Oud 03-04-2004, 23:10
Gatara
Gatara is offline
Dode en gewonden bij razzia tegen terreurverdachten Madrid

Uitgegeven: 3 april 2004 22:19
MADRID - Tijdens een grote razzia zaterdagavond in Madrid tegen vermoedelijke islamitische terroristen zijn een dode en enkele gewonden gevallen, aldus de publieke radio.

De politie wilde in de zuidelijke buitenwijk Leganés verdachten van de aanslagen op vier forensentreinen op 11 maart in Madrid oppakken.
nu.nl

Oud 04-04-2004, 09:49
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Doden door explosie bij razzia tegen terreurverdachten Madrid

Uitgegeven: 3 april 2004 22:19
Laatst gewijzigd: 4 april 2004 08:50

MADRID - Door een explosie tijdens een operatie tegen vermeende islamitische terroristen zijn zaterdagavond in de Spaanse hoofdstad Madrid drie verdachten en een agent van een speciale eenheid omgekomen. Dat heeft minister Angel Acebes van Binnenlandse Zaken bevestigd. Elf politiemensen raakten zwaargewond.

Acebes zei dat de politie denkt dat onder de drie omgekomen verdachten, zich daders bevonden van de aanslagen van 11 maart in Madrid op vier forensentreinen. De drie verdachten "hebben met behulp van een krachtige explosieve lading'' de ontploffing veroorzaakt waarbij zij en de politieman omkwamen, vertelde de minister.

De actie had plaats in de zuidelijke buitenwijk Leganés. Volgens omwonenden probeerde de politie drie Noord-Afrikanen te arresteren. De verdachten verschansten zich in een woning en dreigden het gebouw op te blazen. Een zegsman van de politie verklaarde eerder op de avond dat het bij de ontploffing om een "gecontroleerde explosie'' ging. De omgeving is door de politie afgegrendeld.

Door de aanslagen van 11 maart kwamen 191 mensen om het leven en raakten er meer dan 1900 gewond. Vrijdag werd nog een bom gevonden naast het spoor van de hogesnelheidstrein AVE tussen Madrid en Sevilla. De springstof was volgens minister van Binnenlandse Zaken Acebes van dezelfde soort als gebruikt is bij de aanslagen in Madrid.

----

Hm, ze zijn wel flink bezig daar.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 10:09
El_Nour
El_Nour is offline
Ze zijn echt de weg kwijt,

stelletje kut-Marokkanen!

Oud 04-04-2004, 10:13
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
El_Nour schreef op 04-04-2004 @ 11:09 :

doei!
Oud 04-04-2004, 10:19
Gebakken Lucht
Gebakken Lucht is offline
Citaat:
El_Nour schreef op 04-04-2004 @ 11:09 :

Toevoegende waarde nihil....

kut-Amsterdamseuitspraak-bidster

Wel schrijnend dat het zo loopt...
Oud 04-04-2004, 11:12
El_Nour
El_Nour is offline
Citaat:
Gebakken Lucht schreef op 04-04-2004 @ 11:19 :
Toevoegende waarde nihil....

kut-Amsterdamseuitspraak-bidster

Wel schrijnend dat het zo loopt...
Jouw post voegt wel waarde toe wil je zeggen.

En ik vind het inderdaad een stel klootzakken. O.a omdat ik, als Marokkaanse zijnde, daar weer op wordt aangekeken..!
Oud 04-04-2004, 11:21
Gebakken Lucht
Citaat:
El_Nour schreef op 04-04-2004 @ 12:12 :
Jouw post voegt wel waarde toe wil je zeggen.

En ik vind het inderdaad een stel klootzakken. O.a omdat ik, als Marokkaanse zijnde, daar weer op wordt aangekeken..!
Misschien ook niet Daar oordeel ik zelf maar niet over....

En als jij daar op aangekeken wordt is dat de schuld van de mensen die je daar op aankijken. Je moet het echt per individu bekijken. Ik ben als nederlander niet medeverantwoordelijk voor onze geschiedenis, voor RaRa, voor onze gedragingen in Kosovo. Net zo min zijn Duitsers verantwoordelijk voor WOII, dat waren nl. specefieke Duitsers en niet Duitsers. Ik zal jou nooit aankijken op deze daden, net zoals ik de Amerikanen en Bondgenoot-inwoners niet de schuld kan geven van de gedragingen van hun regeringen. Hogeuit kan ik sympathie verwijten, en dat geldt ook niet voor iedereen. Je moet niet mensen om beleid en gedragingen van afkomstgenoten te gaan generaliseren.

Je vind het denk ik, hoop ik, geen kut-marokkanen, maar kut-bommenleggers, WANT DAT ZIJN HET!
Oud 04-04-2004, 11:24
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Gebakken Lucht schreef op 04-04-2004 @ 12:21 :

En als jij daar op aangekeken wordt is dat de schuld van de mensen die je daar op aankijken. Je moet het echt per individu bekijken. Ik ben als nederlander niet medeverantwoordelijk voor onze geschiedenis, voor RaRa, voor onze gedragingen in Kosovo. Net zo min zijn Duitsers verantwoordelijk voor WOII, dat waren nl. specefieke Duitsers en niet Duitsers. Ik zal jou nooit aankijken op deze daden, net zoals ik de Amerikanen en Bondgenoot-inwoners niet de schuld kan geven van de gedragingen van hun regeringen. Hogeuit kan ik sympathie verwijten, en dat geldt ook niet voor iedereen. Je moet niet mensen om beleid en gedragingen van afkomstgenoten te gaan generaliseren.

Je vind het denk ik, hoop ik, geen kut-marokkanen, maar kut-bommenleggers, WANT DAT ZIJN HET!
Heel mooi gezegd maar we weten allemaal wel dat het in de praktijk anders gaat en dat marokkanen en moslims hier wel degelijk op aangekeken worden en er zijn zat mensen die dat ook nog goed proberen te praten. "Ze" moeten zich maar eens verantwoorden en distantiëren enzo...je kent het wel. het zou inderdaad per individu bekeken moeten worden want daar hebben wij het zogenaamd allemaal zo hoog van op.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 11:29
Gebakken Lucht
Citaat:
LaResistance schreef op 04-04-2004 @ 12:24 :
Heel mooi gezegd maar we weten allemaal wel dat het in de praktijk anders gaat en dat marokkanen en moslims hier wel degelijk op aangekeken worden en er zijn zat mensen die dat ook nog goed proberen te praten. "Ze" moeten zich maar eens verantwoorden en distantiëren enzo...je kent het wel. het zou inderdaad per individu bekeken moeten worden want daar hebben wij het zogenaamd allemaal zo hoog van op.
Dat gebeurt zeker, maar daar kijk ik de mensen die zo zo er op (neer)kijken op aan. Anders kan ik wel losgaan op elke autochtoon die ik tegen kom. AJB, hoe ging het 100 jaar terug nou hier? en dan denk je ontwikkeld te zijn door de compu en het electronisch koffiezettertje en gelijk heb je de wijsheid in pacht en kan je even lekker arro neer gaan kijken. Men moet zelf bepalen of men zich daar van distantieerd. Ik distanieer me nl. helemaal niet van elke vorm van geweld of terrorisme, al geef ik het zeker niet de voorkeur.

En als we weten dat medelanders zo denken, moeten dan de marokkanen e.d. veranderen.....Neuj, verander ik liever die medelanders met hun rechtlijnige en IMO simplistische gedachte.

edit:
---->moest eigenlijk zijn gedachte/n/ maar dis ook leuk
Oud 04-04-2004, 11:31
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Gebakken Lucht schreef op 04-04-2004 @ 12:29 :
Dat gebeurt zeker, maar daar kijk ik de mensen die zo zo er op (neer)kijken op aan. Anders kan ik wel losgaan op elke autochtoon die ik tegen kom. AJB, hoe ging het 100 jaar terug nou hier? en dan denk je ontwikkeld te zijn door de compu en het electronisch koffiezettertje en gelijk heb je de wijsheid in pacht en kan je even lekker arro neer gaan kijken. Men moet zelf bepalen of men zich daar van distantieerd. Ik distanieer me nl. helemaal niet van elke vorm van geweld of terrorisme, al geef ik het zeker niet de voorkeur.

En als we weten dat medelanders zo denken, moeten dan de marokkanen e.d. veranderen.....Neuj, verander ik liever die medelanders met hun rechtlijnige en IMO simplistische gedachte.

edit:
---->moest eigenlijk zijn gedachte/n/ maar dis ook leuk
Hoezee
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 12:38
El_Nour
El_Nour is offline
Citaat:

Oud 04-04-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:

Was het maar in praktijk ook zo...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten