![]() |
|
![]() |
IK wil er graag volwassener uitzien. Hebben jullie ideen wat ik kan doen met haar en kleding?
WAt vooral niet en wat vooral wel voor een voolwassen uiterlijk? http://www.danssalonincasa.nl/fotos/...B_IMG_4739.JPG |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je ziet er niet erg jong uit, das een compliment ![]()
|
Ik vind ook dat je er wel als 18 uitziet eigenlijk. Maar goed, wat misschien helpt: je haar iets donkerder laten verven, lange blonde haren hebben al gauw iets meisjesachtig. Je kan ook je haar wat vaker vast doen. Een iets donkerdere lippenstift maakt ook al vaak iets serieuzer. Ik raad bij jou geen pasteltinten en shit aan, vermijd het zuurstok-effect
![]() ![]()
|
Ik zou felle kleurtjes vermijden, je haar in een bepaald kapsel/model laten knippen (staat vaak ouder dan een simpele staart vind ik) een beetje make-up opdoen (lippenstift, mascara en eventueel beetje oogschaduw (ook niet van die felle kleurtjes)), teveel make-up is niet mooi en kan ook jonger maken.
|
Verwijderd
|
er volwassen uitzien, begint bij je volwassen te gedragen. Daardoor neem je een andere levenstijl aan met als gevolg dat je andere dingen gaat waarderen en weer andere dingen aan de kant schuift.
Je kunt er nog zo volwassen uitzien, als je van binnen nog een klein kinderachtig puberig meisje bent, zul je nooit een volwassen uitstraling krijgen |
![]() |
|
bij deze ga ik even iedereen bijlangs die zichzelfs voor lul zet en zodoende mij een lachbui geeft
*bij dezen* alvorens mijn excuses voor het volgende ![]() ...................................................................... ................................... whahahahahahaha ![]() ZIELIG hihi
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom wil je er nu per se volwassener uitzien? Ik heb liever dat ik er jong uitzie, maar dat mensen me dan leren kennen en zien dat ik toch geen zo'n snotaap ben dan omgekeerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Jeugdig uiterlijk Gamut | 55 | 14-09-2007 12:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe word ik gezond wat dikker ekain | 49 | 04-06-2007 19:12 | |
De Kantine |
beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je #2 hmhm | 500 | 28-10-2004 22:15 | |
Liefde & Relatie |
Waar val je op? Big Brother | 48 | 11-11-2003 15:29 | |
Liefde & Relatie |
Wouk ff kwijt Super Vegeta | 30 | 16-04-2003 17:49 |