Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een tv kaart maar het is egt de moeite niet waard.. als je full screen zit te kijke is het beeld korrelig en niet mooi.... ik zou het alleen maar doen als je geen tv in de buurt hebt.. of al s je niet van kwaliteit houd
![]() ![]() maar het voordeel bij mij is.. dat ik ook video in er op kan zetten.. zoals S-VHS (meestal stndaard op die kaarten) Greet*z |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had een Pinnacle nogwat, vet mooi beeld (niet gelijk aan een gewone TV nee), maar van korreltjes etc had ik bij volledig scherm geen last. ![]() |
![]() |
|
Een Tv kaart is wat kieskeuriger qua signaal dan een 'echte' Tv, en geeft dus bij slecht signaal sneller slecht beeld dan een echte tv. Maar, mits je een sterk signaal hebt (eventueel gebruik makend van een versterker als je de kabel split) en een goede Tv kaart (dus geen oude Hauppage of Pinnacle, maar een recente kaart met 9bit decoder zoals de Cinergy Tv x00 serie, Leadtek XP, etc) kan je best een heel aardig beeld krijgen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Greet*Z |
![]() |
|
Bij mij zat er een tvkaart standaard in me pc (gekocht bij de aldi)
en de kwaliteit met m'n 19'' tft is goed genoeg vind ik. Ben niet zo veeleisend. wel handig als je 2 dingen wil volgen, dan zet je gewoon tv en pc-tv aan ![]()
|
![]() |
Ondergetekende beschikt over een Pinnacle PCTV Stereo. Beeld is goed, en 't is ook lekker makkelijk. Even sigaretje roken of naar de wc? Gewoon tv op pauze, daarna weer lekker verder kijken. Als je weinig ruimte op je kamer hebt, maar je wilt wel computeren én tv kijken, is een tv kaart echt een ideale oplossing, imho.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[draadloos] PC => TV: storing! Nog tips? Verwijderd | 3 | 30-09-2004 20:16 |