![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij onderscheiden ons alleen door onze ontwikkeling en intelligentie. Dat wij onszelf nou niet zien als dieren heeft IMHO niets met wetenschap te maken. Ik vind het hypocriet als een veganist wel 'menselijke' producten zou gebruiken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() daarbij is een mens een dier en ontopic: rare jongens: die Jappen
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was eigenlijk net van plan om een stukje chocolade cake te pakken, maar laat nou maar. Tjonge, japanners... Ze maken mooie en goede auto's maar meer moeten ze gewoon niet doen want dat is altijd een beetje TE.
|
heb een soortgelijk verhaal gehoord over de marine;
een groepje van die mannen, stukkie of 6 of zo, gaan met ze alle in n kring zitten met in t midden een tafeltje met n beschuitje erop, ze gaan zitten rukken en de gene die t laatst klaarkomt moet t beschuitje waar zijn voorganger overheen zijn gesproeierd opeten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En ondertussen bij de vriendin thuis klagen: ik kom veel te vroeg klaar, da's helemaal niet leuk! Nou, ze hebben er met dit soort spelletjes wel mooi mazzel mee. Of ook wel: zeik niet. Maar alsnog, dit vind ik even zo ieuw...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een pikketanussaai gaat er altijd in #1618 Verwijderd | 500 | 21-02-2012 21:06 | |
Films, TV & Radio |
Must See Series Mr.Act | 18 | 20-12-2010 21:15 | |
Films, TV & Radio |
The Turkish Star wars Verwijderd | 4 | 27-01-2007 09:42 | |
Muziek |
Bizarre clips Verwijderd | 70 | 26-10-2004 09:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een bizarre vrijpartij. Verwijderd | 14 | 13-04-2004 02:28 |