Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *schelden doen we nog altijd via pm ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar toch "sommige", had wat dat betreft wel gelijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overspoeld? Er wonen 1.5 miljoen Turken, Marokkanen, Surinamers en Antillianen in Nederland en nog eens 1.5 miljoen allochtonen van andere komaf, zoals Chinezen, Spanjaarden, Italianen, et cetera.
Dat noem ik geen schrikbarende getallen. En worden we overspoeld? ik denk van niet. Kijk maar: Bevolking; kerncijfers Allochtonen, relatief 1996...16,1% 1997...16,4% 1998...16,7% 1999...17,1% 2000...17,5% 2001...18,0% 2002...18,4% 2003...18,8% (Bron: Centraal Bureau voor de Statistiek) Nauwelijks 'overspelen te noemen, denk ik. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, zij komen met 'gewone' migranten op de grote hoop, wat eens te meer wijst op het kleine percentage dat ons zou 'overspoelen'. Bovendien is men niet bezorgd om vluchtelingen, die ons land na verloop van tijd weer verlaten, toch? Die vormen immers geen probleem. Laatst gewijzigd op 20-04-2004 om 21:52. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Neem bijvoorbeeld Gauloises, zn vader is nederlander, en zn moeder is duitser, toch staat ook hij geregistreerd als allochtoon, terwijl hij gewoon hier geboren is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar waarom vind je het in nederland te vol, en waarom vind je dit zwaarder wegen dan het recht van de vluchteling op leven?
||
Citaat:
Dit is off topic ![]() Overal waar ik kom, worden weer huizen en flats gebouwd. Geen enkel stukje grond is meer veilig ![]() En dan al die kinderen die opeens uit de grond groeien ![]() Daarom vind ik het te vol en dan reken ik nog niet eens al die familiehuizen van de "allochtonen" mee die hier al wonen en zich nog sneller dan het licht voortplanten. (oke, das iets overdreven, maar meestal hebben ze meer kinderen dan nederlanders) Ik vind het niet zwaarder wegen, maar op een gegeven moment moet je een grens trekken. vol is vol. En tja...dan zul je altijd wel argumenten krijgen van "vol? Waar heb jij het over? Nog zat weilanden, zet daar nog maar wat asielzoekercentrums neer en goedkope woningen voor degene die hier mogen wonen" ..... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
sterftecijfers nemen toe, geboortecijfers nemen af, emigratiecijfers nemen toe, immigratiecijfers nemen af, vergrijzing neemt toe, druk op de arbeidsmarkt neemt toe. Autochtone vrouwen krijgen gemiddeld 1,7 kinderen. Vanaf 2050 zal een echte daling in de bevoling inzetten, waarbij het maximum waarschijnlijk +- 18 miljoen is. Daarnaast wordt nog steeds het grootste gedeelte van Nederland ingenomen door boeren, en niet door de natuur of flats. Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De reden waarom ik het te vol vind, heeft niks met het topic te maken...niet direct dan Autochtonen krijgen 1,7 kind en de allochtoon ..... volgens mij iets meer .... ![]() De weilanden strekken zich ook in de breedte, de flats in de hoogte... logisch dat de weilanden dan meer ruimte op de grond hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
*vermomd zich gauw als man* ![]() ![]() ik bedoelde alleen uit te leggen waarom het logisch is dat weilanden meer ruimte hebben dan flats...als flats zich ook in de breedte i.p.v de hoogte zouden strekken, zouden de flats het winnen "hele vage zin, I know" |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Duo Punotti .... tja, het is wel zo, kan er ook niks aandoen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nee....laat maar hangen ook. Laat ze maar binnenkomen, hebben we weer extra zwarte pieten met sinterklaas ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vind nog steeds dat het te vol is... *houdt van natuur om zich heen en niet nog meer wietplantages en koffieshops van de multiculturele samenleving* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was nicht gute Rasse ist auf dieser Welt, ist Spreu.
||
Citaat:
Ik ben nooit goed geweest in duits ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En trouwens, stel nou dat er puur en alleen maar 100% Nederlanders in ons kleine kikkerlandje zouden wonen, zou je het dan nog steeds te vol vinden?
||
Citaat:
Kun je me uitleggen waarom je dat zo erg vindt? En dan graag niet als vertegenwoordiger van de gemiddelde xenofobische autochtoon. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |