| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik had vanochtend ook een schoolexamen natuurkunde dat gewoon doorging terwijl ik jarig was, en ik heb vandaag ook gewoon scheikunde zitten leren (voor schoolexamen woensdag) dus zoveel verjaardag heb ik toch niet
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
De juiste termen zijn interpoleren en extrapoleren.
|
|
||
|
Citaat:
interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren interpoleren zo, heel vaak getypt, nu kan het niet meer fout (eigenlijk gewoon ctrl + v maar daar gaat het niet om )
|
|
||
|
Citaat:
.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|