Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zegt zelf al dat je jezelf niet ziet met iemand als Jantje over 10 jaar. Waar is dat gevoel dan op gebaseerd? Dat ie 'toch wel lief' is en daarom toch wel een poging waard? Want dat is absoluut een slechte begininstelling in een relatie. Dan kan je beter Pietje proberen te krijgen en anders niemand.
Probeer in ieder geval duidelijkheid te krijgen van Pietje, je zegt dat je hem niet kwijt wilt, maar blijf je echt niet hangen bij hem omdat je hem stiekem toch wel wil? Vaak gaan dat soort 'vriendschappen' juist door de verliefde kant over zodra er duidelijkheid is over het gevoel. Bovendien denk ik niet dat hij er een probleem van maakt als hij weet dat je hem leuk vind, gevleid worden is nooit erg. |
![]() |
|
![]() |
Vertel je gevoelens tegen die pietje. Anders vraag je je steeds af hoe het geweest zou zijn met hem.
Zeg dat je een tijd verliefd op hem was al. en of dat wederzijds is. Zo niet...moet je doorgaan. en je afvragen of je wel echt verliefd ben op die andere gast..maar misschien kan je dat nog worden als je die pietje helemaal uit je hoofd zet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou in ieder geval niet achter Jantje aangaan, omdat uit alles wat je zegt blijkt dat je hem niet helemaal voor 100% ziet zitten, en je dus ook nooit een 100% relatie met hem zult krijgen. Ik denk dat je hem alleen "leuk" vindt om Pietje te vergeten. Wanneer je achter Jantje aangaat ben je dus niet eerlijk tegenover jezelf en tegenover hem.
Ik zou eerlijk zijn tegenover Pietje. Ik weet dat je een vriendschap riskeert, maar een echte vriend zou je hierdoor niet laten vallen. Het is het één of het ander. Je kunt ook achter geen één van tweeën aangaan, en kijken hoe je er over een paar maanden tegaan kijkt. Misschien kom je wel een andere jongen tegen die jou wel voor 100% over Pietje heen helpt. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
PDD-NOS, wel of niet vertellen? anoniempie199 | 13 | 10-06-2014 23:42 | |
Liefde & Relatie |
2 jongens gezoend, vertellen? sinaasbei | 28 | 02-02-2011 19:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe is jullie relatie begonnen? Simplicity | 165 | 10-12-2006 10:32 | |
Liefde & Relatie |
Vertellen of niet? Abby | 56 | 02-11-2004 18:36 | |
Liefde & Relatie |
Mail gelezen van je partner, vertellen of niet? Verwijderd | 49 | 09-08-2004 02:30 | |
Liefde & Relatie |
vertellen of niet? o0luna0o | 11 | 24-10-2003 22:23 |