Advertentie | |
|
![]() |
||||||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
aklsf iedere jngen alleen maar op een type meisje valt wat maaktm het nou uit blond of bruin haar ??? als ze maar lief is en alles er bij elkaar leuk uitziet
![]()
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Op wat voor meisjes vallen jullie, dun of wat steviger
geen skelet maar ook niet een met handvatten Klein of grote borsten? maakt niets uit Lang of kort haar? maakt niet uit als het maar verzord is Groot of klein? maakt niet uit (liever niet te groot) Dikke of dunne lippen? ggen dunne maar ook geen dikke (liever gewoon volle lippen) Blond of donker haar? maakt me niets uit En wat hebben jullie liever, een vaste relatie of losse fladders? vaste relatie Wat vinden jullie niet kunnen in een relatie? vreemdgaan/liegen/stelen/beledigen enz En waar kan je jezelf ontzettend aan ergeren bij meisjes?! eigendunk
|
ik viel op mn vriendin omdat ze het figuur heeft waar ik op val: en dat is....
Mooie ronde kont, lang bruin haar, blauwe ogen, mooie volle borsten en slank.. Verder heeft ze ook het leukste karakter dat je maar kan bedenken voor een meisje ![]()
|
![]() |
ik val op slank, lekker kontje, op normale borsten, dus geen lola ferrarie achtige praktijken, lang haar vind ik leuk
![]() Ik vind vreemdgaan niet kunnen in een relatie en ik erger me het meest aan meiden die je dumpem, zodat ze de meest makkelijke oplossing kiezen als het effe wat minder gaat, in plaats van proberen dat het toch nog goed komt. greetz me
|
Jah net zoals the_conquer net zegt:
Gewoon mooie volle kont..je moet natuurlijk wel iets kunnen vasthouden weet je ![]() Zolang het geen hangborsten zijn is alles goed,maar ik val vooral op grote borsten(well blame me) Donkerblond of lichtbuin haar Redelijk groot..rond de 1.80 is wel goed. Dunne lippen Vaste relatie!!!!! Ik kan absoluut niet tegen een vrouw die alleen over zich eigen blijft doorpraten :@
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Waar vallen jullie meer op? (MEIDEN, Gays?) dd51001 | 14 | 08-10-2015 20:34 | |
Liefde & Relatie |
Waar val jij op ? Sammie22 | 6 | 16-08-2012 13:59 | |
Liefde & Relatie |
Waar vallen jullie op?? bo0mm | 14 | 07-07-2003 14:51 | |
Liefde & Relatie |