Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Netwerkoverbelasting.. toch vreemd dat dat alleen bij hem gebeurt. Echt heel vreemd.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar over 15mins moet je niet moeilijk doen, dat is niks bijzonders.. Maar een dag of 2 wat ik hier las is niet normaal.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad, een kwartier, dat merk ik geloof ik niet eens. Maar als hij belt omdat zijn berichtje er nog niet is (hij heeft altijd ontvangstbevestiging aan) en ik krijg de dag erna ineens dat berichtje... Ja dat vind ik wel erg vreemd.
Het gebeurt trouwens niet altijd hoor, maar toch zeker wel elke maand een keer. Deze week toevallig 2 dagen achter elkaar, daarom vraag ik het maar eens. |
![]() |
|
Ik heb ook t-mobile, dat heb ik ook. Vooral als mn telefoon uit staat en iemand stuurt een smsje, en als ik mn tel dan aan zet krijg ik hem 5/6 uur later pas.
Ligt aan T-mobile. Maarja, nu is mn telefoon helemaal dood terwijl er niks mee gebeurd is. F*ck Motorola.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nare: Zo slecht is t-mobile niet, dus je zwamt. ![]() @alex: wat? netwerkupdate? blaat. Hij pingt als een hond, dat doen alle telefoons. Niet als je ze aan en uit zet, een telefoon is gemaakt om dat de hele tijd te doen. Sommige tel's hebben zo'n leuk knipperend lampje om dat aan te tonen. Anders zou je toch ook niet gebeld kunnen worden? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |