Advertentie | |
|
![]() |
|
Kijk eens op http://www.europa-in.nl
Ik ben daar op het moment mee bezig en tot nu toe gaat alles de goede kant op. Ik heb een intakegesprek gehad en hem mijn motivatiebrief en cv opgestuurd. Het is echt waar dat het niets kost. Je moet alleen wel echt langere tijd weg willen. KNUF!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
www.bormio2005.com
De wereldkampioenschappen skiën 2005, in Bormio, de Italiaanse Alpen. Ik heb vorig jaar in St. Moritz als vrijwilliger voor het WK 2003 gewerkt, was echt geweldig. ![]() Voorwaarde is dat je goed tegen kou kan (vorig jaar was het soms -30 als ik buiten werkte) en dat je kan skiën (hoeft niet heel goed, want verreweg de meeste mensen werken buiten de piste). |
![]() |
|
ik dacht ook gelijk aan bouworde
je kan ook even op de site van het lhump kijken, vandaag was de WijDeWereldmarkt, daar kon je heel veel organisaties vinden waarmee je vrijwilligerswerk kon doen in het buitenland en juist ook stages. jammer dat ik dit niet eerder heb gezien want die markt is dus al geweest... nou ja de lijst met organisaties staat nog wel online dus dat wordt sites bekijken! ik weet niet zeker of yoff er ook bij staat, maar die hebben projecten in senegal. ook heel gaaf.
|
Bouworde moet je zeker eens doen, ga nu al 3 opeenvolgende jaren met bouworde op stap, naar Tsjegië, Polen en Bosnië-Hercegovina en die drie bouwkampen waren alledrie even leuk, je komt in een heel andere wereld terecht -Voor een maand - ontmoet veel mensen, echt, gewoon doen....
www.photologix.nl = foto's van ex-bouwgezel van mij staan daar wel ergens www.bouworde.be mijn verhaal van Polen, Brzeg 2002 staat daar te lees Hopelijk tot volgend jaar in een vreemd oost blok land.... grapje
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kijk hier even voor de mogelijkheden binnen Europa:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=741118 |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vrijwilligerswerk Latijns Amerika als stage? MichelGeerligs | 0 | 20-06-2013 13:45 | |
Vrije tijd |
Vrijwilligerswerk Verwijderd | 5 | 29-08-2012 16:32 | |
Studeren |
Taalcursus en vrijwilligerswerk annoniempje | 3 | 25-01-2010 10:47 | |
Werk, Geld & Recht |
vrijwilligerswerk? ikkuh15 | 47 | 30-05-2005 11:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gezocht: informatie over vrijwilligerswerk Daantje_0705 | 2 | 06-01-2004 16:23 | |
Werk, Geld & Recht |
vrijwilligerswerk zita swoon | 7 | 19-09-2003 09:17 |