Oud 27-04-2002, 21:35
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
.....zijn altijd uitverkocht! Dat is werkelijk zooooo irritant, aangezien ik een kleine (heren)maat heb ! Kan iemand mij vertellen WAAROM? Dacht altijd dat Nederlanders zo groot waren, maar dat valt dus weer tegen......
Oud 27-04-2002, 22:01
rodina
rodina is offline
Zoals je alszegt nederlanders zijn over het algemeen groot, dus worden er voornamelijk grote maten ingekocht en weinig kleine maten.
Oud 27-04-2002, 22:14
Kleine A*
Kleine A* is offline
ik heb vervelende maat
als de broek de goeie breedte heeft dan zit de lengte niet goed en zit de lengte goed dan hangt de broek als een vot om me heen... is irri
maar die broeken va G-star zijn al wat beter, maarrr bij vrouwen gaan de lengte maat niet verder dan 32
en ik moet dan weer een 34 hebben of net iets ertussenin....
maar dan moet ik een heren broek hebben en ga dan maar op zoek naar een 27 of een 28 breedte maat.......
Oud 28-04-2002, 02:40
miep
miep is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
ik heb vervelende maat
als de broek de goeie breedte heeft dan zit de lengte niet goed en zit de lengte goed dan hangt de broek als een vot om me heen... is irri
maar die broeken va G-star zijn al wat beter, maarrr bij vrouwen gaan de lengte maat niet verder dan 32
maar dan moet ik een heren broek hebben en ga dan maar op zoek naar een 27 of een 28 breedte maat.......
tja klote..... maar wees in ieder geval blij met je mooie lange dunne benen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 28-04-2002, 07:25
Thutshui
Thutshui is offline
Ja, klopt, ik was ook verplicht een L string te kopen...

Oud 28-04-2002, 12:18
Klaine Je
Klaine Je is offline
Citaat:
Thutshui schreef:

mja kheb wel dat girlies vaak net iets te strak zijn of wel goed zitten maar na een paar keer wassen niet meer..en dan de jongens shirts veel te groot zijn
Oud 28-04-2002, 12:25
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
tsja nou ik ben neit bijzonder groot.. maar een xl tshirt is meestal al te klein dus.. das ook neit alles
Oud 28-04-2002, 12:34
]{ing
]{ing is offline
ik ben iets groter dan 185 nu... meeste tshirts xl passen wel maar toch zijn ze soms wat krap
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 12:42
Verwijderd
ik heb een standaard maat met schoenen das pas kut, altijd als ik dope schoenen zie zijn ze er niet meer in mijn maat
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 13:55
the reflecting god*
the reflecting god* is offline
Citaat:
]{ing schreef:
ik ben iets groter dan 185 nu... meeste tshirts xl passen wel maar toch zijn ze soms wat krap
whow xl te krap
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 14:02
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
the reflecting god* schreef:

whow xl te krap
mja ligt eraan welk tshirt sommige zijn anders
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 14:09
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
]{ing schreef:

mja ligt eraan welk tshirt sommige zijn anders
jup ken het...
Oud 28-04-2002, 20:27
Verwijderd
voor mij is het ook een probleem om kleding in mijn maat te vinden... Ik ben klein en mager... En wanneer ik een spijkerbroek wil hebben, dan heb ik een maatje 27/28 nodig, maar die zijn meestal meteen uitverkocht...
ik kijk soms wel eens op de kinderafdeling voor maat 176, maar rondlopen in kinderkleding is ook niet echt geweldig...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 21:00
PV
PV is offline
grote (schoen)maten zijn ook nie alles hoor... 't is gewoon nooit goed
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 12:33
Verwijderd
Citaat:
PV schreef:
grote (schoen)maten zijn ook nie alles hoor... 't is gewoon nooit goed
Nee idd.. *heeft schoenmaat 46* :/
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 13:59
~louise~
~louise~ is offline
Heel veel kleding is voor mij te wijd.
Ik heb breedte maat 24, en van veel merken hebben ze dat niet eens. Zo heeft Diesel de mooiste broeken alleen vanaf maat 26. Kinderafdeling wil ook weleens helpen, bv bij de Bijenkorf, omdat ze daar ook Diesel hebben.
Ik merk het ook vaak bij shirtjes. Ik ben altijd te laat om die te kopen, waardoor alleen nog maar L en XL overzijn .
En veel shirtjes 'hangen' bij mij ook in de rug, echt supermoeilijk om voor mij een beetje mooie aansluitende kleding te vinden.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 11:20
Roos
Roos is offline
Citaat:
~louise~ schreef:
Heel veel kleding is voor mij te wijd.
Ik heb breedte maat 24, en van veel merken hebben ze dat niet eens. Zo heeft Diesel de mooiste broeken alleen vanaf maat 26. Kinderafdeling wil ook weleens helpen, bv bij de Bijenkorf, omdat ze daar ook Diesel hebben.
Ik merk het ook vaak bij shirtjes. Ik ben altijd te laat om die te kopen, waardoor alleen nog maar L en XL overzijn .
En veel shirtjes 'hangen' bij mij ook in de rug, echt supermoeilijk om voor mij een beetje mooie aansluitende kleding te vinden.
Maar je hebt wel een super mooi figuur, wees maar blij dat je geen L of XL hebt.
Oud 30-04-2002, 14:38
Friso
Friso is offline
Daar heb ik nooit zo'n probleem mee.

En trouwens, in veel winkels kan je een kledingstuk bestellen als het uitverkocht is in jouw maat. Dus informeer even zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:24
Persephone
Persephone is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
ik heb vervelende maat

Het merk Wrangler heeft vaak wel wat in die maat. Heb ooit een leger-achtige broek in maat 28-34 gekocht.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:26
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Tja, dat vind ik dus zo onhandig.....als ik iets leuks zie hangen in de winkel wil ik het direct kopen, en niet een week moeten wachten om vervolgens nog te horen: nee, sorry we hebben die maat helemaal niet meer!
Oud 30-04-2002, 16:29
de
de is offline
Ik heb broekenmaat 30/34, een hele normale maat, dus nooit last met kopen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 18:31
Li
Li is offline
ik heb meestal medium of qua broekmaten 28. dus vrij makkelijk met kopen...
Alleen als ik met m'n mammie winkel is het altijd drama (heeft broekmaat 25) en past geen een broek..

*heeft complex dat ze meer weegt dan moeder*
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 23:13
PV
PV is offline
Citaat:
rosi schreef:
Maar je hebt wel een super mooi figuur, wees maar blij dat je geen L of XL hebt.
Je zal t wel nie zo bedoelen... maar t komt aardig denigrerend over.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 08:09
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Thutshui schreef:

Nou maar hopen dat ie je staat *vind strings bij jongens intens eng*

ontopic=> heb ook een hele poos met het 'kleine-maten' probleem gezeten, moest veel dingen in kinderkledingzaken kopen enzo....TOT ik veel wijds ben gaan dragen, dat zit echt wel een stuk lekkerder dan strakke kleren die alles afknijpen.
Oud 02-05-2002, 08:46
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:

Nou maar hopen dat ie je staat
we'll see
Oud 02-05-2002, 10:06
marlies
marlies is offline
Ik heb korte benen..Ik slaag meestal wel bij spijkerbroeken want die koop ik dan gewoon in de maat 30/30, maar als ik dan eens een andere soort broek wil hebben dan zijn die veel te lang, maar de laatste tijd kijk ik veel bij Miss Etam en daar zijn de broeken niet zo heel lang..
Oud 02-05-2002, 12:59
LovelyOne
LovelyOne is offline
Ja das idd erg lastig af en toe kleding kopen.
Vorig jaar had ik maatje 26 breedte en 36 lengte, nou probeer dan maar eens n fatsoenlijk zittende spijkerbroek te vinden.
Maar idd over t algemeen zijn er grote mannen en vrouwen in Ned. duss kopen ze ook meer grote dan kleinere maatjes in....duss wees er altijd snel bij.
of laat die winkel gewoon jou maatje bestellen als t er niet meer in de winkel hangt, doen ze meestal graag voor je.
Oud 03-05-2002, 20:33
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Ik werk op de herenafdeling in de V&D...(jaja, zeur maar....ga er toch maar eens kijken, want tegenwoordig hebben ze best leuke kleding voor heren)...en wij kopen altijd maar heel weinig kleine maten in. S hadden we eigenlijk nooit, en M zelden....Het was dus niet uitverkocht ofzo, we hadden het gewoon nooit...

Nu hebben we (shit, loop lekker reclame te maken...maar wtf) een nieuw merk, Soho voor mannen, met maatje S en M in overvloed.....Soho is voor jongeren bedoeld (geen gebreide wollen truien shit dus...).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten