Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou de stoerste dierenvriend zijn die het meeste succes heeft na de breuk van de band en met het hipste haar en het beste innerlijk, daarbij ook nog ontzettend goed bij oude vroutjes in de smaak valt en gewoon uberkool is.
![]() of was dat al gezegd.
|
de leadzanger, natuurlijk. En de toetsenist. En de gitarist. En misschien ook nog wel de basgitaar.
en na de break-up van de boyband, die naast mijzelf ook bestaat uit drie zangeresjes, begin ik voor mezelf. Als zanger. En dan krijg ik een band, dus hoef ik niet meer te toesten. en te gitaren. en te basgitaren, als ik dat al deed. nu effe serieus : ik zou de toetsenist zijn, die zelf ook nog wat zingt. (zoiets als die gast van veldhuis & kemper (is-ut nu V of H) die piano speelt, maar ja, da's geen boyband. vin-ik.)
|
De verwijfde leadsinger die na een tongzoen met Nick èn Aaron Carter solo gaat, zijn kind over het balkon gooit, zelfmoord pleegt, en een inspiratiebron blijft voor alle rappers die 'in memory of..' liedjes uitbrengen
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je toekomstige kinderen muzieksmaak bijbrengen? DarkCat | 39 | 30-08-2002 18:45 |