Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan even niet echt op iets komen maar dat komt nog wel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ja, ik word ookal zo agressief van die leen-reclames ![]() "Wij werken volgens strenge HACCP-eisen" (bij de Plus versafdelingen). Dat mag ik hopen ja, aangezien het bij wet verplicht is ![]()
||
Citaat:
Agterin... OMG...
||
Citaat:
|
'Een beetje van jezelf en een beetje van Maggi'
'Als het aan de kat lag, kocht ze Whiskas' 'Renault, créateur d'automobiles' 'Tefal, je denkt ook aan alles' 'DeLonghi, DeLonghi, maakt het leven makkelijk' 'Univé, daar plukt ù de vruchten van' 'Mona maakt de beste toetjes ter world' 'Hans Anders, alleen de prijs is anders' 'Witte Reus, wast een berg, kost een beetje' |
![]() |
|
Sooo hí
dat nummer blijft ge hele dag in m'n hoofd hangen.. het is vrijdag..en we komen samen sms al je namen vergeet niet die ene dame..*smsss* stuur maar door stuur maar door, paas maar door paas maar door, lallala laalaa smsen!!!!! geen bericht....jezus!! ![]()
Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 19:16. |
![]() |
|
![]() |
ik ben dol op de reclame van kanis en gunnink ofzo..gunnik weet ik t:
-de jongeren van tegenwoordig drinken geen koffie meer bla bla bla... en daarom hebben we nu : koffie paaaadzzz drink jij je koffie nou maar op gunnink...straks word het nog cooool.. ![]() ennuh..die nieuwe die domme: ik vind jou egt giga goed, als je zelf je gordel om doet "op de achterbank" "op de achterbank" (goochem het gordeldier..) ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquète tv-reclames inge23 | 11 | 30-01-2010 02:12 | |
Films, TV & Radio |
enquète tv-reclames inge23 | 8 | 09-12-2009 19:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hulp bij inleiding profielwerkstuk over reclame vrouw-wezen | 6 | 16-10-2005 12:48 | |
Films, TV & Radio |
(Ringtone) Reclames van de buis ??? Jouri | 31 | 05-08-2005 19:45 | |
Films, TV & Radio |
Leukste/ grappigste reclames van dit moment!! Ilsuuuh | 20 | 22-12-2004 16:27 | |
Films, TV & Radio |
Reclame Gatara | 2 | 03-01-2003 12:52 |