Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Om ff te reageren op die dingen dat ik niet real zou zijn:
1} Ik zit nog maar 2 maanden op dit forum, dus ik heb al heel veel werk thuis liggen. 2} Ik heb veel tijd, ik werk per dag zo'n 4/5 uur aan tekeningen. 3} Ik werk meestal niet in lagen, en veel zijn best oud, bijvoorbeld undead had ik al een maand op de comp. staan. 4} en als je nog steeds aan me twijfelt, moet je dat maar denken, want ik weet dat ik niet fake ben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() PS. Kan je ook gitaren in fantasy stijl tekenen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het eens met wat Shakeel zei, vat het op als een compliment. Maar snap je zelf ook niet dat het een beetje ongeloofwaardig is? Je hebt goeie argumenten trouwens, maar geen bewijs. Misschien zou je (zoals eerder voorgesteld), de volgende keer als je een tekening maakt steeds tussenscans kunnen maken...dat we echt de opbouw zien...maar of dat nou bewijs is...ah, fuck it! Weetjewat, ik vind het allemaal prima...gezeik om dat bewijs... BTW...goed idee om een fantasy-rockband te maken ![]()
||
Citaat:
![]() Die fantasy rockband, is zooo granmdioos misluckt (4 jar geleden) misschen ga ik wel een nieuwe versie maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en anders is het alleen maar een compliment idd |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
MegaN, denk dat de meeste mensen -waaronder ik- je materiaal absoluut erg mooi vinden en opzich best wel geloven dat jij dit kan maken. Alleen het feit dat je zó veel materiaal post (3 tekeningen op 1 avond) geeft mij iig wat te denken. Het is via internet zo makkelijk om je hard anders voor te doen dan je bent, paar tekeningen posten van een andere artiest is ook simpel. Aandacht en complimenten zijn dingen waar iedereen wel een beetje op kickt.
Vandaar dus het -ik hoop onterechte- wantrouwen. Maar nogmaals, als het allemaal echt van jou is, wat ik graag wil geloven, heel erg mooi allemaal. En dan mag je dit gezeik idd ook opvatten als groot compliment. ![]() |
![]() |
|
4-5 uur per dag
![]() ![]() Maar ik geloof je wel, is het niet zo dan heb je alleen jezelf er maar mee toch ![]()
|
Verwijderd
|
Dat kleurgebruik, prachtig
![]() Eventjes wat kritiek, omdat je die complimentjes nu vast al zat bent ![]() Tekening 1: - De balk is idd lelijk, get rid of it ![]() - De onderlip is wat te ver naar voren geplaatst, waardoor de vrouw eerder stupide over lijkt te komen ![]() - De achtergrond is iets te wazig in vergelijking met de vrouw zelf, al is dit verschil niet écht storend. Tekening 2: - Het voor ons rechteroog lijkt wat groter dan het linkeroog. - De rode rand om de maan stoort me teveel. Dat was het. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|