Advertentie | |
|
![]() |
|
Webruimte (wat MB's die via Internet te bezoeken zijn) is iets anders dan een domein, een domein is een naam, verder is het lucht (zoals je merkt ga ik niet door tot in de technische details). Dus je hebt beide nodig.
Ik heb nog zeker wel een plekje voor je op mijn account, maar dan gaat het eruit zien als (bijv.): http://sublex.endoria.net/aqua wat om te bouwen is tot http://watjijwilt.cjb.net Dus roep maar |
![]() |
||
Citaat:
die van cjb.net lijkt me wel wat.. ![]() Femke
||
Citaat:
Veel hosting providers bieden ook erg kleine goedkope pakketten aan. Ik sta zelf gehost bij www.w3b.nl en hun kleinste pakket is een 10MB pakket. Deze kost 36 euro per jaar. Daarbij komt een domeinnaam. Voorbeeld: aquafemme.net (deze is nog vrij BTW, snap niet waarom je 'em in je sig hebt staan), en een .net domein kost 15 euro 96 per jaar. Dus totaal zit je dan op 51,96 per jaar, dit is 4,33 per maand. Lijkt me helemaal niks voor een eigen snelle website zonder enige vorm van reclame. W3B heet tegenwoordig Qweb, en ik heb erg goede ervaringen met deze mensen. Ze reageren supersnel op mailtjes met vragen, en ook aan de telefoon zijn ze erg vriendelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Natuurlijk is eigen webruimte en een eigen domein erg mooi, maar je zegt dat het om een korte mededeling gaat. Dat lijkt mijzelf een beetje weinig voor een hele site.
Dus mocht je genoegen nemen met een URL als http://aquafemme.cjb.net, dan geef je me je pagina(s) maar en ik regel het (in 5 min. ![]() Groeten |
![]() |
|
![]() |
Je zou 't kunnen proberen bij Endoria.net Da's gratis en dan krijg je aquafemme.endoria.net. Geheel gratis met goede support van onze Questor
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() FF serieus, wat voor een mailtje was het? Ik heb namelijk nooit lang hoeven wachten. En op welke dag heb je het gestuurd? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Toevallig dat ik dat met die subdomeinen hier nu lees, ik heb net zo'n scriptje geïnstalleerd.. Ik ben BTW ook wel benieuwd naar je website, wat je ervan gebakken hebt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maargoed, dit is de site geworden, binnenkort gaat het flash gedeelte weg omdat dat strontlelijk is, binnenkort komt de nieuwe site online ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Web] Hoe krijg ik mijn 'site' online? Femic | 14 | 29-01-2006 20:59 | |
Software & Hardware |
[Win NT] Foutmelding bij inloggen vanaf XP plofke | 3 | 28-09-2004 18:58 | |
Software & Hardware |
[mailclient] hotmail Kawoutertje | 11 | 22-01-2004 20:10 | |
Software & Hardware |
[xp] Inloggen op een domein Chilli Dude | 4 | 01-09-2003 23:02 | |
Software & Hardware |
Vraag aan eigenaren van een domein Druk ALT+F4 | 31 | 25-04-2003 11:59 | |
Software & Hardware |
[nl domijn] 29-01-2003 - Waar moet ik aan denken? Verwijderd | 9 | 18-12-2002 15:56 |