Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga morgn ofzo ook een 160gb HDD kopen met IDE op www.norrod.nl. En een IDE kan dus niet groter lezen als 127Gb. Als dat zo is, is het dan niet wat raar als ze ze wel verkopen 160gb IDE.
![]() |
![]() |
|
Had laatst een laptop waar een 40 Gb HD in moest maar het systeem zag niet meer dan 8 GB.
Zowel Windows 2000 als Windows XP leggen een soort overlay aan waardoor deze 2 operating systems wel de 40 Gb zagen. Zou dus gewoon proberen het systeem helemaal te laten doen door de installatiewizard van XP. Kans dat je schijf dan gewoon gezien wordt is vrij groot. Het is ook mogelijk dat je een BIOS update voor je moederbord download en installeert. Meestal zijn hier alle problemen mee opgelost
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De BIOS moet het ondersteunen.. Maar zelfs een 80Gb hdd an zelfs door de bios niet ondersteund worden.. De bios flashen kan het probleem vaak oplossen.. Maar PC's niet ouder dan 5 jaar hebben er volgens mij niet zo'n problemen mee... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Systeem] Oude HD in nieuwe PC zetten Mois | 19 | 11-07-2005 14:43 | |
Software & Hardware |
[Windows] Formatteerprobleem I-brahimovic | 5 | 29-03-2005 13:25 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Installeren op lege PC filmfreak | 16 | 20-12-2004 13:21 | |
Software & Hardware |
[HD] Data recovery van kapotte harde schijf? Verwijderd | 8 | 12-12-2004 15:21 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] Rare verschijnselen ThePinkFlamingo | 10 | 15-07-2004 20:45 | |
Software & Hardware |
[XP]Dualboot verwijderen Studentje | 7 | 12-02-2004 18:38 |