Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mja kheb wel dat girlies vaak net iets te strak zijn of wel goed zitten maar na een paar keer wassen niet meer..en dan de jongens shirts veel te groot zijn
|
Verwijderd
|
voor mij is het ook een probleem om kleding in mijn maat te vinden... Ik ben klein en mager... En wanneer ik een spijkerbroek wil hebben, dan heb ik een maatje 27/28 nodig, maar die zijn meestal meteen uitverkocht...
ik kijk soms wel eens op de kinderafdeling voor maat 176, maar rondlopen in kinderkleding is ook niet echt geweldig... |
![]() |
|
Heel veel kleding is voor mij te wijd.
Ik heb breedte maat 24, en van veel merken hebben ze dat niet eens. Zo heeft Diesel de mooiste broeken alleen vanaf maat 26. Kinderafdeling wil ook weleens helpen, bv bij de Bijenkorf, omdat ze daar ook Diesel hebben. Ik merk het ook vaak bij shirtjes. Ik ben altijd te laat om die te kopen, waardoor alleen nog maar L en XL overzijn ![]() En veel shirtjes 'hangen' bij mij ook in de rug, echt supermoeilijk om voor mij een beetje mooie aansluitende kleding te vinden. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het merk Wrangler heeft vaak wel wat in die maat. Heb ooit een leger-achtige broek in maat 28-34 gekocht. |
![]() |
|
Tja, dat vind ik dus zo onhandig.....als ik iets leuks zie hangen in de winkel wil ik het direct kopen, en niet een week moeten wachten om vervolgens nog te horen: nee, sorry we hebben die maat helemaal niet meer!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ontopic=> heb ook een hele poos met het 'kleine-maten' probleem gezeten, moest veel dingen in kinderkledingzaken kopen enzo....TOT ik veel wijds ben gaan dragen, dat zit echt wel een stuk lekkerder dan strakke kleren die alles afknijpen.
|
Ik heb korte benen..Ik slaag meestal wel bij spijkerbroeken want die koop ik dan gewoon in de maat 30/30, maar als ik dan eens een andere soort broek wil hebben dan zijn die veel te lang, maar de laatste tijd kijk ik veel bij Miss Etam en daar zijn de broeken niet zo heel lang..
|
![]() |
Ja das idd erg lastig af en toe kleding kopen.
Vorig jaar had ik maatje 26 breedte en 36 lengte, nou probeer dan maar eens n fatsoenlijk zittende spijkerbroek te vinden. Maar idd over t algemeen zijn er grote mannen en vrouwen in Ned. duss kopen ze ook meer grote dan kleinere maatjes in....duss wees er altijd snel bij. of laat die winkel gewoon jou maatje bestellen als t er niet meer in de winkel hangt, doen ze meestal graag voor je.
|
![]() |
Ik werk op de herenafdeling in de V&D...(jaja, zeur maar....ga er toch maar eens kijken, want tegenwoordig hebben ze best leuke kleding voor heren)...en wij kopen altijd maar heel weinig kleine maten in. S hadden we eigenlijk nooit, en M zelden....Het was dus niet uitverkocht ofzo, we hadden het gewoon nooit...
Nu hebben we (shit, loop lekker reclame te maken...maar wtf) een nieuw merk, Soho voor mannen, met maatje S en M in overvloed.....Soho is voor jongeren bedoeld (geen gebreide wollen truien shit dus...). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleine maat kleding Sahra | 7 | 23-03-2014 10:35 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #18 WolterB | 496 | 13-01-2005 14:40 | |