Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heeft niet met oplopend percentage te maken
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() mm jammer dit gaat dus eigenlijk ook niet over alcohol zelf zijn er ook spreek woorden die over drugs gaan ? (echte ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja vazwel ![]()
|
Verwijderd
|
Wijn na bier geeft plezier, bier na wijn geeft venijn, zo heb ik hem geleerd.
Ik drink geen bier dus zou het niet weten, maar de bierdrinkers hier zijn het er wel geheel over eens dat je GEEN melk moet drinken na bier -melk is zwaarder dan het bier, zou gaan schuimen enzenz-. Maar wijn zorgt bijna altijd voor venijn, verraderlijk spul. En Wouterq, ooit over nagedacht waarom je van whiskey maar een klein beetj krijgt en van bier een vol glas? Dan krijg je evenveel alcohol binnen. Dus ja, een glas whiskey (geschonken in een café of restaurant) bevat evenveel alcohol als een glas bier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vaak krijg je echt ' te veel' namelijk. Niet dat dat erg is, maar toch. En ik vraag me nog steeds af hoe het komt dat een paar whiskey behoorlijk hard inslaat, terwijl ik hetzelfde aantal glazen bier eigenlijk amper voel. |
![]() |
||
Citaat:
reken zelf maaar om VB 100cc van 5% of 50cc van 10% je krijgt evenveel alcolhol binnen
|
ik ben geen ster in spreek woorden maar ik had van dit spreekwoorrd wel eens gehoord, dus wat heb ik nu net gedaan? ik heb mn oma opgebeld.die heeft daar verstand van en het is...
eerst bier dan wijn geeft venijn. eerst wijn dan bier geeft plezier. omdat je eerst met de sterke begint en dan afbouwd begin je eerst met het lichte en ben je daar al aangeschoten of zat van en dan nog eens een sterkere drank dan gaat het fout omdat je lichaam al veel alcohol heeft.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
conclusie: Alle drankjes in de kroeg hebben 5 tot 7% alcohol. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en @ Meskûh!!! je oma heeft he tfout ze draait de spreek woorden precies om |
![]() |
||
Citaat:
ik dacht iedereen uit de brand te helpen met deze vraag dus bel haar op ...en ze heeft het me gewoon goed uit gelgd,maar die joint van net heeft het mij verkeerd doen begrijpen. sorry hiervoor mensen. en sjek, hou die stomme opmerkingen voor je!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat is dat? die stof is onmogelijk want de C heeft altijd H'tjes aan zich. en alcohol (ethanol) is C2H5OH ofzo edit, hier moets dus staan "de C heeft altijd 4 H'tjes ![]() sorry ik was stoned ![]() Laatst gewijzigd op 17-02-2004 om 13:27. |
![]() |
|
Verwijderd
|
je hebt een groot aantal soorten alcohol. ethyl, methyl & furfuryl alcohol bijv. (furfuryl=CH4O).
ethyl-alcohol is c2h6o Hoezo aan een c komt altijd h. C2 bijvoorbeeld is een losstaand coolstof atoom CO2(koolstoofdioxide). C heeft vier verbindingen met andere atomen. Het alcohol molecuul. De technische formule is ook niet echt C2H6O maar C2H5OH ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ey my bad, ik dacht dat er stond H60, ipv H6o ik dacht al hoe kunnen er nou 60 Htjes aan die 2 Ctjes zitten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ennuh, over dat whiskey sneller inslaat dan bier >> zou heel goed kunnen. Met bier komt veel vocht >> moet meer verteerd /opgenomen worden. Met whiskey komt minder vocht >> moet veel minder verteerd / opgenomen worden >> de alcohol komt sneller in je bloedsomloop. Zomaar een gedachte, geen idee of het klopt.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Verschillende drank = vlugger dronken/kotsen? Drieszz | 23 | 27-10-2010 09:39 | |
De Kantine |
Wijsheid! Verwijderd | 50 | 16-02-2009 16:08 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #46 Dr. Korsakov | 500 | 23-10-2007 22:19 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
Drugs & Alcohol |
Alcoholische -verkeerde- mengsels Sint Juttemis | 33 | 24-03-2004 18:18 |