![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Dat had ik ook.
Ik heb gewoon toch verder proberen te gaan, en heel bewust niet terug schrikken als het pijn deed. En eerst beginnen met een dunne vinger, ringvinger of zelfs je pink. En dan steeds een vinger dikker ![]() Na een tijdje gaat het dan vanzelf beter. Daarna krijg je het principe van "oprekken".
|
Verwijderd
|
Ja, wat zal ik zeggen, dat van die spieren vond ik een hele goede opmerking!!! Want als je een tampon in brengt moet je ook relaxed zijn, anders doet het pijn... Wat kan ik er verder op antwoorden? De meeste dingen zijn wel gezegd of gedaan... Met het maagdenvlies heeft het in elk geval niets te maken...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zorg dat je heel erg ontspannen bent en probeer je vinger er in te laten glijden, niet erin te duwen. Dat geldt ook voor tampons. Toen ik voor het eerst een tampon in wilde brengen, was ik vooral aan het duwen, dat werkt echt niet, zeker niet in het begin. Je moet de tampon - of je vinger - tegen je vagina aanhouden, zachtjes duwen, en wachten, als het niet meteen lukt, haal je de tampon - of je vinger - er weer even weg en begin je opnieuw.
Onder de douche kan je dat ook goed oefenen - maar niet met een tampon natuurlijk ![]() Dus: niet te hard duwen, maar schuiven! (Ow, en een beetje spuug kan vaak ook helpen, gewoon een beetje spuug op je vinger doen en dan weer proberen.) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vingeren doet pijn Payback | 31 | 07-05-2010 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje: Anais *nawiskbi*???? | 4 | 11-02-2006 09:14 | |
Seksualiteit |
pijn tijdens vingeren wjn | 32 | 13-07-2005 02:54 | |
Seksualiteit |
wat is voor jullie de grens van wél en niet maagd zijn? janklaas | 85 | 31-03-2005 01:37 | |
Seksualiteit |
Een maagd wat nu ? Maguire | 17 | 14-09-2004 19:59 | |
Seksualiteit |
bloeden tijdens vingeren The Bachelor | 5 | 22-01-2002 21:30 |