Advertentie | |
|
![]() |
|
Bedankt voor jullie reacties
en Sorrie dat ik zo laat reageer... Iedereen kan wel allemaal slechte dingen over hem zeggen, maar ik kijk daar op een 1 of andere manier doorheen. Ik hou van hem... Liefde maakt blind!!! En dat heb ik aardig door. Maar ik hou gewoon zo veel van hem, en steeds zegt hij, ik geef nogsteeds heel veel om je. Van de week ook... Er is een jongen die mij leuk vind en ik hem eigenlijk ook wel (maar er gaat voorlopig niemand boven mike) had gevraagd of ik in september misschien mee ging op vakantie. Ik had dat verteld aan een hele goeie vriendin van mij in de klas, Het bleek dat toen ik dat vertelde dat Mike achter mij stond. Hij had alles gehoord en was jaloers, verdrietig, en boos tegelijk. Maar het is toch zo.. al ben je jaloers.. geef je toch nog om die persoon, en wil je die gene toch voor jezelf hebben? Ik ben ook heel erg jaloers. En dat is nu een stukje gezakt omdat ik het maar moet accepteren dat hij met andere meisjes gaat. Hij zegt ook heel vaak dat hij het mist.. Alles wat we deden enzo... Hij heeft ook gezegt dat hij nu in de problemen zit sinds het uit is. Hij weet zelf niet met wie hij verder wil.. en wanneer. Maar ik wacht op dat andwoordt.. zodat ik ook weet wat ik moet doen.. Anders blijf ik maar hopen en hopen. En al ga ik door met m'n leven.. Kies ik voor die andere jongen.. En dat zal Mike ook heel erg kwetsen. Ik weet het niet meer.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij reageerde dus boos en verdrietig, hij wil gewoon veel meisjes tegelijkertijd voor zichzelf hebben, dat lijkt me nogal duidelijk.
Trouwens, houd je nou werkelijk zoveel van hem? Waarom vind je die andere jongen dan leuk? Misschien vergis je je en houd je helemaal niet zo heel veel van hem, dat zou ook wel behoorlijk vreemd zijn. |
![]() |
|
Jongens zijn ook maar mensen. Als ze het echt met je menen, als ze je echt willen, dan gaan ze ervoor. Net als wij meiden. En als ze maar zo'n beetje willen spelen, dan vertonen ze dit gedrag, net als wij meiden.
Je kunt hem terugnemen, maar dan zou ik spijkerharde garanties eisen. Kijken hoe hij dat vindt. Wil hij dat niet of houdt hij het niet vol, dan is het wel duidelijk wat hij wil he? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik ben het zat. Androgyn | 13 | 20-01-2005 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |