Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wat een kop zeg |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zieke geest als je zo iemand daarnaartoe stuurt. En het interesseert me niet of het een hardstikke aardige jongen is, het is idioot dat ze hem op TV hebben laten zien. Dan kun je dit soort reacties verwachten. En jah, ik zat me ook kapot te ergeren aan die kerel.
|
sorry hoor maar die jongen is geestelijk niet goed en heeft zichzelf naar idols gestuurd. ik vind het sneu dat idols misbruik van hem maakt. o.a. dat optreden in de arena was een verplichting. belachelijk dat ze hem een contract hebben laten tekenen.
daarnaast kan het me aan mijn reet roesten of ik dit soort reacties kan verwachten, ik vind het laag om grappig te doen over geestelijk gehandicapten. okee geestelijk gehandicapt is voor hem een groot woord maar dan nog. ik vind het allemaal heel sneu voor hem, die jongen heeft geen idee dat ie voor lul staat. in het verleden zijn er ook keiharde 'grappen' met hem uitgehaald, ik vind niet dat je zoiets kunt maken.
||
Citaat:
||
Citaat:
en het is ook niet aardig om over bart de graaff te zeggen dat ie lelijk was, maar hij was t wel |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Veilig vrijen bierkoning | 86 | 07-02-2013 21:57 | |
Lichaam & Gezondheid |