Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2004, 11:00
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik ben het helemaal zat met de liefde...
ik hou nog onwijs veel van m'n exvriendje waar mee het 2 weken voor valentijn uit ging..
Hij had het uit gemaakt omdat hij niet meer verliefd op me was...
we hadden 4 maanden verkering
We hebben vaak ruzie gehad om de kleinste dingen
ik was jaloers.. en hij werd te snel boos..
paar weken erna zei hij dat hij me nog wel leuk vond..
Ik kreeg weer hoop..
Kregen we weer ruzie.. hij haatte me.. schold me uit.. en ik bleef er maar mee zitten...
Nu heeft hij aan de telefoon gezegt dat hij nog van me houd.
Maar hij zoend wel met vriendinnen van me
en laat wel aan een ander meisje meer zien dat hij haar leuk vind dan dat hij dat aan mij laat zien...
Ik wil gwoon weten wat hij nou wil.. Ik zit hier al vanaf 2 weken voor valentijn alleen thuis.. niks doen.. wachten tot de telefoon gaat.. en wachten tot hij een keer langs komt
kwou gwoon dat hij op een dag naar me toe kwam.. zonder dat ik het wist.. binnen kwam.. zn armen om me heen sloot.. en zei.. diaan het spijt me.. ik hou van je en ik wil je terug.. ik hou het niet langer meer vol.. ik kan het niet verbergen...
Maarja.. dat zal vast niet gebeuren...

Ik wil gewoon duidelijkheid over wat ik nou moet...?
vergeten kan ik hem niet!!!!
Ik zit bij hem in de klas.. dat moet je ook nog weten.
Hij wilt me niet meer, dat is duidelijk, maar waarom zegt hij die dingen dan?

Kan iemand me een beetje helpen?
liefs
diana
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2004, 11:11
_Moby_
_Moby_ is offline
hm aangezien hij af en toe met andere meisjes zoent, is het duidelijk dat 't hem niet echt gaat om met wie hij zoent, maar gaat hem er om dát hij zoent...
Hij is helemaal niet verliefd op jou of op een van die andere meisjes, hij wil gewoon kunnen zoenen met een meisje en kunnen opscheppen bij zijn vrienden. Je moet hem echt uit je hoofd proberen te zetten, anders kost het je alleen maar meer verdriet. Je voelt je dan waarschijnlijk nog een paar weekjes dood ongelukkig, maar je verdiend beter dan hem.

Misschien komt hij idd binnenkort langs en zegt hij dat hij spijt heeft van alles, maar daar moet je echt niet naar luisteren. Als hij dat doet, dan is het omdat hij door andere meisjes is gedumpt ofzo. Hij gebruikt je gewoon.

mja dit is makkelijk praten natuurlijk
Oud 06-03-2004, 11:21
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Laat hem maar lekker in zijn eigen sop gaat koken. Hou op met het wachten op hem en ga verder met je eigen leven. Hij zegt die dingen waarschijnlijk omdat het een egoistische zak is.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:22
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik denk niet dat er echt iemand is die je kan helpen. Je voelt je nu gewoon ff heel erg rot, en je zal geduld moeten hebben totdat dat gevoel over gaat. Probeer hem een beetje te vergeten, natuurlijk is dat moeilijk als hij bij je in de klas zit. Je zal zien, over een paar weken voel je jezelf veel beter.

Oh ja, en als hij van die 'lieve' dingen tegen je gaat zeggen, vraag dan gewoon op de man af wat hij nou van je wil. Je mag hem gerust laten weten dat hij op die manier met jou gevoelens speelt, en dat zoiets heel gemeen is.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom zou je hem terug willen als het niet werkt tussen jullie? Je blijft je toch ongelukkig voelen, ook al hebben jullie je goede momenten.
Dus je zal hem toch moeten proberen te vergeten en op zoek gaan naar een ander.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 15:31
ScionOfBalance
ScionOfBalance is offline
^Is het met deze reactie eens. Als hij geen intresse meer in je toont, is de boodschap duidelijk volgens mij (Sorry als het wat hard overkomt).
Oud 06-03-2004, 17:45
tropic_woman
tropic_woman is offline
Als iemand je keer op keer blijft kwetsen,
zeggen dat hij van je houdt, en dan haat,
met je (vriendinnen??) zoent
wat voor vriendinnen zijn t btw als ze met je ex zoenen die jij blijkbaar nog leuk vindt
maargoed, dat is waarschijnlijk iets anders..
iig, iemand die je keer op keer pijn blijft doen verdient jou niet, en je bent nog maar 14, wil je je nu al op zo'n jonge leeftijd op een slechte relatie storten? want waarschijnlijk kan t toch nix serieus worden aangezien hij wel met andere meisjes zoent, en jullie steeds ruzie hebben etc, denk eens na, wat voel je voor hem, wat wil jij. en als hij je al zo lang laat wachten, is hij het dan wel waard? waarschijnlijk dus niet,
maar vergeet niet, de keuze is aan jou

kusje
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
kwou gwoon dat hij op een dag naar me toe kwam.. zonder dat ik het wist.. binnen kwam.. zn armen om me heen sloot.. en zei.. diaan het spijt me.. ik hou van je en ik wil je terug.. ik hou het niet langer meer vol.. ik kan het niet verbergen...
Ja dat wil iedereen wel...

Citaat:
Maarja.. dat zal vast niet gebeuren...
Helaas meisje,zet die jongen nou gewoon maar uit je hoofd,je bent 14jaar dan moet je nog niet "houden van". Die jongen kan gewoon geen keuze maken, en hij heeft geen respect voor jou en je gevoelens.

Probeer hem te vergeten, en er komt wel een nieuwe
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 10:57
Verwijderd
Hij wil je gewoon gebruiken. Je hebt je vergist in hem, zoiets overkomt iedereen weleens, zet je er overheen en zoek een jongen die jou waard is.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:35
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
je bent veel meer waard dan hem!
je kan echt wel beter krijgen!!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 13:55
Otis
Otis is offline
hee, misschien wil hij wel gewoon neuken.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 07-03-2004 @ 14:55:
hee, misschien wil hij wel gewoon neuken.
Vind je 14jaar niet heel erg jong voor een fuckbuddy? Misschien moeten ze eerst maar eens vingerfriends worden in de discotheek
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 15:21
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Bedankt voor jullie reacties
en Sorrie dat ik zo laat reageer...
Iedereen kan wel allemaal slechte dingen over hem zeggen, maar ik kijk daar op een 1 of andere manier doorheen. Ik hou van hem... Liefde maakt blind!!! En dat heb ik aardig door.
Maar ik hou gewoon zo veel van hem, en steeds zegt hij, ik geef nogsteeds heel veel om je.
Van de week ook... Er is een jongen die mij leuk vind en ik hem eigenlijk ook wel (maar er gaat voorlopig niemand boven mike) had gevraagd of ik in september misschien mee ging op vakantie.
Ik had dat verteld aan een hele goeie vriendin van mij in de klas, Het bleek dat toen ik dat vertelde dat Mike achter mij stond.
Hij had alles gehoord en was jaloers, verdrietig, en boos tegelijk.
Maar het is toch zo.. al ben je jaloers.. geef je toch nog om die persoon, en wil je die gene toch voor jezelf hebben?
Ik ben ook heel erg jaloers. En dat is nu een stukje gezakt omdat ik het maar moet accepteren dat hij met andere meisjes gaat.
Hij zegt ook heel vaak dat hij het mist.. Alles wat we deden enzo...
Hij heeft ook gezegt dat hij nu in de problemen zit sinds het uit is.
Hij weet zelf niet met wie hij verder wil.. en wanneer.
Maar ik wacht op dat andwoordt.. zodat ik ook weet wat ik moet doen.. Anders blijf ik maar hopen en hopen. En al ga ik door met m'n leven.. Kies ik voor die andere jongen.. En dat zal Mike ook heel erg kwetsen.
Ik weet het niet meer..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 15:24
Verwijderd
waarom zou die boos moeten zijn? hij heeft het toch uitgemaakt?

ik zou toch wel proberen om over hem heen te komen want dit werkt natuurlijk niet he...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 15:33
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ja, maar dan voelt hij toch nog wat voor me?
Al zeg ik.. ik wil verder met m'n leven.. ik wil een andwoordt.. zegt hij: ga dan maar lekker met evertjan op vakantie.. dat is die jongen dus..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 17:04
EspumaX
EspumaX is offline
wow en jij ben 14 en gaat met een jongen op vakantie
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 17:15
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
en z'n familie hoor!!!
Zo dom ben ik nou ook weer niet!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 18:28
HowLovely
HowLovely is offline
hey meissie! ook ff een reactie van mij!
Kop op he!

*knuffel*
Oud 09-03-2004, 18:38
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Hey Meis!
Dankje!!
Jij o0k hé, en je weet dat ik er voor je ben
Liefs
Kusje
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 20:11
HowLovely
HowLovely is offline
Ja, I know...tnx!
Oud 09-03-2004, 20:34
Gaea
Gaea is offline
Had jij geen verkering met een jongen van 21? Lijkt me dan een beetje sterk dat hij dan bij je in de klas zit. Of is dat uit en is het nu met je nieuwe vriend ook alweer uit?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:26
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
ik heb nog nooit een vriend van 21 gehad!
dus ik denk dat je de verkeerde voor je heb..
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:20
Verwijderd
Hij reageerde dus boos en verdrietig, hij wil gewoon veel meisjes tegelijkertijd voor zichzelf hebben, dat lijkt me nogal duidelijk.

Trouwens, houd je nou werkelijk zoveel van hem? Waarom vind je die andere jongen dan leuk? Misschien vergis je je en houd je helemaal niet zo heel veel van hem, dat zou ook wel behoorlijk vreemd zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:28
juno
juno is offline
Jongens zijn ook maar mensen. Als ze het echt met je menen, als ze je echt willen, dan gaan ze ervoor. Net als wij meiden. En als ze maar zo'n beetje willen spelen, dan vertonen ze dit gedrag, net als wij meiden.

Je kunt hem terugnemen, maar dan zou ik spijkerharde garanties eisen. Kijken hoe hij dat vindt. Wil hij dat niet of houdt hij het niet vol, dan is het wel duidelijk wat hij wil he?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten