|
|
Bekijk resultaten poll: Waar val je op? | |||
Goed/ leuk gevoel voor humor. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 20.49% |
Enige mate van intelligentie. |
20 | 16.39% |
Een mooi figuur. |
3 | 2.46% |
Een knap/spontaan koppie. |
33 | 27.05% |
Iets anders. |
41 | 33.61% |
Aantal stemmers: 122. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik val op jongens die lekker rustig zijn niet van die jongens die zo héél graag op de voorgrond willen staan en stoer doen.
doe mij maar een rustige lieverd !!! die alleen druk doet als hij dat wil en niet omdat hij stoer wil doen voor zijn vrienden
||
Verwijderd
|
Citaat:
In ieder geval vind ik een grote algemene ontwikkeling minstens even belangrijk, zo niet belangrijker dan goed zijn in bed. Anders zou ik telkens moeten denken 'god, die trut kan niet spellen' terwijl ze me pijpt. |
![]() |
|
![]() |
maar ik bedoel als het gelijk goed is is het gewoon heel erg meegenomen. als het niet goed gaat in bed kan je wachten tot het komt maar in de meeste relaties worden dat grote frustraties, maar het is idd niet hét belangrijkste
|
Ach, er zijn zoveel dingen die meespelen. Hij moet erg intelligent zijn -staat echt op nummer 1...helaas (?)-, goed gevoel voor humor hebben, me het gevoel geven dat ik 'veilig' ben bij hem -ik heb al genoeg andere dingen aan m'n hoofd, ik wil niet dat m'n vriendje een soort extra 'probleem' wordt- en aantrekkelijk zijn. Maar ja, je kan zoveel willen ^_^
|
![]() |
|
Ogen en blik, figuur in die mate dat ie niet dik moet zijn voorderst maakt het me niet zoveel uit, aantrekkelijk koppie, houding (hij moet er niet bijlopen als een macho-rapper of weet ik veel, dan heeft ie dus duidelijk een andere lifestyle dan ik), hoe hij me aanspreekt (afknapper of niet), humor, is ie aardig, blablabla....tja geen idee
Owjah....hehe van die 17 jarige BrEeZah-jochies met strakke shirtjes, stevig in de gel etc....echt afknapper.....van die uitgaansjongens dus, daar moet ik echt niks mee...brrrr maarja die zijn ook te jong voor mij dusss. Laatst gewijzigd op 10-11-2003 om 21:51. |
![]() |
|
Ik val op een mooi en spontaan koppie (daar heb ik dan ook op gestemd, duh). De rest van het lichaam kan me echt niet zoveel schelen, als het koppie maar mooi is en het innerlijk verder ook oké is.
![]()
|
![]() |
Hmm. Niet te kiezen.
Het punt is dit. De mate waarin die factoren meetellen hangen af van de persoon en zijn dus iedere keer anders... Maar waar vaak wel een patroon in zit: - Als ik een persoon voor de eerste keer zie is het dr hoofdje dat me over de streep van maniakaliteit haalt. ![]() - Dan leer ik haar een beetje kennen (mij kennende alleen in het uiterste geval ![]() - Dan leer ik haar wat beter kennen: "goh, ze is nog slim ook" (zwijmel) -en pas als ik haar naakt gezien heb vallen haar andere uiterlijke perfecties me op. naja. ofzo. Ik stem niet.
|
Verwijderd
|
Ik val op een persoon, en elk persoon bevat een mate van intelligentie, een soort van gevoel voor humor, een zeker uiterlijk, een figuur, etc. Dus ik denk niet dat ik hiertussen kan gaan kiezen. Daarbij val ik vooral op of-het-fantastisch-klikt, en dat staat er helemaal niet bij
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||