Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind de achterliggende gedachte maar een beetje matig. Cliché is een groot woord, maar zoals sommige ideeen en bedoelingen je motiveren ergens over na te denken, zo heb ik hier een gevoel van "ah..tja...". Ik denk ook ergens dat het door de uitwerking komt..het gebruikte beeldmateriaal is makkelijk gekozen en nog makkelijker samengevoegd. (weinig samenhang, behalve dan dat de tandwielen 'de horizon breken'. Vrij recht toe, recht aan, gezien de tekst)
De woorden in een plaatje als dit zouden sowieso eigenlijk overbodig moeten zijn. Ik vind persoonlijk dat die zwevende woorden het alleen maar iets kitscherigs meegeven. Puur visueel gezien: ik vind het contrast van de lucht . De manier waarop de wolken overlopen in de lucht is gewoon echt niet mooi, met name tegenover het relatief scherpe tandwiel. Het hele plaatje oogt eigenlijk pixelig en onscherp. Kleurgebruik spreekt me nog het allerminst aan... Nouja, hoop toch dat je hier wat aan hebt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-02-2004 om 17:04. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
XP Service pack 2 -fax en picture viewer? Bananeneter | 2 | 22-10-2005 17:54 | |
Lifestyle |
Wat is SEXY bij mannen? Blitzkrieg Bop | 239 | 12-10-2003 01:21 | |
De Kantine |
Mooie mannen en vrouwen topic :) Secreet | 285 | 02-10-2003 10:18 | |
Lifestyle |
Mooie mensen foto-topic Pan Am | 499 | 06-06-2003 22:09 | |
Muziek |
foto topic: wat is favo artist? Kiss Pookie | 70 | 20-03-2003 18:47 |