Oud 18-04-2004, 18:48
littlegurl
littlegurl is offline
Hej!
Ik hoorde van een vriendin die deze pil ook slikt dat t puistjes verminderd, dat zou ik erg graag willen! Maar wat ik graag zou willen weten...kom je er van aan??? Of heeft t andere vervelende bijverschijnselen?
Oud 18-04-2004, 18:51
Verwijderd
het heeft dezelfde bijwerkingen als andere anticonceptiepillen, plus dat het acne en overmatige haargroei vermindert, maar dus 'gewoon' de dingen van dat je hoofdpijn ervan kunt krijgen of misselijk kunt worden of overgevoelige borsten kunt krijgen, maar dat gebeurt vaker niet dan wel. Je kunt er dus een paar kilo van aan komen in de eerste paar maanden, maar veel niet, en daarna kom je er ook niet meer van aan, in vrijwel alle gevallen.

enne piltopic
Oud 18-04-2004, 19:19
Redhair
Redhair is offline
maar de dingen die Sarah zei KUNNE natuurlijk gebeuren, maar dat hoeft niet. Ik heb ook de diana pil en heb geen bijwerkingen.
Oud 18-04-2004, 22:07
Verwijderd
Ik heb 'm 2,5 jaar geslikt en had geen bijwerkingen.. maar m'n puistjes werden er niet echt minder van ofzo. Maar toen ik ermee op hield kreeg ik ineens puistjes op m'n rug. (die gelukkig alweer weg zijn ). Maargoed, het verschilt per persoon. Je hoeft niet bang te zijn voor andere bijwerkingen tov een andere pil ofzo.
Oud 19-04-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 18-04-2004 @ 23:07 :
Ik heb 'm 2,5 jaar geslikt en had geen bijwerkingen.. maar m'n puistjes werden er niet echt minder van ofzo. Maar toen ik ermee op hield kreeg ik ineens puistjes op m'n rug. (die gelukkig alweer weg zijn ). Maargoed, het verschilt per persoon. Je hoeft niet bang te zijn voor andere bijwerkingen tov een andere pil ofzo.
Nou...

Ik heb daar duswel heel erg veel bijwerkingen van gekregen, terwijl ik nu een andere pil slik, en daar helemaal geen bijwerkingen van heb!
Oud 19-04-2004, 09:59
cyntha
cyntha is offline
Ik slik ook de diane pil en heb helemaal geen last van vervelende bijwerkingen gehad. Maar mijn puistjes werden er niet minder van.
Oud 19-04-2004, 10:34
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 19-04-2004 @ 10:43 :
Nou...

Ik heb daar duswel heel erg veel bijwerkingen van gekregen, terwijl ik nu een andere pil slik, en daar helemaal geen bijwerkingen van heb!
maar dat lag dan niet per se aan de dianapil, maar aan de combinatie jou+dianapil. Er zijn ook mensen die heel erge bijwerkingen van een andere pil krijgen
Oud 19-04-2004, 10:40
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-04-2004 @ 11:34 :
maar dat lag dan niet per se aan de dianapil, maar aan de combinatie jou+dianapil. Er zijn ook mensen die heel erge bijwerkingen van een andere pil krijgen
Ik noem een microginon 30. Leuke pil om mee te beginnen, not...

Maar goed de kans bestaat dat het niet helpt voor je puistjes, net zoals dat er een kans bestaat dat je bijwerkingen krijgt.
Oud 19-04-2004, 10:51
*sieske*
*sieske* is offline
Ik heb ook nogal vervelende bijwerkingen van de diana pil gehad. Ben 10 kg aangekomen en ben een hele maand lang ongesteld geweest terwijl ik dus gewoon de pil slikte! Dat was echt een bijwerking, ik ben namelijk naar de huisarts geweest daarvoor. Echt heel erg irritant! Ik moest direct met de diana pil stoppen, en heb nu een andere waarbij ik geen bijwerkingen heb. Ik hoop voor je dat jij geen bijwerkingen hebt van die pil.
Oud 19-04-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 19-04-2004 @ 10:43 :
Nou...

Mja het hangt idd van de persoon+pil combinatie af. Ik heb van de Diane en van de Microgynon 30 geen bijwerkingen gehad.

Maar ik bedoelde te zeggen dat je in principe van iedere pil dezelfde bijwerkingen kunt krijgen, dus dat ze niet bang hoefde te zijn dat je bij de diane speciaal ergere bijwerkingen kunt krijgen.
Oud 19-04-2004, 14:02
Ieke
Ieke is offline
Hier hebben we het piltopic voor.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=755565

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten