Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() xx |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat het voor echte liefde niet echt invloed heeft... Ik ben zelf ook 1.74m, en ik heb altijd gezegd dat ik op jongens val die kleiner zijn dan ik. Dat zijn er niet zo heel veel, en al helemaal niet mijn huidige vriend
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
m'n vriend is 1,72. en ik 1,68 ofzow.
naja hij is gewoon best wel klein, maar ik heb dat nooit als een probleem gezien, en ik hou 't al ruim 2 jaar met 'm vol ![]() volgens mij maakt 't gewoon weinig uit. Voor sommigen misscihen wel, maar m'n vriendinnen en anderen hebben 't ook nog noooit stom ofzow gevonden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tja, ik vind het wel mooier staan als een jongen groter is dan een meisje...maar ik ben 1.65, dus maak je geen zorgen
![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat 1.74 niet zo'n probleem is, voor de meeste meisjes; het is toch een vrij normale lengte nog. Ik zou het juist wel fijn vinden, ik ben zelf 1.62 dus een niet té lange jongen is dan wel praktisch
![]() Ik heb trouwens een vadertje van krap 1.70, en die had toen-ie jong was toch regelmatig vriendinnetjes. Laatst gewijzigd op 21-02-2004 om 16:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() xxx 1,62 voor een meisje is trouwens juist schattig! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
(en het gaat er niet om dat ik mensen afwijs omdat ze me niet waard zouden zijn, het gaat erom dat mensen jou afwijzen om een oppervlakkige reden, wat maakt de lengte nou uit, ik kan nog best begrijpen dat mensen dik gewoon lelijk vinden, maar dat ze ook nog op lengte zouden oordelen, omdat het een jongen is en die moeten groot en sterk zijn... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
gr |
![]() |
|
Als ik heel eerlijk ben heb ik liever een jongen die langer is dan mijzelf. Ik weet niet waarom, maar voor mijn idee 'klopt' dat beter. Sowieso vind ik lange mannen erg mooi, heeft voor mij iets aparts in de uitstraling (gevoel van bescherming en veiligheid) en heeft een beetje het knuffelbeer-effect
![]() Mijn voorkeur gaat dus uit naar lang, ik kijk vooral ook naar lange mannen. Maar dit betekend niet dat ik niet verliefd zou kunnen worden op wat kleinere mannen. Alleen vind ik langere mannen mooier om te zien en hebben ze naar mijn idee wat extra aan uitstraling.
|
![]() |
Mijn voorkeur gaat uit naar meiden die kleiner zijn dan mij. Dus het zal andersom ook wel zo zijn... zal wel iets biologisch zijn. Zoiets ofzo:
Groter = Sterker = Meer Bescherming Kleiner = Zwakker = Bescherming Nodig Hoewel niet alle kleine mensen minder sterk zijn dan grote mensen..... (ben zelf ook niet echt groot ![]() |
![]() |
|
De meeste meisjes vallen op jongens die langer zijn dan hen. Is in bepaalde opzichten ook praktischer
![]() Maar, veel meisjes zijn ook klein. Ik ben zelf ook maar rond de 1.74m, en mijn vriend is niet veel langer dan mij, het scheelt misschien maximaal 5 centimeter. Dus ik denk dat jij je nergens zorgen om hoeft te maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm bij mij op school lopen iig een heleboel meiden rond die rond de 1.65 zijn ofzo
ik denk dat lange meisjes er wel een probleem mee zouden hebben, maar ik ken ook weer meisjes die een relatie hebben met een jongen die wat kleiner is je moet iig niet denken dat meiden niks met je willen omdat je klein bent.. |
![]() |
|
Ik ben 1.75m, niet klein dus voor een meisje. Ik val vaak op jongens die net, een paar centimeters, langer zijn. Is een jongen kleiner dan mij dan val ik vaak gewoon niet op hem. Is vergelijkbaar op wat voor haarkleur je valt. Puur omdat ik vindt dat enigzins lengte bij een man hoort. Maar tuurlijk als ik een jongen tegenkom met wie het superklikt en ik wordt verliefd, dan boeit dat natuurlijk helemaal niet meer. Ik zou daar niet iemand voor afwijzen.
Ik val dus vaak op jongens die langer dan mij zijn, maar zal er een jongen niet om afwijzen. Trouwens 1.75 is helemaal niet zo klein voor een jongen. |
![]() |
|
Ik vind het wel fijn als de jongen groter is dan ik, want dan krijg je toch een beetje dat 'bescherm' gevoel.
Maar aangezien ik 1.68 ben is het geen probleem en zou ik je dus niet afwijzen enkel en alleen om je lengte. (uberhaupt wijs ik geen jongens alleen maar vanwege hun lengtes af)
|
Ik weet nog goed dat mijn allereerste vriendje een kop kleiner was dan ik. Maar hij was wel iets ouder! Iedereen keek ons raar aan als we hand in hand liepen... Maar goed, ik was 13 en ik zag er vrij volwassen uit voor mijn leeftijd...
Daarna heb ik alleen maar vriendjes gehad die langer waren, mijn huidige vriend is 1:90, ik 1:72...
|
Gelukkig ben ik zelf vrij klein 1.67 ofzo
dus kan ik lekker veeleisend zijn op dit gebied ![]() kzou verliefd kunnen worden op iemand kleiner dan mij, maar vind t toch wel raar, net alsof je met je kleine broertje over straat loopt ![]()
|
Het zou een beetje onzin zijn als je een hartstikke leuke jongen bent dat je dan afgewezen zou worden vanwege je lengte.
Ik vind het wel 'mooier' staan als een jongen groter is dan een meisje ![]() Daarbij, 1.74 is toch niet echt klein? Ik ben 1.59 ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Hoi,
Ik heb zelf een vriend die iets kleiner is dan ikzelf maar ik maak daar absoluut geen probleem van. Het gaat er voor het grootste deel om de binnenkant en niet om de buitenkant! Ik kan het me wel voorstellen dat sommige meiden een lange gozer willen maar er zijn er ook genieg die daar geen probleem van maken!
||
![]() |
Citaat:
Ik ben best lang 1,80 en voor mijn leeftijd ben ik altijd al best lang geweest. Alle jongens waren toen kleiner dan ik. Nou daar heb ik geen goede ervaringen mee, ze hoefden me allemaal niet. ![]() |
![]() |
|
pffft wees blij dat je die lengte hebt ... das toch i-d-e-a-al !!!
ikzelf ben 1m87 ... en geloof me niet gemakkelijk om een gepaste jongen te vinden ... maarja an de andere kant op liefde staat geen leeftijd / lengte maar toch, ik vind het wel leuker dat de jongen groter is ... dus bij jou zal dit wel meestal het geval zijn ... maak je geen zorgen meisje! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mzzl |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Behandelingen voor betere groei? vdbnick | 24 | 25-09-2008 17:33 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[Na] Signaalverwerking Hoempapa | 8 | 17-04-2006 18:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
spiermassa ten koste van je lichaamslengte? FMB King | 19 | 09-07-2004 09:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een Onderzoekje van lichaamslengte Stylus | 16 | 11-06-2004 22:22 | |
Flora & Fauna |
Voor de natuur zijn is vlees eten Verwijderd | 13 | 18-01-2002 12:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Te dik athena_greece | 12 | 07-01-2002 20:32 |