Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kinders ga Nova, het Journaal, een leuke documentaire of iets anders fijns kijken daar steek je nog eens wat van op
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: ik heb het niet gezen dus ik zou het niet weten,het kan me vrj weinig schelen ook... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat haar van Jeroen Post vond ik trouwens ook niks inderdaad. De rest heb ik niet zo gevolgd. Ow ja, Sugababes zagen er natuurlijk weer prima uit! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
*zucht* Tuttige lesbofoob...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op wat voor meisjes val jij dan? ik snap echt niet dat mensen kunnen zeggen dat Hilary niet mooi is.. Jaloers kind ![]() [ontopic] Hilary!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik vond Jim er ook vreselijk uit zien, met die bijna kale kop. En Marco quasi hip. ![]() Veel meer heb ik niet gezien eig. Ik vond Silvie Meis irritant ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het was wel leuk om te zien hoe nerveus ze werd van Birgit's aanbod . ("Nou eh schat, eh zullen we dat maar niet doen, anders gaat onze lipgloss er aan hihi") |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ze praat irritant. En ze lacht steeds heel hard door die microfoon om haar eigen grapjes, terwijl er verder niemand lacht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en elke keer na de uitreiking "en we gaan nu snel door naarrr...." .. het was er wel erg goed ingestampt dat ze weinig tijd hadden ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
<33 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |