![]() |
|
![]() |
Champion (USA)
The Promise (USA) Rise & Fall (Bel) Justice (Bel) Revealed (NL) Vrijdag 23 April Innocent Hengelo 8 pleuro / 20:00 Flesje Grolsch 1 pleuro, frisdrank 50 pleurocent reserveringen: iyffest@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zaterdag 1 Mei: CONCERT: PUNK: MONKEY FACES (italie) + OUZO (italie) + HARBOUR optreden van jou? zo ja dan kom ik wel ff kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ohja donderdag was ik dr btw niet omdat dr iets tussen kwam ![]() Mijn excuus aan Capster daarvoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
up!
Ik zit alleen met een vervoer probleempje dit weekend... Ik woon in Ridderkerk (tussen Rotterdam en Dordrecht) Vrijdag wil ik naar Hengelo en zaterdag naar Groezrock. Vrijdag kom ik niet meer met OV thuis / op het treinnachtnet. En mijn vervoer voor zaterdag is gecancelt... 1. Gaat iemand EN naar Hengelo EN naar groezrock, die mij een slaapplek + vervoer kunnen aanbieden. 2. Gaat iemand naar Groezrock via Rotterdam/Dordrecht ofzo. 3. Kan iemand mij op het treinnachtnet dumpen op vrijdag avond (Utrecht ofzo) Of rijdt er iemand richting Rotterdam terug? 4. Gaat iemand richting arnhem? Want vanuit daar kan ik missch. vervoer naar Groezrock krijgen Uiteraard tegen vergoeding van leuke verhalen en wat geld voor benzine... arjan_soporific@hotmail.com
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jij bent echt kleiner dan ik dacht ![]() Maargoed Ja de shows De laatste 2 vond ik wel vet op het politiek correcte straight edge geblaat. 't dak ging dr af alleen was ik te lui om enige scenepoint binnen te slepen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
tuurlijk is er wel een gulden middenweg.. misschien niet makkelijk maar al t extreme is toch gewoon kut? wat je nou zegt is wel heel makkelijk.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||