Advertentie | |
|
![]() |
|
Yep, hij stond samen met Frank en Jean Simmons en Vivian Blain op Broadway in de musical Guys and Dolls. (ja sorry, maar dat is echt een geweldige musical, en de DVD ligt mèt hun bij de Free record shop)
Verder heeft ie nog een aantal keer opgetreden. Echt mooi hoor, zoals hij zingt. Oa. I'll know, Luck be a lady en I've never been in love before. Marlon is ook echt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dat er iemand is van mijn leeftijd die ook van Frank Sinatra houdt. Was laatst in de winkel, dacht ie dat het voor mijn opa of vader was. Ik zeg nee hoor, voor mij. reactie: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]white witch schreef op 01-12-2003 @ 18:40:
[B]- One for my baby Oh, my God! One For My Baby... Dat is één van de allermooiste nummers allertijden! Meters, wat zeg ik, kilometers kippenvel. Alleen in een bar je verdriet wegdrinken... 'feeling so bad, can't you make the music easy and sad?' Brrr... krijg nu al rillingen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Weigert je docent een hand te geven? Lisette | 245 | 28-03-2011 19:47 | |
De Kantine |
Welk liedje heb je het laatst beluisterd? Mark Almighty | 500 | 09-04-2007 00:55 | |
Films, TV & Radio |
Idols 2: De liveshows xx | 500 | 14-03-2004 15:18 | |
Muziek |
hebben jullie een muzieksmaak waar jullie je voor schamen? thinky | 214 | 13-03-2004 11:09 | |
Muziek |
Jazz-topic 1 rijk_v | 4 | 18-01-2004 17:13 | |
Liefde & Relatie |
romantische liedjes druiveke | 79 | 06-10-2003 21:26 |