Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja, ik weet ook wel dat er middeltjes zijn tegen littekens, maar dat heeft natuurlijk niet echt nut als ik blijf snijden. En ik denk niet dat ik überhaupt wel wíl stoppen met snijden; vint het wel best zo eigenlijk :/
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ... tuurlijk, tiz heerlijk om in je eentje door de bossen/bergjes te wandelen daar, maar niet 3 weken achter elkaar. Ik vind het gewoon te lang ![]()
|
Ik vind de zomer wel heel leuk, want dan is het lekker warm. En dat is dan ook meteen het enige pluspunt. In de zomer gaan mensen er van uit dat je korte kleding draagt. Mijn benen zijn veel te dik en ik heb (nu al) spataderen, dus ik durf bijna geen korte broek aan. Op mijn armen zitten littekens, dus lange mouwen zouden veel beter voor me zijn en daar komt ook bij dat mijn buik en bovenarmen gewoon te dik zijn voor blote truitjes. Opmerkingen van m'n moeder (hou je buik in, val eens af), zwemmen en het feit dat iedereen altijd vrolijk is.... ik háát het! En mijn vorige zomer was een regelrechte ramp
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik kan je niet helpen. Ik hoop echt dat je psych. je de goede richting op stuurt en dat dat helpt.. en voor de zomer. Ik raad iedereen die snijd aan om in een longsleeve rond te lopen ipv. een warme trui. Met een longsleeve rondlopen is helemaal niet gek ofzo. Ik loop zelf veel liever in een longsleeve rond dan in een t-shirt. Ook kun je iets proberen van armbandjes ed. indien je het deed bij je polsen, that is.
|
![]() |
eey iedreen
jah,...ik wordt altijd wel blij van de zomer opzich, en de meeste van me vrienden weten het wel, alleen ik heb ook geen zin met me ouders op valantie te gaan. Moet ik ze juist als iedreen blij is gaan uitleggen waar die littekens tog van komen,,,.............nee dank je..... Vorig jaar viel et wel mee..hmm..jah prikkeldraad, rozenstruik, dat soort dingen, maar dat zullen ze nu niet meer geloven, en ik weet nog niet hoe ik het ga verbergen, elke keer op het strand alleen maar zwemmen en op et strand zelf je halve benen in et zand stoppen?? nah........ mah jah En tis ook niet egt lekker dat drank kennelijk voor jou een soort uitweg is, ik begrijp et wel (ik heb zelf een paar keer vóór een enge situatie net zoveel gedronken dak niet meer helemaal helder was, dan lijkt et iets minder eng he?) Egt heeeeel veeel sterkte deze zomer en ik snap je zoo goed, egt hoor!!
|
Verwijderd
|
Hmmzzz ik vind de zomer ook aan de ene kant een kuttijd: iedereen wil bruin worden, gezeik over uiterlijk, strand& zee waar ik een hekel aan heb etc maar aan de andere kant heb ik wel weer zin in festivals enzow....
Ik denk dat als je maar iets hebt om naar uit te kijken, iets leuks in de zomer, dat het dan allemaal iets minder moeilijk wordt... En je moet vooral denken: doe nix wat je zelf niet wilt... Luister niet naar anderen als ze alleen maar lopen te zeiken, nee is nee en wat jij wilt is het belangrijkste... En met je vrienden kan je ook andere dingen afspreken dan zwemmen bijv buiten gaan sporten, tafeltennissen, voetballen, basketballen, in de tuin zitten kletsen, stadten, winkelen.... Als laatste: je problemen los je zowieso niet op door te gaan zuipen, dus wees blij dat je dat niet meer kan doen....daar heb je echt helemaal geen reet aan.... Sterkte en geef niet op, de zomer gaat weer voorbij en dan isset weer winter, denk er maar aan dat het met de jaren weer beter wordt..... |
![]() |
|
tjah bekijk het van deze kant
heb die lijdensweg ook moete verdragen tot ik opdenduur niets anders meer deed dan op men bed liggen en wegglippen voor een sigaret voor de rest wou ik nergens mee heen boeide me allemaal niet heb ik ruzie gehad en willen ze dit jaar niet meer op vakantie met me |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[stukje] Zomer Roosje | 11 | 11-10-2005 15:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Zomer Ruby Blue | 8 | 26-07-2005 20:13 | |
Lifestyle |
Nu het is zomer is, waar hangt jouw winterkleding? Verwijderd | 62 | 12-08-2004 15:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Kut zomer (PiTT) | 5 | 12-06-2004 22:48 | |
Lifestyle |
De Zomer Verwijderd | 88 | 30-03-2004 10:02 | |
Muziek |
Hoe was je zomer en welke bands heb je deze zomer gezien 86dagreed | 21 | 02-09-2003 16:33 |