Oud 21-02-2004, 14:01
Brian 122
Brian 122 is offline
Vraagje

Ik vraag me soms af of meisjes me minder aantrekkelijk vinden omdat ik zo rond de 1.74 ben?? Ik vind mezelf nie echt klein ofzoww maar ik zou graag wille weten wat de meisjes hiervan vinden? (Jongens mag ook)

Toevoeging: Ik bedoel met deze vraag alleen die meisjes die rond de 1,74 zijn of kleiner.

thnx xxxx

Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 22:19.
Advertentie
Oud 21-02-2004, 14:02
Danny
Danny is offline
Het speelt ongetwijfeld mee in hoe meisjes jou zien, maar ik denk niet dat het van je lengte afhankelijk is of een meisje je nou wel of niet aardig/leuk/gezellig/whatever vindt.. daar komt veel meer bij kijken

En als er meisjes zijn die jouw lengte wél een (super)grote rol laten spelen, dan denk ik dat je blij mag zijn dat ze niet op jou vallen ...

Danny
Oud 21-02-2004, 14:10
Verwijderd
Ik vind dat zo'n overrated iets dat een man altijd groter moet zijn als de vrouw (evenals ouder), wat maakt het nou uit? Ik draag wel eens plateauzolen en vond het wel leuk als ik dan eens boven mijn toenmalige vriend uitstak, en zelf ben ik maar 1.71 en relaties met 1.90 bezorgt veel stijve nekken. En je kunt elkaar recht in de ogen kijken als je even groot bent . Nix van aantrekken dus, een meisje dat je daarvoor laat zitten is amper de moeite waard.
Maar als je meisjes meissies gaat noemen, denk ik eerder dat ze daarover struikelen dan over je lengte .
Oud 21-02-2004, 14:12
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Danny schreef op 21-02-2004 @ 15:02:
Het speelt ongetwijfeld mee *knip*
En als er meisjes zijn die jouw lengte wél een (super)grote rol laten spelen, dan denk ik dat je blij mag zijn dat ze niet op jou vallen ...
ZO waar! Ik zou me kunnen voorstellen wanneer een meisje 1.85 is, dat ze het dan wel uhhhm, vreemd ofzo zou vinden, ongemakkelijk misschien, maar het zal (als het goed is) nooit de reden zijn om jou te laten vallen, zeg maar...

Charlotte
Oud 21-02-2004, 14:16
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
Mutant schreef op 21-02-2004 @ 15:10:
Ik vind dat zo'n overrated iets dat een man altijd groter moet zijn als de vrouw (evenals ouder), wat maakt het nou uit? Ik draag wel eens plateauzolen en vond het wel leuk als ik dan eens boven mijn toenmalige vriend uitstak, en zelf ben ik maar 1.71 en relaties met 1.90 bezorgt veel stijve nekken. En je kunt elkaar recht in de ogen kijken als je even groot bent . Nix van aantrekken dus, een meisje dat je daarvoor laat zitten is amper de moeite waard.
Maar als je meisjes meissies gaat noemen, denk ik eerder dat ze daarover struikelen dan over je lengte .
haha thnx voor t snelle berichtje! meisjes dan

xx
Oud 21-02-2004, 14:19
telluriet
telluriet is offline
Ik zit tegen de 1.90 aan, om precies te zijn 1.88.

Maar dat heeft denk ik geen invloed.
Oud 21-02-2004, 14:31
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik denk dat het voor echte liefde niet echt invloed heeft... Ik ben zelf ook 1.74m, en ik heb altijd gezegd dat ik op jongens val die kleiner zijn dan ik. Dat zijn er niet zo heel veel, en al helemaal niet mijn huidige vriend Die is rond de 1.85m (of nog iets groter). Lengte is maar een eerste indruk, als de persoon erachter heel aardig is, en er verder ook 'leuk uitziet', moet lengte volgens mij niet zo'n heel groot probleem zijn.
Oud 21-02-2004, 14:51
Goeniegoegoe
Goeniegoegoe is offline
mn vader is ook maar 1.79 en mn moeder 1.83, dus maakt het bij sommige mensen niets uit, alleen is dit niet zo´n groot verschil.

maar ik zal daar geen problemen mee hebben. Aangezien ik nog nooit een meisje heb gezien die langer is dan 1.95
Oud 21-02-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 21-02-2004 @ 15:10:
Ik vind dat zo'n overrated iets dat een man altijd groter moet zijn als de vrouw (evenals ouder), wat maakt het nou uit?
Niemand heeft het over een regel dat de jongen groter moet zijn dan het meisje, het gaat er in objectieve zin over of jongens die kort zijn, mooi gevonden worden. Of een meisje nou wel of niet op zoek is naar een jongen die langer is dan zijzelf, dat zegt niets over haar smaak in lengte.

Citaat:
Nix van aantrekken dus, een meisje dat je daarvoor laat zitten is amper de moeite waard.
Klinkt schattig, maar dat gaat wel op je zenuwen werken als het vaker gebeurt dan je lief is. Het leven werkt helaas wel zo, dat kun je accepteren of niet, maar als je iedereen maar afwijst met de gedachte dat ze je niet waard zijn kom je zelf op een gegeven moment echt 'op eenzame hoogte' te staan.
Oud 21-02-2004, 15:08
mar87
mar87 is offline
m'n vriend is 1,72. en ik 1,68 ofzow.
naja hij is gewoon best wel klein, maar ik heb dat nooit als een probleem gezien, en ik hou 't al ruim 2 jaar met 'm vol

volgens mij maakt 't gewoon weinig uit. Voor sommigen misscihen wel, maar m'n vriendinnen en anderen hebben 't ook nog noooit stom ofzow gevonden.
Oud 21-02-2004, 15:11
Freestyler*
Freestyler* is offline
Ik vind het wel fijn als hij iets langer is dan ik..
maar ik ben zelf 1.70 ..dus das dan meestal geen probleem
Ach, er zijn ook genoeg kleine meisjes (zoals ik )
Oud 21-02-2004, 15:30
Verwijderd
mijn docent is 174, en zijn vrouw 180 oid en altijd als ze samen zijn heeft hij een hoed op om zijn gebrek aan lengte te maskeren
Oud 21-02-2004, 15:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Brian 122 schreef op 21-02-2004 @ 15:01:
COLOR

Ik vraag me soms af of meisjes me minder aantrekkelijk vinden omdat ik zo rond de 1.74 ben?? Ik vind mezelf nie echt klein ofzoww maar ik zou graag wille weten wat de meissies hiervan vinden?

thnx xxxx
Ik vind het prettiger als m'n vriendje langer is, maar mijn huidige vriend en ik schelen maar 2cm of zo (hij is overigens ook 1m74), daar ga ik 'm echt niet voor afwijzen. Dus maak je geen zorgen
Oud 21-02-2004, 15:48
barbara.inc
barbara.inc is offline
Tja, ik vind het wel mooier staan als een jongen groter is dan een meisje...maar ik ben 1.65, dus maak je geen zorgen
Oud 21-02-2004, 15:58
Verwijderd
Ik denk dat 1.74 niet zo'n probleem is, voor de meeste meisjes; het is toch een vrij normale lengte nog. Ik zou het juist wel fijn vinden, ik ben zelf 1.62 dus een niet té lange jongen is dan wel praktisch .

Ik heb trouwens een vadertje van krap 1.70, en die had toen-ie jong was toch regelmatig vriendinnetjes.

Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 16:00.
Oud 21-02-2004, 16:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Dat is helemaal niet "te" klein, want meisjes die kleiner zijn dan 1.74m hebben daar al helemaal geen moeite mee. En ik zou een vriendje van 3 cm kleiner heus niet erg vinden hoor.
Ik ben nu verliefd op een jongen die 2 cm kleiner is (1.75m) en ik vind dat helemaal niet erg.
Oud 21-02-2004, 16:11
Mindfields
Mindfields is offline
Ik val ook meer op jongens van rond de 1.90m, maar er zijn vast genoeg meisjes waarvoor dat niet geldt.
Oud 21-02-2004, 16:16
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 21-02-2004 @ 16:58:
Ik denk dat 1.74 niet zo'n probleem is, voor de meeste meisjes; het is toch een vrij normale lengte nog. Ik zou het juist wel fijn vinden, ik ben zelf 1.62 dus een niet té lange jongen is dan wel praktisch .

Ik heb trouwens een vadertje van krap 1.70, en die had toen-ie jong was toch regelmatig vriendinnetjes.
Ik mag ook niet klagen hoor maar vroeg t me af, omdat jongens altijd tegen me doen alsof het een tekortkoming is Maar Raphael van de Vaart bewijst gelukkig het tegendeel

xxx 1,62 voor een meisje is trouwens juist schattig!
Oud 21-02-2004, 16:33
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 21-02-2004 @ 16:04:
Niemand heeft het over een regel dat de jongen groter moet zijn dan het meisje, het gaat er in objectieve zin over of jongens die kort zijn, mooi gevonden worden. Of een meisje nou wel of niet op zoek is naar een jongen die langer is dan zijzelf, dat zegt niets over haar smaak in lengte.
Ik heb het ook niet over een regel, maar ik zie in mijn omgeving altijd dat meisjes het wel altijd verwachten. Ze vinden gewoon dat hun vriend groter moet zijn dan zijzelf. (Zelfs bij cu2 is er de vraag: Grote of kleine vrouwen/mannen? )

Citaat:
Klinkt schattig, maar dat gaat wel op je zenuwen werken als het vaker gebeurt dan je lief is. Het leven werkt helaas wel zo, dat kun je accepteren of niet, maar als je iedereen maar afwijst met de gedachte dat ze je niet waard zijn kom je zelf op een gegeven moment echt 'op eenzame hoogte' te staan.
Er zijn mensen die het wel waard en die kom je vanzelf wel tegen, maar ik ga mijn leven niet meer laten verpesten door mensen die vinden dat ik te extreem of te dik ben. En eenzame hoogten, ik ben niet in de veronderstelling dat ik zo uniek ben dat ik geen geestverwanten zal vinden ooit, er zijn genoeg mensen die mij wel de moeite waard vinden en andersom. Maar ik ben niet meer van plan mij ongelukkig te laten maken door mensen die zichzelf te goed vinden voor mij en daardoor nog een aantal jaren van mijn leven te laten verpesten, dan ben ik liever eenzaam dan mij te omringen met een stelletje oppervlakkige mensen die mij toch niet accepteren om wie ik ben.
(en het gaat er niet om dat ik mensen afwijs omdat ze me niet waard zouden zijn, het gaat erom dat mensen jou afwijzen om een oppervlakkige reden, wat maakt de lengte nou uit, ik kan nog best begrijpen dat mensen dik gewoon lelijk vinden, maar dat ze ook nog op lengte zouden oordelen, omdat het een jongen is en die moeten groot en sterk zijn... )
Oud 21-02-2004, 17:28
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-02-2004 @ 16:04:

Nou moet je niet denken dat ik eenzaam ben of me zo voel. Alleen het valt me op dat jongens zichzelf vaker wel toffer vinden als ze groot zijn, daarom vroeg ik me af of de vrouwen dit ook vinden snap ie.

gr
Oud 21-02-2004, 17:39
Thee Muts
Thee Muts is offline
Als ik heel eerlijk ben heb ik liever een jongen die langer is dan mijzelf. Ik weet niet waarom, maar voor mijn idee 'klopt' dat beter. Sowieso vind ik lange mannen erg mooi, heeft voor mij iets aparts in de uitstraling (gevoel van bescherming en veiligheid) en heeft een beetje het knuffelbeer-effect . Mijn ex was ook erg lang (2.03 m, 30 cm langer dan mij) en ik kon altijd zo heerlijk in zijn armen wegkruipen.

Mijn voorkeur gaat dus uit naar lang, ik kijk vooral ook naar lange mannen. Maar dit betekend niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op wat kleinere mannen. Alleen vind ik langere mannen mooier om te zien en hebben ze naar mijn idee wat extra aan uitstraling.
Oud 21-02-2004, 18:08
Tuc
Tuc is offline
Ik wil ook een jongen die langer is dan mij...
Maar dat is niet zo moeilijk, want ik ben maar 1.61m!

Dus ik ben dik tevreden met een jongen van 1.70 hoor.
Oud 21-02-2004, 18:18
HoopStront
HoopStront is offline
Mijn voorkeur gaat uit naar meiden die kleiner zijn dan mij. Dus het zal andersom ook wel zo zijn... zal wel iets biologisch zijn. Zoiets ofzo:

Groter = Sterker = Meer Bescherming
Kleiner = Zwakker = Bescherming Nodig

Hoewel niet alle kleine mensen minder sterk zijn dan grote mensen..... (ben zelf ook niet echt groot ). En 1.74 valt nog mee, je hebt keuze zat uit kleinere meisejs....
Oud 21-02-2004, 18:22
Sade
Sade is offline
De meeste meisjes vallen op jongens die langer zijn dan hen. Is in bepaalde opzichten ook praktischer

Maar, veel meisjes zijn ook klein. Ik ben zelf ook maar rond de 1.74m, en mijn vriend is niet veel langer dan mij, het scheelt misschien maximaal 5 centimeter.

Dus ik denk dat jij je nergens zorgen om hoeft te maken
Oud 21-02-2004, 18:45
fractuur
fractuur is offline
Ik val op wat langere jongens, omdat ik ook 174 ben, ik kleiner wil blijven, en ik ook op hakken wil kunnen lopen. Dus ik denk dat het voor de langere meiden jij niet echt 'interessant' bent. Kleinere meiden zat!!!
Oud 21-02-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 21-02-2004 @ 17:33:
(...)

(en het gaat er niet om dat ik mensen afwijs omdat ze me niet waard zouden zijn, het gaat erom dat mensen jou afwijzen om een oppervlakkige reden, wat maakt de lengte nou uit, ik kan nog best begrijpen dat mensen dik gewoon lelijk vinden, maar dat ze ook nog op lengte zouden oordelen, omdat het een jongen is en die moeten groot en sterk zijn... )
Waarom is iemands lengte een oppervlakkige reden? Dat jij dat zelf vindt is natuurlijk je goed recht, maar er zullen genoeg mensen zijn die dat niet met je eens zijn. Ik kan nogal slecht tegen mensen die denken dat het uiterlijk een soort ondergeschikte factor is in het bepalen of iemand je aanstaat of niet. Mooie mensen (of mooi nou slank is, of lang, of wat dan ook) hebben gewoon een flinke streep voor, zowel in de liefde, als op de arbeidsmarkt als in het leven in het algemeen. Klinkt hard, maar klopt als een bus. Ik ga mezelf ook niet voor de gek houden door te zeggen dat ik een lelijk meisje wel leuk vind omdat ik zo goed met haar kan opschieten, want als ik dan op het punt sta met haar te zoenen kan ik het toch niet als ze werkelijk afstotelijk is. Iewww.
Oud 21-02-2004, 19:06
Verwijderd
hmm bij mij op school lopen iig een heleboel meiden rond die rond de 1.65 zijn ofzo
ik denk dat lange meisjes er wel een probleem mee zouden hebben, maar ik ken ook weer meisjes die een relatie hebben met een jongen die wat kleiner is

je moet iig niet denken dat meiden niks met je willen omdat je klein bent..
Oud 21-02-2004, 19:19
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik ben 1.75m, niet klein dus voor een meisje. Ik val vaak op jongens die net, een paar centimeters, langer zijn. Is een jongen kleiner dan mij dan val ik vaak gewoon niet op hem. Is vergelijkbaar op wat voor haarkleur je valt. Puur omdat ik vindt dat enigzins lengte bij een man hoort. Maar tuurlijk als ik een jongen tegenkom met wie het superklikt en ik wordt verliefd, dan boeit dat natuurlijk helemaal niet meer. Ik zou daar niet iemand voor afwijzen.

Ik val dus vaak op jongens die langer dan mij zijn, maar zal er een jongen niet om afwijzen.

Trouwens 1.75 is helemaal niet zo klein voor een jongen.
Oud 21-02-2004, 19:54
Balance
Balance is offline
Ik vind het wel fijn als de jongen groter is dan ik, want dan krijg je toch een beetje dat 'bescherm' gevoel.
Maar aangezien ik 1.68 ben is het geen probleem en zou ik je dus niet afwijzen enkel en alleen om je lengte.
(uberhaupt wijs ik geen jongens alleen maar vanwege hun lengtes af)
Oud 22-02-2004, 08:39
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
1.74 ben??
dat is toch helemaal niet zo klein??? (voor mij is dat wel nbtje de ondergrens denkik, maar ik ben 1.90m, dus euh, niet op letten )
Oud 22-02-2004, 10:08
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
damaetas schreef op 22-02-2004 @ 09:39:
dat is toch helemaal niet zo klein??? (voor mij is dat wel nbtje de ondergrens denkik, maar ik ben 1.90m, dus euh, niet op letten )
Ohh jij bent lang
Oud 22-02-2004, 10:25
Verwijderd
1.74m valt idd best wel mee. En er zijn idd zat meisjes die kleiner zijn. En idd als er meisjes zijn die jouw lengte wél een erg grote rol laten spelen, dan dat je blij mag zijn dat ze niet op jou vallen, denk ik.
Oud 22-02-2004, 10:45
Verwijderd
Uiteindelijk val je niet op iemands lengte, maar op een persoon in zijn geheel!!

Ik heb altijd geroepen dat ik op lange jongens val, en nu heb ik een vriendje van 1.75 (ben zelf 1.73 ofzo). Dus het maakt niks uit, verliefdheid gaat overal over heen
Oud 22-02-2004, 11:37
Hagel
Hagel is offline
Ik val eigenlijk alleen maar op langere jongens, liefst zo lang mogelijk tegen de 2.00m aan begin ik het erg interessant te vinden
Oud 22-02-2004, 12:34
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
al mijn vriendjes behalve me huidige vriend zijn allemaal kleiner geweest als ik (ik ben 1,80). Zo een probleem is het dus niet. Ik kijk ook niet naar de lengte van me vriend maar eerder naar het karakter ect.
Oud 22-02-2004, 13:17
Coral
Coral is offline
Ik weet nog goed dat mijn allereerste vriendje een kop kleiner was dan ik. Maar hij was wel iets ouder! Iedereen keek ons raar aan als we hand in hand liepen... Maar goed, ik was 13 en ik zag er vrij volwassen uit voor mijn leeftijd...

Daarna heb ik alleen maar vriendjes gehad die langer waren, mijn huidige vriend is 1:90, ik 1:72...
Oud 22-02-2004, 13:20
Lilything
Lilything is offline
Gelukkig ben ik zelf vrij klein 1.67 ofzo
dus kan ik lekker veeleisend zijn op dit gebied

kzou verliefd kunnen worden op iemand kleiner dan mij, maar vind t toch wel raar, net alsof je met je kleine broertje over straat loopt
Oud 22-02-2004, 14:59
perfectstranger
perfectstranger is offline
Het zou een beetje onzin zijn als je een hartstikke leuke jongen bent dat je dan afgewezen zou worden vanwege je lengte.
Ik vind het wel 'mooier' staan als een jongen groter is dan een meisje maar in principe zou het nix uit moeten maken.
Daarbij, 1.74 is toch niet echt klein? Ik ben 1.59
Oud 22-02-2004, 15:27
love-THE-world
love-THE-world is offline
wat maakt t uit hoe groot je bent dat vind ik best wel onzin eigelijk...
Oud 22-02-2004, 16:34
Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
Vraagje

Ik vraag me soms af of meisjes me minder aantrekkelijk vinden omdat ik zo rond de 1.74 ben?? Ik vind mezelf nie echt klein ofzoww maar ik zou graag wille weten wat de meisjes hiervan vinden? (Jongens mag ook)

thnx xxxx
Das wel aantrekkelijk hoor... voel me zelfs klein met mn 1.68 Als een jongen maar niet een kop kleiner is als mij....
Oud 22-02-2004, 16:38
Elmoo
Elmoo is offline
Hoi,

Ik heb zelf een vriend die iets kleiner is dan ikzelf maar ik maak daar absoluut geen probleem van. Het gaat er voor het grootste deel om de binnenkant en niet om de buitenkant! Ik kan het me wel voorstellen dat sommige meiden een lange gozer willen maar er zijn er ook genieg die daar geen probleem van maken!
Oud 22-02-2004, 16:41
Quiana
Quiana is offline
1.74 zou zelfs een hele fijne lengte zijn voor mij.
Oud 23-02-2004, 08:14
Verwijderd
Ik vind het wel heel aantrekkelijk als ie een stuk (25 cm ofzo) groter is dan ik. Maar ik zou iemand echt niet afwijzen om z'n lengte. Het lijkt me wel vaag om een vriendje te hebben die kleiner is dan ik, maarjah dan zou ie bestwel klein zijn.
Oud 23-02-2004, 10:13
Avondel
Avondel is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 21-02-2004 @ 16:58:

Ja maar de lengtes zijn relatief toch wel gestegen. Mensen zijn nu gemiddeld wel 7 cm groter dan vroeger.
Ik ben best lang 1,80 en voor mijn leeftijd ben ik altijd al best lang geweest. Alle jongens waren toen kleiner dan ik. Nou daar heb ik geen goede ervaringen mee, ze hoefden me allemaal niet. Dus nu val ik toch op langere jongens. Maar ik denk dat als alle meisjes (en dat is helemaal niet Zo) al op langere jongens vielen er nog genoeg meisjes voor jou zijn.
Oud 23-02-2004, 10:32
Verwijderd
Ik ben zelf ook niet groot (1.63m) en ik heb er ook zeker geen problemen mee als een jongen bv. 1.74m is.
Oud 23-02-2004, 10:51
Somebody Special
Somebody Special is offline
Mijn vriend is nog kleiner dan jij
Aangezien ik 1.66 ben zou jouw lengte absoluut goed zijn voor mij.
Ik zou geen kleinere vriend willen hebben maar vanaf mijn lengte is ok!
Oud 23-02-2004, 17:49
ally
ally is offline
pffft wees blij dat je die lengte hebt ... das toch i-d-e-a-al !!!
ikzelf ben 1m87 ... en geloof me niet gemakkelijk om een gepaste jongen te vinden ... maarja an de andere kant op liefde staat geen leeftijd / lengte
maar toch, ik vind het wel leuker dat de jongen groter is ... dus bij jou zal dit wel meestal het geval zijn ... maak je geen zorgen meisje!
Oud 23-02-2004, 17:52
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
ally schreef op 23-02-2004 @ 18:49:
pffft wees blij dat je die lengte hebt ... das toch i-d-e-a-al !!!
ikzelf ben 1m87 ... en geloof me niet gemakkelijk om een gepaste jongen te vinden ... maarja an de andere kant op liefde staat geen leeftijd / lengte
maar toch, ik vind het wel leuker dat de jongen groter is ... dus bij jou zal dit wel meestal het geval zijn ... maak je geen zorgen meisje!
Beter lezen a.u.b Ben een jongen

xxx
Oud 23-02-2004, 17:53
Mush
Mush is offline
heb je het nu tegen de TS, want dat is een jongen volgens mij
Oud 24-02-2004, 17:13
Brian 122
Brian 122 is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-02-2004 @ 19:50:
Waarom is iemands lengte een oppervlakkige reden? Dat jij dat zelf vindt is natuurlijk je goed recht, maar er zullen genoeg mensen zijn die dat niet met je eens zijn. Ik kan nogal slecht tegen mensen die denken dat het uiterlijk een soort ondergeschikte factor is in het bepalen of iemand je aanstaat of niet. Mooie mensen (of mooi nou slank is, of lang, of wat dan ook) hebben gewoon een flinke streep voor, zowel in de liefde, als op de arbeidsmarkt als in het leven in het algemeen. Klinkt hard, maar klopt als een bus. Ik ga mezelf ook niet voor de gek houden door te zeggen dat ik een lelijk meisje wel leuk vind omdat ik zo goed met haar kan opschieten, want als ik dan op het punt sta met haar te zoenen kan ik het toch niet als ze werkelijk afstotelijk is. Iewww.
Jij bent wel cool! ben het helemaal met je eens. Ik krijg ook vaak het verwijt dat ik wat meer naar het innerlijk moet kijken. Maar ik veel t liefst een knap leuk meisje. En als je die al een paar hebt gehad wil je nie meer anders Ik vind wel dat als iemand heel lang is per definitie niet knapper is. Maar tja das een mening.

mzzl
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten