Advertentie | |
|
![]() |
|
ik loop meestal wel gelijk, maar ik moet altijd wennen aan trends. Ik probeer wel de dingen uit te zoeken die niet iedereen heeft.
Maar een trend als dat wijverig kleden in roze, lichtblauw en vieze schoentjes en broekjes.. nee dank je.. ik meng allerlei soorten stijlen door elkaar. |
![]() |
|
![]() |
Ik was gisteren in Londen en kreeg daar echt een hip-overload in sommige winkeltjes!
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
You've seen them in the malls
A bunch of kewpie dolls You've seen them in the halls at school They just wanna dig the rave I just wanna dig their grave And plant 'em somewhere near the pool C'mon, it's time To the kill the trendy Everybody knows they deserve it It's not a crime to kill the trendy Everybody knows they're full of . . . They're only on your side When they can bum a ride Until you start to slide and slip They'll all jump overboard And then they'll cut the cord And let you go down with the ship That's why I want To kill the trendy Everybody knows they deserve it It's not a crime to kill the trendy Everybody knows they're full of . . . Don't talk to strangers With pocket pagers They're just a danger to your brain Just look at all the fools Who followed all the rules And let the world go down the drain C'mon, it's time To the kill the trendy Everybody knows they deserve it It's not a crime to kill the trendy Everybody knows they're full of . . . C'mon, it's time To the kill the trendy Everybody knows they deserve it It's not a crime to kill the trendy Everybody knows they're full of . . . (KILL THE TRENDY!) Everybody knows they're full of . . . (KILL THE TRENDY!) Everybody knows they're full of . . . (KILL THE TRENDY!) Everybody knows they're full of . . . SHIT! (Sloppy Seconds - Let's kill the trendy) |
![]() |
|
Ik draag - zoals iedereen- wat ik leuk vind. Soms koop/doe ik iets waar ik commentaar op krijg (twee jaar geleden: oililysjaaltjes, broekspijpen omslaan bijvoorbeeld), maar later dragen veel meer mensen het. Soms draag ik gewoon wat nu mode is, maar geef ik er wel m'n eigen draai aan. Die verschrikkelijk pauperige spijkerbroeken of brede riemen van tegenwoordig draag ik dus echt niet.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
dan vind ik dit een betere text fpunk
Al mijn geld besteed aan kleren Ik wil als hippie paraderen ik ben een hippie, dat is de mode niet te extreem want das verboden Viva hippies krijg de tering Viva hippies rot op boycot-viva hippies
|
Verwijderd
|
ik heb laatst te horen gekregen dat ik 'zo'n koele stijl heb' en dat 'zulke truitjes vast erg in worden' van een meisje bij ons op school dat me vooral de laatste tijd erg achterna loopt.. op zich hindert het me niet, als ze mijn kledingstijl leuk vindt mag ze best hetzelfde gaan dragen, en het is haar probleem of ze dat doet omdat ze voorziet dat het 'in' wordt, omdat ze eens is met het idee erachter of omdat ze het gewoon mooi vindt.. wat andere mensen doen maakt me niet uit, en positief kritiek is altijd goed
![]() |
![]() |
|
ík ben gewoon de gewaarwording van trendy
![]() maar ik ben ook lief, knuffelbaar, aaibaar.. ow het ging over trend enzo ik dwaalde af.. we dwalen nog even verder ![]() ik huppel denk ik niet mee zet ook geen trenden en ben mja (vind dit wat ik nu zeg eigenlijk wel meelopend met andere reply's maar ach) ik ben gewoon mijzelf en mijzelf vind dat heerlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
een kloon hebben lijk me ook leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() een kloon is minder, iemand waar je gezellig mee kan winkelen omdat hij/zij ongeveer dezelfde dingen mooi vindt is IN MIJN OGEN heel erg leuk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja .. .. ik weet best het verschil tussen en kloon en een na aper .. ik heb daarom ook de rolleyes gebruikt .. (sarcastisch bedoeld .duzz)..
|
Uhm soms trendsetter, soms trendvolger, altijd proberend ff anders te zijn.
Vaag dat meestal de meiden zeggen "leuk"(lees vet, hip, cool, trendyetc. etc.) en de jongens "niet leuk"(lees "Jezus wat ben jij een homo"). Maar dat kom omdat de meeste jongetjes bij mij in de klas nog niet zo zeker van zichzelf zijn, maja. ![]() ![]() |
![]() |
|
het is maar hoe je het bekijkt als ik naar wijchen kijk dan ben ik toch geen trendvolger, ik zie niemand in mijn soort kleren lopen... (op een paar na dan) maar trendsetter ben ik oowk nie, want er loopt nou nog steeds niemand zo rond!
maar als ik de randstad kijk dan lopen er veel meer mensen zo bij en dan benk niks aparts... maar dat is voor mij geen reden om weer wat anders te zoeken...
|
ik haaaat trends, ik heb heel vaak problemen met mensen die me nadoen ofzow, jah niet in grote lijnen maar gewoon kleine dingen.. Njah dat was dan bij mij op school zo...
![]() Ik wil juist orgineel zijn, en ook orgineel blijven! Geen trendsetter zijn en al helemaal geen trendvolger!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie echt hip op het moment? Muzzle | 113 | 07-06-2005 16:30 | |
Muziek |
Beste album 2003 [hip hop] Cheops | 28 | 24-12-2003 23:41 | |
Muziek |
Hip Hop hoe????????? ESCO | 51 | 18-06-2003 22:11 | |