Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zit zowel bij Ladot als InternetToday.
Ladot is aan het verbeteren, maar in verhouding duurder. InternetToday was zeer goedkoop (3.50 euro p/m). Zijn nu het dubbele. Voordelen: Website met een eigen domeinnaam. Onbeperkt aantal pop3 e-mail adressen inclusief webmail. 10 MB Webspace. Onbeperkt Dataverkeer. PHP4 / CGI-BIN / PERL5. Frontpage 2000 extensies. Dagelijkse Back-up. Gratis statistieken. MySql database. Dubbel uitgevoerde 155 MBit verbinding direct aan de Amsterdam Internet Exchange. Volledige FTP-toegang. Geen reclamebanners. Mogelijkheid voor Batched-SMTP. Mogelijkheid om de zone-file te wijzigen. Das du best veel. Voor meer info: www.internettoday.nl Greetz |
![]() |
|
of eh... http://www.widexs.com/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 10 MB ruimte is aan de krappe kant vrees ik...nou kan het nog, maar dat gaat snel volzitten als ik wat foto's erop gooi. [edit]Toch bedankt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als die 10 MB te weinig is --> Ze hebben nog grotere pakketten..... Graag gedaan hoor. Greetzz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mjah, zulke aanbieders heb ik wel vaker gezien. Dat ze de naam vanaf eind jan op jouw naam schrijven. Maar ik doe het weer neit, voor als zo'n bedrijf lastig gaat doen...die anderhalve maand kan ik nou ook nog wel wachten ![]() Zal eens kijken welke pakketen er dan nog zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|