of ik het lekker vind, lekker is niet het goede woord, seks (op die manier) is gewoon totaal niet relevant voor mij en het interesseert me ook niks. Ik word van reguliere seks ongeveer even warm of koud als van het vuilnis aan de straatkant zetten.
Het komt inderdaad vaak voor bij mensen dat ze naast hun fetisj/afwijkende voorkeuren ook nog interesse hebben in reguliere seks. Ik heb dat niet, maar naast mijn fetisj heb ik wel nog andere voorkeuren zoals bdsm.
Natuurlijk heb ik wel zin in seks, alleen niet in standaard seks
Seks is voor mij mijn fetisj beleven en daarnaast bdsm dus.
Ik zoek gericht naar mannen die ook niet van standaard seks houden, dus iedereen weet van te voren waar ie aan toe is.
De seks die ik in het verleden had, had ik inderdaad met complete tegenzin. Ik kon helemaal niet mezelf zijn, het was een soort toneelspel. Maar ik dacht gewoon dat het een soort 'verplichting' was. Net zoiets als werken en eten, hoort gewoon bij het leven en daar kom je niet onderuit. Daar kwam nog bij dat ik mijn fetisj iets ziekelijks vond en veel seks ging hebben in de hoop dat ik normaal zou worden en daar interesse in zou krijgen.

Regels voor berichten