Oud 25-01-2004, 20:49
have_fun_in_the_sun
have_fun_in_the_sun is offline
Hey Allemaal, ben een meissiej van 15 en ik heb nu 20 maanden een relatie. We hebben op zich wel een goede relatie. Het gaat alleen de laatste tijd niet zo goed tussen ons. We hebben gewoon té vaak ruzie! soms over lullige dingen hoor.. maar deze keer is het echt raak. Hij zei gewoon zomaar Kankerslet tegen me. Ik vind dat je dat niet hoort te zeggen tegen je vriendin.. En ik zou niet zo zeiken als het de eerste keer was hoor, maar tis nu al de 3e keer. En ik had hem al gezegd dat ik het niej pik. Dus we hebben elkaar een paar dagen niet gezien. Gister heb ik hem 5x geprobeerd te bellen. (en telkens zijn telefoon uitdrukken natuurlijk) Dus ik heb gewoon zijn voicemail ingesproken : Ik hoop dat je gelukkig wordt. Maarjah 't is een beetje lang verhaal om uit te leggen wat daarvoor ook al allemaal is gebeurd.. (hij is verliefd geweest op een ander, vreemdgegaan enzow). Dus later op msn vroeg hij of het nu uit was of niej. ik heb toen gezegd ligt aan jou. maar ik weet nu dus niej wat ik moet doen. want ik ga er echt kapot aan als ik hem niet zie. maar ik ga er ook kapot aan als ie me blijft uitschelden... (of iets anders) moet ik het uitmaken of proberen het uit te praten en dan weer het risico lopen dat ik uitgescholden wordt?
iemand die het zelfde meegemaakt heb??
Xuz Laura
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2004, 20:53
Verwijderd
Gelukkig niet.

Je moet het uitmaken, voorlopig andere jongens met rust laten op relationeel gebied en eerst maar eens wat zelfrespect kweken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 20:56
boer
boer is offline
houd je van hem?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 20:57
have_fun_in_the_sun
have_fun_in_the_sun is offline
jaaaaa..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 20:59
boer
boer is offline
dat maakt het al moeilijker. vraag aan hem of hij ook van jou houdt. Zo ja, waarom hij dan zo tegen je doet. Zo nee maak je het natuurlijk uit.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 21:00
Verwijderd
hoe oud is die jongen?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 21:08
Maarten
Maarten is offline
Tjonge... Ik zou als ik verliefd was nooit de ander een kankerslet noemen (misschien wel als diegene net vreemd gegaan zou zijn, maar dan zou het zeer waarschijnlijk ook het einde van de relatie zijn).

Ik zou hem laten vallen, lijkt me een zeer flexibele figuur die vooral rekening houdt met zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 22:06
miro
miro is offline
jou uitschelden voor iets als kankslet betekent geen respect.

Trek daaruit je eigen conclusie.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 22:25
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
ik zou het uitmaken, ik heb zelf ook een vriendje gehad die het erg leuk vond om lekker te gaan schelden, en geloof me, je eigenwaarde kan behoorlijk gaan dalen! mijn verloofde heeft wel respect voor me, en daar draait het toch wel om in een relatie.

Maar ook ik vraag me af hoe oud die jongen is?

sterkte en laat je niet op je kop zitten!!

liefs T.S
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Dus later op msn vroeg hij of het nu uit was of niej. ik heb toen gezegd ligt aan jou.
Hij noemt je kankerslet, gaat vreemd, wordt verliefd op een ander en dit is jouw reactie? Ik had 'm zo hard geschopt dat hij het over 3 weken nog voelt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 10:54
metaldready
metaldready is offline
meisje ik weet dat het moeilijk is maar als hij jou zo behandeld, heeft hij inderdaad geen respect voor je, hij is je gewoon niet waard..
Zoek iemand die wel trouw is en jou respecteerd

you'll get over it
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 11:20
Sade
Sade is offline
Als iemand zo respectloos tegen me zou zijn dat hij me uberhaupt slet zou noemen, zou hij de deur al uitmogen. Dag dag.
Als hij dan ook nog met kanker gaat schelden mag hij wat mij betreft doodvallen
Oud 26-01-2004, 13:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Dit klinkt echt als een onvolwassen relatie, zeker na 20 maanden.
Sowieso dat hij zoiets via msn vraagt terwijl jullie al zolang hebben. En dan jullie niet normaal kunnen praten met elkaar. Ik snap dit niet hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten