Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
sinds die nieuwe programmering elke dinsdag 3voor12DB waar DB staat voor decibel..
Laatst speelden ze PTW en thursday achter elkaar. playlist afgelopen dinsdag hiero; http://3voor12.vpro.nl/3voor12/maps/...sodes=14609234 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hatebreed - Facing What Consumes You
Terror - Lowest Of The Low From Autumn To Ashes - Mercury Rising From Autumn To Ashes - Capeside Rock E-Town Concrete - So Many Nights ![]() Dan had ik die avond ook wel even kunnen afluisteren ![]() ![]() Hoe vaak is dat 3voor12decibel dan te beluisteren ? Alleen op dinsdag zeker. Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 15:33. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
opvallend, die presentator is de zanger van hilverrrsumse nu-metal band (www.sesamestress.com) wel vet dat hij er wat aandacht aan die genre's besteed
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor deze programmering was 3voor12dB snachts dacht ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
boy sets fire is géén emo. Ik blijf erbij. Het is gewoon melodische rock meets hardcore. Dat iets emotioneel klinkt maakt het nog niet emo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarja, ik blijf erbij dat Boy Sets Fire toch echt geen hardcore is (emocore op zn most). Maarem. Hallllllo ![]() Laatst gewijzigd op 28-12-2003 om 02:55. |
![]() |
||
Citaat:
Hahahahaha! Je bedoeld chis dus? Ze zijn gewoon ruk (alleen jasper is gewoon een toffe gast). Maar verder was dit eigenlijk geen on topic post van mij, maarja. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|