Oud 23-03-2004, 18:34
Krekker
Krekker is offline
Ik heb het programma Nero imagedrive binnenkort nodig, maar ik kan nergens op internet echt uitgebreide informatie erover vinden.

Dus vandaar drie vragen:
[list=1][*]Waar kan ik het krijgen (is het te downloaden)?[*]Hoeveel kost het (in andere woorden: is het freeware)?[*]Heb je het wel eens gebruikt en zo ja, wat zijn je ervaringen ermee?[/list=1]

PS: Ik heb al Nero burning rom, dus bij het beantwoorden van mijn tweede vraag graag rekening mee houden.

Alvast bedankt.

Edit: nog een vraag: zijn er betere alternatieven om een .iso bestand te gebruiken zonder te branden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2004, 18:49
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
w4s4 cr4ft schreef op 23-03-2004 @ 19:34:
Edit: nog een vraag: zijn er betere alternatieven om een .iso bestand te gebruiken zonder te branden.

wat is zelf wel lekker vindt werken is Daemon tools (verwissel de 'A' en 'E' nie, dat geeft veel pr0n sites )
andere zweren weer bij 'Alcohol 120%' (of was 't nou 100%?)

met Nero imagedrive heb ik overigens geen ervaring
Oud 23-03-2004, 18:54
M@rco
M@rco is offline
Daemon Tools

Alcohol 120% is een vergelijkbaar progranma, maar aangezien Daemon Tools gratis is en Alcohol 120% niet zou ik niet weten warom je voor die laatste zou kiezen.
Oud 23-03-2004, 19:06
Krekker
Krekker is offline
Kom er net trouwens achter dat het met cloneCD ook kan (handiger, staat al op mn computer)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten